niedziela, 10 września 2023

Winobranie rok 2023 własnie trwa:)

     Kolejne święto wina czyli Winobranie 2023 właśnie trwa . O Winobraniu piszę każdego roku  bo po pierwsze to coroczne święto z bardzo długą tradycją a po drugie bo uwielbiam to święto pełne wina , dobrego jedzenia , śpiewu i radosnych ludzi. 

Tu napisałam o tradycji winiarstwa w naszym mieście:

http://kufereklucyny.blogspot.com/2013/09/wspomnienia-z-korowodu.html

O to moja fotorelacja specjalnie dla Was może się skusicie i nas odwiedzicie . Winobranie w tym roku trwa od 9 września do 17 września 2023 roku. 






















    A to moja kartka "winobraniowa" takie zaproszenie do udziału w święcie . Oczywiście,że  mój Bachus jest kotem bo koty choć wina nie piją to też świętują










34 komentarze:

  1. Glad you enjoyed your wine festival, and your cat looks happy with her wine, too! Have a great, new week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Życzę dużo uśmiechu i zdrowia🙂😼

      Usuń
  2. Buena fiesta, para celebrar la buena cosecha y de paso saborear un buen vino.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na Twoją relację z tegorocznej edycji, no i jest. Bardzo ciekawa ta impreza i myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To radosna impreza z długą tradycją. Najbardziej podoba mi się, że .ma dwóch patronów Bachusa i św. Urbana klucze do miasta przekazuje się uroczyście Bachusowi a , procesja z figurą św. Urbana przenosi ja do kościoła znajdującego się blisko Ratusza . Sw. Urban to patron winnic , winiarzy i ogrodników no i Zielonej Góry. Pozdrawiam serd4cznie🙂🍇🍇

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia i miło Cię zobaczyć. :))) Widzę, że tam bardzo ciekawie kolorowo. Ja pamiętam, że pisałaś o tym, pamiętam ten post, a że to już rok minął. hehehehe Kotek jest świetny, cieszę się, że pomimo iż nie pije, to świętuje. :D Pozdrawiam serdecznie. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku mówię e nie będzie pisać oWInonraniu , bo tyle już o tym pisałam i... i pisze b9 jest radośnie kolorowo i chce się.tym dzielić że światem🍇🍷🙂🙂 Miłego tygodnia🙂

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podobają się fotografie . Udanego tygodnia życzę🙂

      Usuń
  6. Pamiętam Twoje poprzednie relacje z Winobrania i jestem za każdym razem zachwycona.
    Cieszę się, że w tym roku też mogę ją oglądać. Lucynko, cudne są twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, Winobranie to bardzo stara tradycja naszego miasta. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Świetna impreza, tak wiele się tam dzieje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każdy znajdzie?ie coś dla siebie . Trwa 9 dni. Miłego tygodnia:)

      Usuń
  8. Fajne są takie wydarzenia :D Bardzo ładnie namalowany kot :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Winobranie to naprawdę fajny czas .Miłego tygodnia:)

      Usuń
  9. Dziękujemy za bardzo miłe zdjęcia z festiwalu wina. Dziękuję również za link do poprzedniego wpisu. Poznanie tej tradycji było bardzo interesujące. Każde zdjęcie bardzo mi się podobało. Zaproszenie z Twoją grafiką było bardzo urocze. Życzę bardzo szczęśliwego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi było opowiedzieć o tradycji mojego miasta . Dziękuję bardzo. Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  10. Myślę że to Święto jest jak najbardziej dla mnie , bo jak co ale wino uwielbiam, może nie to wytrawne i bardzo słodkie ale też wypiję. Niestety kota Ci u mnie brak , ale myślę że i bez niego coś mi tam skapnie. Miłego świętowania życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak dużo stoisk z winem z różnych winnic , że każdy znajdzie to ulubione. Winiarza czestują odrobina wina by można było wybrać to najsmaczniejsze.jest też kilka stoisk z przyznaną mi np. z Portugalii czy Szwajcarii . Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Świetne fotki i klimat winobrania. Kotek cudny. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Однажды в Новый год мой котик Лёша попил немного шампанского...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ja też uwielbiam wino! Chętnie wpadłabym na taką imprezę :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wybór bardzo duży win lokalnych i że świata. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Czasem piję winko z kotem, choć go nie częstuję to chętnie mi towarzyszy :). Tyle cudownych rzeczy aż kusi wybrać się na to święto <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna impreza i jak widzę z tradycjami promująca polskie wina. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak głównie są nasze lubuskie wina naprawdę pyszne. Miłego weelendu:)

      Usuń
  16. Ja jestem fanką wina słodkiego:)
    https://smerfetkowarodzina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę półwytrawne ale wybór win jest bardzo duży i każdy znajdzie coś dla siebie. Miłego weekendu żuczę🙂🍇

      Usuń
  17. Fajna impreza:) Kotek jak zawsze uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Winobranie dobiega końca ale to fajna impreza. Miłej niedzieli🙂🍇🙂

      Usuń