piątek, 7 kwietnia 2017

To jeszcze raz koń i smok w roli głównej...

To jeszcze raz koń i smok w roli głównej tak można by powiedzieć o nowym zamówieniu jakie dostałam.


W czasie poszukiwań koszulki dla pewnego dżentelmena , zabrałam się za malowanie koszulek dla dwóch dziewczynek. I powiem szczerze nie było łatwo bo smok miał być czarny i  znany więc na fantazjowanie niewiele było miejsca a koń no cóż koń to trudny temat dla amatora. 
Oczywiście dostałam fotografie , które miały mi posłużyć za inspiracje ale fotografia to jedno a malowanie to drugie. 














No w każdym razie namalowałam najlepiej jak potrafiłam , utrwaliłam wzór termicznie i wysłałam w świat. Mam nadzieje ,że się spodobają=)

A po świętach stanę przed nowym wyzwaniem mam już pomysł ale na razie o tym cicho  sza=))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz