piątek, 31 marca 2017

Koszulka z przesłaniem nadziei.

Jedna rzecz a raczej zwierzak nie zawsze i nie wszystkim kojarzy się z tym samy. Tak bywa np. z rakiem dla jednych to sympatyczny symbol znaku zodiaku dla innych to symbol wyzwania jakie życie przed nimi stawia.
Kiedy namalowałam sympatycznego raczka to natychmiast przypomniał mi się mój ciut romantyczny odrobinkę tajemniczy kolega zodiakalny Rak właśnie. Powiem szczerze choć znamy się od wielu lat to potrafi mnie zaskoczyć bo co pewien czas popada w melancholijny nastrój i zaczyna snuć rozważania o sensie naszego bytu, szczęściu, przeznaczeniu by za chwilkę z równym zaangażowaniem opowiadać o pysznym jedzeniu=))
Wracając jednak do różnego postrzegania tych samych rzeczy opowiem Wam Kochani o koszulce, którą ostatnio wymalowałam dla pewnej ciepłej i dzielnej osoby. Poprosiła bym na koszulce namalowała raka i hasło „rak to jeszcze nie wyrok”. 









 Ta koszulka a raczej hasło na miej to głos nadziei i przekonanie, że ostatnim co człowiek powinien zrobić to poddać się losowi. Pani Maria choć los nie zawsze był dla niej łaskawy jest pełna empatii dla drugiego człowieka.
Wymalowałam wzór zgodnie z zamówieniem na plecach koszulki . 























Z przodu zaś na szczęście postanowiłam namalować koniczynkę , czterolistną koniczynkę bo taka przynosi szczęście ażeby tego szczęścia było więcej to namalowałam trzy koniczynki tak na wszelki wypadek=)











Z Panią Marią znamy się od kilku lat , poznałyśmy się na portalu społecznościowym MM-Zielona Góra .
 Wiedziałam ,że piecze przepyszne ciasta, bo częstowała nim nas dziennikarzy obywatelskich na naszych spotkaniach redakcyjnych a czasami i na imprezach fotograficznych „Foto Day '. 
Poprosiłam o upieczenie mi czegoś słodkiego właśnie popijam herbatkę i zajadam pyszny jabłecznik czy jest coś lepszego po pracy? =)

2 komentarze: