środa, 15 czerwca 2016

Nietuzinkowa koszulka z traktorem=))

Lato to dla wielu nie tylko wypoczynek ale i czas pracy szczególnie dla rolników i ich dzieci. 














 „Mieszczuchom” lato kojarzy się często z wyjazdem do rodziny na wieś a jak wieś to oczywiście żniwa a jak żniwa to maszyny rolnicze a wśród nich traktor. No i zabrałam się do malowania na koszulce traktora . Wybrałam jeden z najstarszych modeli produkowanych w PRL czyli Ursus c 328 . Ursus C-328 to lekki ciągnik rolniczy, produkowany w latach 1963–1968 przez zakłady Zakłady Mechaniczne Ursus. Ursus c328 to unowocześniona wersja Ursusa c325.Wyposażono go w silnik 4-suwowy, wysokoprężny, chłodzony cieczą z dwoma cylindrami o pojemności skokowej 1960 cm³
fotografia z zasobów internetowych

Wybrałam fotografie w internecie , przygotowałam farby , przygotowałam koszulkę do malowania. Narysowałam wzór, utrwaliłam rysunek pisakiem do tkanin, wymalowałam traktor i logo Ursus .
Podpisałam swoje dzieło. 





Zdjęłam koszulkę z deseczki na której ja malowałam i.... no i okazało się ,że wzór namalowałam do góry nogami a raczej do góry kolami.
Pierwsze uczucie jakie mnie ogarnęło to było zdziwienie , potem złość a na końcu się po prostu roześmiałam.



W końcu najbardziej cenne znaczki to te z wzorem wydrukowanym do góry nogami dlaczego nie ma być tak z koszulka=)) Wszak to unikat i na pewno nie ma takiej drugiej a przynajmniej jest ich niewiele. =))) Nie wiem czy będzie się podobała ale na pewno będzie budzić zainteresowanie tak mi się przynajmniej wydaje=)
Ważne ,że się podoba  temu dla kogo była przeznaczona =))

Znalazła wśród moich fotografii , można powiedzieć ,że to "dziadek" traktora z mojej koszulki=))






2 komentarze:

  1. Przy pierwszych zdjęciach zastanawiałam się dlaczego nietuzinkowa, ale jak traktor przewrócił się do góry nogami to już skumałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to chodzi , choć efekt nie był z góry zaplanowany😉:))

      Usuń