środa, 31 grudnia 2014

Sylwestrowo , zimowo na Winnym Wzgórzu =)


Nie przepadam za zimą , śniegiem i mrozem choć zimowy krajobraz jest niezwykle „fotogeniczny”.
Dziś ostatni dzień 2014 roku i jakby na pożegnanie spadło trochę śniegu pobieliło domy, ulice, drzewa i winnicę.











Na Winnym Wzgórzu po winogronach nie zostało nawet jedno grono .














Ptaki są tu stałymi rezydentami nie ważne czy lato czy zima . Oprócz ptaków nie brak spacerowiczów tych zakochanych w sobie i tych zakochanych w tym urokliwym miejscu. Ja spotkałam miłego pana z bardzo miłym pieskiem rasy labrador . Pogawędziliśmy sobie o wszystkim a Fado tak zawał się pies obwąchał i zobaczył wszystko co ja wcześniej sfotografowałam a nawet śmiem twierdzić ,że dużo więcej =)) Co wyszło z mojej wycieczki ?














Zapraszam na ostatni foto spacer w tym roku ….








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz