sobota, 12 września 2015

Korowód Winobraniowy 2015 Zielona Góra (fotografie).

Pogoda jakby czekała na winobraniowy korowód słoneczko, cieplutko a wczoraj wieczorem padał deszcz, było dość zimno. Dziś zaroiło się w mieście od kolorowych, cudacznych stworków pojawili się tancerze, wojownicy, myśliwi, glinoludy, biedronki , króliki, czarownice, palacze fajki , żołnierze  i słowem baśniowy świat. Częstowano winem i cukierkami, śpiew, muzyka i radość zagościły w Winnym Grodzie.


Kto żyw biegł by obejrzeć winobraniowy korowód byłam i ja i oto co zobaczyłam...










































wszystkie fotografie są moją własnością przy udostępnianiu proszę podawać źródło

Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim

4 komentarze:

  1. Nie miałam okazji odwiedzić tego miasta, ale na pewno kiedyś to zrobię z przyjemnością. Co prawda ogólnie sporo już wiem, bo serwis Zielonogórski https://zielonogorski.pl/ jest pełen informacji, jednak wiecie, jak to jest. Trzeba przyjechać i zobaczyć, żeby wszystko miało znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak koniecznie trzeba odwiedzić nasze miasto 😊

      Usuń