sobota, 13 lipca 2013

Zielona Góra miasto moje...

„Mam tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam kolorowe sny. „
to słowa piosenki, która śpiewał przed laty Czesław Niemen . Piosenka jest o Warszawie i o tęsknocie do niej, każdy z nas ma takie miejsce na Ziemi.


 Bywa,że nie doceniamy jego piękna zanim los nie sprawi, że z własnej woli czy wbrew niej nie wyjedziemy w świat.
 











Może warto od czasu do czasu wybrać się na spacer po ulicach miasta , zapomnieć o wiecznym narzekaniu zachwycić się starymi kamieniczkami, posłuchać muzyki , przysiąść na chwilkę w kawiarni i podziwiać piękne dziewczyny pijać kawę.
Dzieciaki nigdy nie zapomną przejażdżek Ciuchcią po deptaku. Nie wiedzieć czemu nie





zauważamy piękna naszego miasta , potrafimy zachwycać się gołębiami na placu Św. Marka w Wenecji a nasze zielonogórskie gołębie chcemy skazać na wygnanie. Lubimy stare uliczki gdzieś daleko , daleko a nasze ciągle krytykujemy, ciągle może to taka nasza Polaków przywara.
Warto też od czasu do czasu porozmawiać z ludźmi spotkanymi na ulicach miasta , uśmiechnąć się do nich i poczuć się u siebie tak po prostu u siebie.





















Ale warto mieć kilka fotografii w portfelu kiedy los rzuci nas daleko od domu , warto pokazać innym te fotografie i powiedzieć to moje miasto.
Czasami w gazecie =))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz