piątek, 8 września 2023

Kuferek na leki i kartka na imieniny...:)

     Lato jak widać nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i zostanie z nami synoptycy zapowiadają, że jeszcze przez jakiś czas będzie ciepło a nawet upalnie.


    Kocham letnie wieczory i jakoś łatwiej mi latem przychodzi malowanie po wszystkim co wpadnie mi w ręce;))

Na prośbę mojego męża ozdobiłam kuferek na jego lekarstwa tym razem zamiast kota namalowałam psa i kwiaty takie wymyślone przeze mnie;))









    A jak już malować to czemu by nie namalować jeszcze jednej kartki i podarować jej komuś np. na imieniny . 





    Sfotografowałam takiego "motyla " piękny ale to 


 

"Cydalima perspectalis – inwazyjny w Europie gatunek motyla z rodziny wachlarzykowatych (Crambidae). Pochodzi z Azji. W Europie notowano występowanie tego gatunku już w drugiej połowie XX wieku, gdzie od tego czasu stopniowo rozprzestrzenia się. W XXI w. zaobserwowano znaczny wzrost liczebności gatunku. Jego larwy są szkodnikiem różnych gatunków bukszpanów (Buxus sp.). W języku polskim gatunek otrzymał roboczą nazwę ćma bukszpanowa." 

Wikipedia

Zwróciła mi na to uwagę blogowa znajoma z https://www.instagram.com/lenkanapoddaszu/

Jak widać piękno i elegancja bywają zwodnicze.;)


    Bez kota jednak jak mówi przysłowie to nie robota i proszę takiego kiciusia wypatrzyłam przy wejściu do sklepu zoologicznego na naszym zielonogórskim Deptaku. Czy może być lepsza reklama dla takiego sklepu? :)

    






26 komentarzy:

  1. Yes, the weather is nice, I sat on my balcony yesterday evening, too. Your paintings are all lovely great that you painted a dog, e looks very friendly. I love your flowers, too, and the medxicine chest you have painted fcor your husband. Have a great weekend, take care, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonitas ilustraciones. Ahora el cofre para guardar las medicinas es un objeto muy decorativo.
    Feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. I życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  3. Śliczna kasetka na lekarstwa. Twoje piękne obrazki psa i kwiatów robią z niej unikatowy przedmiot.
    Faktycznie ćma bukszpanowa jest piękna, ale jakże zabójcza dla roślin, w tym wypadku jak nazwa wskazuje- bukszpanów. W dodatku walka z tą zarazą podobno jest trudna i długotrwała.
    Kiciuś z zielonogórskiego deptaka przeuroczy, budzi dobre uczucia- bezpieczeństwa i domowego ciepła.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że kasetka sìę spodobała. Ja tego motyla a raczej.ćme sfotografowała w mieście na parapecie w bloku. Nawet nie znałam tego owada. Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  4. Prześlicznie malujesz Lucynko, a kociak przed wejściem do sklepu to fajna reklama. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Kotek też bardzo mi się spodobał. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Piekne pudełko, piesek sympatyczny a kartka z makiem i rumiankami rewelacyjna, masz talent.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę miłej soboty.i niedzieli no.i.pozostalych dni:)

      Usuń
  6. Tus pinturas siempre son bonitas. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie przyozdobiłaś ten kuferek. A i mak na kartce jak prawdziwy. W pierwszej chwili myślałam, że ten kot przed sklepem to figurka :D. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się kuferek spodobał. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. U nas też jest gorąco i wilgotność może być duszna. Czekam na chłodniejszą pogodę. Twój obraz przedstawiający psa i kwiaty jest przepiękny! Podoba mi się też drewniane pudełko, którego używasz. Chciałbym znaleźć kota z kamienia do własnego ogrodu. To jest bardzo piękne. Jakie to smutne, że ten piękny motyl jest inwazyjny. Mamy również szczególną ćmę, która nie jest dobra dla upraw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zaskoczona, że ten motyl to groźny szkódnik. Dziękuję za wizytęzytę i życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  9. Очень красивые собачка и котик!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że ta piękna pogoda utrzyma się jak najdłużej.
    Szkatułka i kartka przepiękne.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała bo wybieram się nad morze:) Dziękuję i pozdraeiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Pięknie namalowane kwiaty i ślicznie namalowany pies :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko!
    Jakże ja kocham Twoje kocie portrety i wszystkie inne prace.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem pies ale i tak koty "idą.u mnie numerem jedrn" :)) Milego tyhodnia:)

      Usuń