czwartek, 15 listopada 2018

Poznajcie oto... pan Halibut;)


 Ręka do góry, kto nie słyszał o halibucie?  Halibut to popularna ryba niestety najbardziej znana w wersji z ziemniaczkami.
Ja nawet takiej wersji nie znam, bo nie przepadam za daniami z ryb i wszelkich wodnych stworzeń;))

Aż tu nagle proszę dostałam zlecenie na koszulkę z halibutem.

Halibut to ryba morska z rodziny flądrowatych, o owalnej, asymetrycznej budowie ciała w szarobrązowych lub oliwkowoszarych barwach. Halibut to ryba drapieżna o dużym otworze gębowym sięgającym środka oka.

 Żywi się rybami, skorupiakami, mięczakami.   Osiąga ponad 3, 5 metra długości i wagę do 300kg. Halibut prowadzi przydenny tryb życia, żyje w wodzie o temperaturze do 8 stopni Celsjusza o dużym stopniu zasolenia.

A oto mój przepis na halibuta ... na koszulce oczywiście;))










Kocham morze

i morskie opowieści …




Rybki są śliczne i te male i te duże...

6 komentarzy:

  1. Ja, niestety, jestem rybożerna :( Taki on piękny na koszulce, że aż wyrzuty sumienia się odezwały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja ryb nie jem bo mi średnio smakują ale cieszę się ,że halibut się spodobał. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka świetna!!! Oj ja halibuta znam doskonale bo to ulubiona ryba mojego męża :)). Jadłby ją na okrągło :) Ja nie przepadam bo jak dla mnie jest za tłusta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję cieszę się,że mogłam pokazać halibuta z innej strony nie tylko w wersji z ziemniaczkami;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę nosić z dumą! Jest śliczna! Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi bardzo, że koszulka się spodobała. Szczerze mówiąc do tej pory niewiele wiedziałam o halibucie a to ryba warta bliższego poznania :)

    OdpowiedzUsuń