niedziela, 4 listopada 2018

Butelka w jesienne liście na nalewkę oczywiście...

   Podoba mi się nowa moda na niemarnowanie tego co wykorzystać można w gospodarstwie domowym i nie tylko.


 Każdy wie ,że niema nic lepszego na smutne jesienne wieczory jak mawia mój znajomy kieliszeczek naleweczki a ja dodaję z pięknej buteleczki.

Warto zostawić sobie ładne  butelki by przechowywać w nich soki i nalewki.


Dość dawno nie malowałam na szkle i przyznam szczerze zapomniałam ,ze o ile farba "konturowa" jest gęsta i nie ścieka to farba do szkła ma brzydki zwyczaj i ścieka .  Warto najpierw obrysować wzór "konturówką ".
















Na mojej butelce namalowałam jesienne liście odrobina miedzianej farby dodaje blasku liściom.
 Butelki już są teraz czas zabrać się za nalewkę by nie stały puste.


4 komentarze:

  1. Oj tak naleweczka domowej roboty na zimne wieczory jest najlepsza :)))) Super ozdobiłaś butelkę! Ja tylko raz namalowałam coś na szkle (na warsztatach) i na tym się skończyło :)) Rewelacyjna dynia :))) Ten uśmiech jest rozbrajający :))) Moc pozdrowień ślę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza dynia tak się uśmiecha a jeszcze naleweczki nie piła;)) Dziękuję za wizytę i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń