poniedziałek, 20 czerwca 2016

Szafka na klucze z sikorką=)


Kupiłam malutka skrzyneczkę na klucze taka zwyczajna jak wiele innych no może sklep nie zwyczajny bo to tak zwany Second hand czyli sklep gdzie wszystko jest na kieszeń wszystkich=))
Pooglądałam szafeczka jak nowa ale jakaś taka bez wyrazu a więc w sam raz by ją ozdobić .
Wyciągnęłam farby i zaczęłam się zastanawiać co by namalować na tej szafeczce. Ptaszka , kotka , a może kwiatuszki. Mam kolegę , którego nazwisko pochodzi od nazwy pewnego ptaka , patrze a mój kolega na FB zapodał fotkę z ptaszkami a konkretnie z sikorkami. No i wybrałam na mojej skrzyneczce będzie sikorka. Zresztą sama mam fotografie sikorek w swoich „zbiorach” tyle tylko,że daleko mi do osób kochających fotografowanie ptactwa. Brak mi cierpliwości .


Sikorka to niewielki ptaszek ale bardzo bliski mojemu sercu .
Tak więc przybył jeszcze jeden ptasi akcent w moim i tak już dość zagraconym mieszkaniu=))









A dziś popatrzyłam i dodałam jeszcze taką rameczkę z taśmy ozdobnej .=)


 Za moim oknem sikoreczki się zebrały=)




2 komentarze: