niedziela, 5 listopada 2023

Portrety kobiet na serduszkach.

     Tym razem na serduszkach postanowiłam  namalować portrety kobiet z czterech stron świata . Nie łatwo jest malować na niewielkim formacie bo miejsce na portret to około 3, 5 cm.  Kobiety bywają różne ale jedno jest pewne bez kobiet świat nie miałby sensu;)  

Serduszka są jak poprzednie z Papier mâché.


Pomysł podsunęły mi te pyszne ciasteczka każda z dziewczyn skojarzyła mi się z kolorem ciasteczka a konkretnie makaronika:)




















    

42 komentarze:

  1. Prześliczne portrety kobiet. twój pomysł bardzo mi się spodobał.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boa tarde e bom início de semana. TODOS SAO MARAVILHOSOS E APAIXONADO POR TODOS. Obrigado pela visita e comentário.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznosci, masz cudowne pomysły. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne skojarzenie! I świetny pomysł :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię , bo mnie się makaroniki kojarzą tylko z jedzeniem czegoś pysznego, nigdy by mi się nie skojarzyły z malowaniem na serduszkach. Pięknie Ci wyszły te kobiece twarze. Trzeba mieć to coś w łapkach żeby tak pięknie malować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów. Miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  6. Pięknie ozdobiłaś serduszka. Koronka dodaje też wiele uroku. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety kochają koronki i słodycze;) Bardzo dziękuję miłego tyhodnia;)

      Usuń
  7. Piękne portrety. Jestem pod wrażeniem tego, że udało Ci się namalować takie cudeńka na takich maleństwach. Najbardziej podoba mi się ta Indianka, jest urocza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje dziewczyny się spodobały. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Todo lo que te propones, logras hacerlo. Eso dice mucho a tu favor.
    Que tengas una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny
      Życzę udanego tygodnia🙂

      Usuń
  9. Where would the world be without women? Great words Your little paintings are more than beautiful, I loe them! Have a great week, take care, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swiat bez kobiet był by groszy to fakt:) Bardzo dziękuję i życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń
  10. Ale Ty pomysłowa jesteś, najpierw koty a teraz ludzie... super pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne portrety, Lucynko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi serdecznie dziękuję. Pozdrawiam udanego tygodnia życze:)

      Usuń
  12. To świetny pomysł i uwielbiam twarze w sercach. Życzę Tobie i Twojej rodzinie udanego listopada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batdzo dziękuję. Cieszę się, , że portrety się spodobały. Miłego weekendu:)

      Usuń
  13. Boa tarde de quarta-feira com muita paz e saúde minha querida amiga Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muy bonitos como siempre. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie prezentują się te portrety na serduszkach :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń