poniedziałek, 16 listopada 2015

Ozdabianie , malowaniem słowem przygotowania do świąt .





W zeszłym roku zrobiłam kilka bombek choinkowych podobały się moim bliskim ale ja nie do końca byłam zadowolona z efektu . W tym roku spróbowałam po raz kolejny przyozdobić styropianowe bombki. Efekt chyba jest lepszy niż w zeszłym roku .
Pomalowałam je złotą uniwersalną farbka .

 Na jednej namalowałam psa a na drugiej kota ukochane zwierzaki mojej córki. 


Na następnej pojawiła się głowa bałwanka bo bez bałwanka to święta do poprawki =)) 










Czwarta przyozdobiłam koronką. 
Dodałam kilka błyszczących cekinów , kupiłam te cekiny jeszcze latem i jakoś tak się składało,że nie bardzo miałam gdzie je przyszyć. Jednak jak mówi stare przysłowie w przyrodzie nic nie ginie i do ozdoby bombek choinkowych pasują jak ulał. Jutro najpóźniej pojutrze zrobię pudełko na te ozdoby i będą spokojnie czekały na swój dzień =)




Potrzebne są:
bombki ze styropianu cena 4złote za 4 sztuki
kolorowe farby akrylowe
pędzelki rożnej numeracji
wstążki
kawałki koronki
szpilki
cekiny
















Dorobiłam pudełko na bombki . 

Okleiłam pudełko po butach papierem do pakowania prezentów został mi z zeszłego roku. Wzmocniłam całość przezroczystą taśmą klejącą.


Wnętrze pudełka wyłożyłam złotą papierową serwetką , takimi samymi serwetkami owinęłam bombki.

  Można takie pudełko własnoręcznie wykonanych ozdób podarować komuś bliskiemu jako prezent przedświąteczny wszak każda okazja jest dobra do obdarowywania się prezentami=)
















2 komentarze:

  1. No to sie napracowałas Lucynko. Najładniejsza jak dla mnie to ta z bałwankiwm. Radosna jak zaśnieżona zima i świeta. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będzie zima w tym roku ? Nie lubię zimna ale odrobina śniegu na święta by się przydała=) Pozdrawiam i dzięki za wizytę=)

    OdpowiedzUsuń