sobota, 6 grudnia 2014

Mikołaj i mural na deptaku=)



Od pewnego czasu planowałam sfotografowanie muralu Jakuba Bitki w ogródku piwnym przy
 jednym z barów na naszym zielonogórskim deptaku. Jakoś nie było okazji no bo trudno fotografować mural gdy przy stolikach siedzą goście Grill & Beer piją piwko i rozkoszują się smakiem potraw. To tak jakby zaglądać komuś w talerz a to jak wiadomo może skończyć się awanturą. Dziś ogródek jest już pusty bo aura nie sprzyja ucztowaniu na świeżym powietrzu . 
fot. Lucyna D.







































fot. Lucyna Drozłowska

fot. Lucyna Drozlowska

fot. Lucyna D.


fot. Lucyna D.
fot. Lucyna D.





fot. Lucyna D.


fot. Lucyna Drozłowska
















Sfotografowałam więc piękny mural , który jakby nie patrzeć świetnie nawiązuje do tradycji ucztowania i odrobinkę ostrzega przed nadmiernym spożywaniem wina.=))


Przy okazji rozejrzałam się czy aby gdzieś nie zobaczę Mikołaja takiego „z krwi i kości” .
fot. Lucyna Drozłowska



Wydaje mi się ,że widziałam jak siedzi na ławeczce przy ratuszu i czyta książkę ale ubrany był,że tak powiem w cywilne ubranko. 









fot. Lucyna Drozłowska
Mignęła mi mama z wózkiem w ubranku mikołajowym czyżby była jak każda mama pomocnicą Mikołaja ? No cóż nawet Mikołaj potrzebuje przerwy śniadaniowej=)














fot. Lucyna D.


























Wszyscy no prawie wszyscy dziś spacerowali z podarkami w dłoniach i ci duzi i ci mali. 



















fot. Lucyna D.
W „Krainie Słodkości” pracownice uwijały się jak mogły by wyczarować dla klientów słodkie cuda.

fot. Lucyna D.
Zajrzałam tam przez okno nastrój iście bajkowy tyle barw no i te uradowane dziecięce buziaki. 











fot. Lucyna D.
Całemu miastu udzielił się świąteczny nastrój nawet drzwi kawiarenki Marcepan przy Teatrze Lubuskim przyodziały się w czerwone kokardy.
















fot.Lucyna D.
 Na rynku stoi już choinka miejsce gdzie koniecznie trzeba zrobić sobie fotografie „ku pamięci” i umieścić ja na swoim profilu.
Słowem czas na świętowanie uważam za otwarty...=))





fot. Lucyna D.
fot. Lucyna D.

3 komentarze:

  1. Nie przypuszczałam ,że będę musiała to napisać ale ostatnio niestety moje fotografie znalazły się na stronach internetowych bez podania źródła skąd pochodzą a to przykre. Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim. Proszę o podawanie źródła pochodzenia fotografii.

    OdpowiedzUsuń