wtorek, 18 października 2016

Jesień spotkana po drodze...


Tak naprawdę to fotografuję zazwyczaj w biegu kiedy idę na zakupy lub biegnę do banku by sprawdzić stan konta. Fotografowanie pozwala mi wyciszyć się i zauważyć piękno mojego miasta, miasta winogron i srok  =)







Winne Wzgórze leży akurat w połowie drogi miedzy moim domem a najbliższą galeria handlową.
Oczywiście nie zawsze zabieram ze sobą aparat fotograficzny ale dziś postanowiłam zobaczyć co słychać na winnicy. A tam jesień Kochani jesień prawdziwa "Złota Polska Jesień".
Zrobiłam kila fotografii by Wam pokazać jaka jest piękna ...















4 komentarze:

  1. Ładne jesienne zdjęcia :** Lubię bawić się w liściach :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jest piękna ale smutno mi zawsze,że za chwilkę przyjdą szarugi i deszcze. Pozdrawiam serdecznie=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne klimatyczne zdjęcia jesienne....Ciekawe o czym kawki sobie gaworzą.....
    Fotografowanie sprawia, że dostrzega się więcej ...dostrzegać to czego się nie dostrzegało, gdy nie trzymało się w ręku aparatu....Przekonałam sie o tym sama.

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zastanawiam się zawsze czy te zabawne ptaszory czasami mnie nie obgadują=)) Fotografowanie rzeczywiście to super sprawa . Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za wizytę=)

    OdpowiedzUsuń