środa, 30 sierpnia 2017

Koszulka z Wodnikiem dla zodiakalnego Wodnika.

Lato powolutku się kończy i o kąpielach w morzu można zapomnieć ale od czego jest wanna ?










Dostałam od córki w prezencie zabawne wieszaczki w kształcie rybek , każda ma inny wyraz pyszczka. Na razie wiszą na wieszaku na ręczniki ale zapewne znajda swoje własne miejsce w naszej łazience a może kuchni. Podobno rybki to w tym roku hit wnętrzarski =)








 Ale nie o rybkach miałam opowiedzieć a o Wodnikach, zodiakalnych Wodnikach bo tych w kolo mnie wiele. Obie moje babki były zodiakalnymi Wodnikami , mój mąż to zodiakalny Wodnik no i moja córka to również Wodniczka. Mam jeszcze kilka zaprzyjaźnionych Wodników i powiem szczerze lubię Wodniki =))
Jaki jest Wodnik?  Wodnik na pewno cenią swoja niezależność , nie znoszą monotonii.  Kochają odkrywać tajemnice wszechświata.
Maja wiele zalet są dowcipne, mądre,  pomysłowe, samowystarczalne, intelektualnie ,humanitarne.
Odrobinkę wyprzedzają swoja epokę co czasami przysparza im kłopotów.
Wodnik jak każdy nie są wolne od wad bywają uparte i sarkastyczne, czasami trzymają się na uboczu  co czasami sprawie,że uważane są za dziwaków.
Choć nie ma bardziej kreatywnych osób niż właśnie Wodnik jak się już z nimi zaprzyjaźnimy , jak przymkniemy oko na ich bałaganiarstwo i niektóre dziwactwa no to Kochani żyć nie umierać=))



 Dla jednego z zaprzyjaźnionych Wodników wymalowałam koszulkę a na niej portret Wodnika.









2 komentarze:

  1. Śliczny Wodnik.
    Zawieszki rybkowe fajne dostałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Milo mi ,że Wodniczek się spodobał, dziękuję za wizytę=)

    OdpowiedzUsuń