poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Haftowany kot na spotkanie wiosny...:)

         Dawno temu jak już kiedyś pisałam dorabiałam sobie do kieszonkowego haftowaniem serwetek, poduszek i odzieży a nawet dane mi było pracować w czasie wakacji w niestety nieistniejącej już Nowosolskiej Fabryce Nici "Odra".  

Praca była ciężka ale ludzie super .  Właściwie to starałam się zawsze dorabiać do kieszonkowego, bo to był mój sposób na "niezależność finansową" .  :))

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadodrza%C5%84skie_Zak%C5%82ady_Przemys%C5%82u_Lniarskiego_%E2%80%9EOdra%E2%80%9D_w_Nowej_Soli

 Do dziś uważam, że najlepsza mulina czyli nici przeznaczone do haftowania były z tej fabryki. Kiedy zabieram się do haftowania zawsze mruczę pod nosem "co to za nici dawniej to była mulina, najlepsza z "Odry" ;)) 

À propos mruczenia postanowiłam ,że wyhaftuję sobie "mruczka" na koszulce ...no zgadliście kota a kogoż by innego :)











A teraz czas zabrać się za czytanie bo kolejna lektura czeka w kolejce do przeczytania:)



Jeszcze kilka fotografii wiosny, która jest moją ukochana porą roku bo daje nadzieję na lepszy czas...





Tosia już pakuje się na kolejne wakacje;)))







        

50 komentarzy:

  1. Lucynko, kolejna cudna praca wyszła spod Twoich rąk, bardzo mi się podoba :)
    Wiosna jest wspaniała, to chyba najbardziej optymistyczna pora roku, gdy wszystko rozkwita i budzi się do życia :)
    Pozdrawiam Cię najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.za miłe słowa.i pozdrawiam wiosrnnie:)

      Usuń
  2. Your Tosia T shirt and token are both gorgeous. Why do cats alwas like boxes so much? Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję . Też się zastanawiam czemu koty lubią pudls:)) Miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  3. Tak sobie myślę że taki haftowany kot jest chyba zdecydowanie Trwalszy od tego malowanego. Fajnie Ci wyszedł ten haftowany, choć tak jak pokazałaś to najważniejszy jest projekt czyli rysunek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowane też są równie.trwałe jak haftowane. Bardzo mi miło, że kotek się spodobał. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Jaki mega piękny jest ten haftowany kotek

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka świetna jest ta koszulka z tym kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka z kotkiem jest tak samo słodka jak Tosia. Na zdjęciach nie wygląda na haftowanego. Zdjęcia wiosny bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia jest kochana i mądra..Bardzo mi miło, że się Ci podoba kotek i fotografie. Przesyłam serdeczności, dobrego tygodnia:)

      Usuń
  7. Kicia jak zawsze mistrzowska, a wiosna od dzisiaj już nie jest taka piękna, ale i tak zachwyca.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U nas co prawda świeci słoneczko ale wiatr wieje mocno. Pozdrawiam serfecznie;)

      Usuń
  8. Pięknego mruczka wyhaftowałaś. Chyba każdy uwielbia wiosnę i perspektywę , że lato jeszcze przed nami. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , dziękuję bardzo. Wszystkiego dobrego życzę:)

      Usuń
  9. Lucynko!
    Przecudny Mruczek zdobi Twoją bluzeczkę. Też kocham wiosnę bo jest najpiękniejszą porą roku. Świetna lektura. Mam i czytałam: Kobiety z obrazów. Nowe historie, Kobiety z obrazów. Polki oraz Kobiety z obrazów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Jak tylko skończę czytać "Harego" zaczynam nową lekture super, że to ciekawa pozycja. Miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  10. Bardzo piękne to twoje haftowanie, Mruczek jako żywy - podziwiam. Nie umiem, przestawili mnie w dzieciństwie z lewej ręki i takie czynności manualne są dla mnie straszne. :) Ale mulina teraz dziwna, chciałam sobie zrobić czerwoną nitkę na nadgarstek i strasznie się plącze. Na okładce rozpoznaję wielką aktorkę - Helenę Modrzejewską, chrzestną matkę Witkacego. A ślimaka jeszcze nie spotkałam tej wiosny. Pozdrawiam, dziękuję za komentarz u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Do zawiązania na nadgarstku od muliny lepszy jest czerwony kordonek. Milego tygodnia życzę:)

      Usuń
  11. Ależ cudowne kotki. Pełen podziw za wykonanie. Wiosna cudownie sfotografowana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczułam to samo, kiedy malowałam ozdoby świąteczne i je sprzedawałam. To bardzo satysfakcjonujące. Twój mały kot jest bardzo uroczy, w pudełku, na Twojej koszuli i breloczku do kluczy. Uwielbiam kolor różowy! Jeśli chodzi o Twój wątek, mam takie same odczucia co do moich pędzli. Miałem ulubioną markę pędzli i stwierdziłem, że wszystkie inne nie były tak dobre. Twoja książka wygląda bardzo interesująco, a wszystkie zdjęcia natury bardzo mi się podobały. Piękny! Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się ten haftowany kot :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boa tarde de quinta-feira minha querida amiga Lucyna. Seus gatos são sempre maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello :=)
    Lovely nature shots, and your kitty looks cute inside the box, also your kitty embroidered shirt is really nice. Well done!
    Enjoy your weekend
    Sonjia

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotek jak żywy. Wygląda jak żywy 🧡

    OdpowiedzUsuń
  17. Te ha quedado muy bonito. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że jesteś kobietą wielu talentów. Miło poznać Cię i od strony.
    Ps. Ja też mam kota na punkcie swojego kota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Miło, że jest nas więcej kpciolubów:))) Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  19. Haftowanie idzie Ci równie pięknie, jak malowanie!
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za miłe słowa. Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  20. Bardzo ładny haft i kolorystyka. Życzę Ci pięknej wiosny. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  21. Boa noite de quarta-feira minha querida amiga. Seus bordados, são maravilhosos e únicos. Grande abraço carioca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kotek jak żywy. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful T-shirt, and the key-chain too!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń