sobota, 15 grudnia 2018

Jarmark Bożonarodzeniowy 2018 w Zielonej Górze rozpoczęto. (fotografie)


         Jak każdego roku o tej porze na zielonogórskim deptaku rozgościł się Jarmark Bożonarodzeniowy . 

Kramy z ozdobami,  rękodziełem,  suszonymi owocami, wędlinami , chlebem i oczywiście z grzanym lokalnym winem wypełniły  plac przy ratuszu. Kolorowo , radośnie zrobiło się choć na dworze zimno i odrobinkę mgliście.  















Mikołaj zaparkował swoje sanie tuż przy choince i zapewne poszedł coś przekąsić a może napić się grzanego wina ;))








Kilka uliczek dalej Bachus zapatrzył się na bałwanka z plakatu i choć skąpo odziany zimna wcale nie czuje  .

 Młodzi radośni zielonogórzanie robią sobie selfie w pięknej świetlistej bombce . 

  To dopiero początek świętowania czeka na nas jeszcze mnóstwo atrakcji no i odrobinka wydatków ale w końcu święta Bożego Narodzenia są tylko raz w roku.:)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kiermasze!! Świetne zdjęcia Lucynko :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Wyprawa z aparatem fotograficznym to dla mnie świetny odpoczynek. Grzane wino, kolędy, stragany z rękodziełem i jedzeniem to taki przedsmak świąt. Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i nastrojowo. Przedświąteczne przyjemności też są jedyne w swoim rodzaju. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam dzieckiem to bardziej lubiłam ten czas od samych świąt ;) Dziś zawsze staram się znaleźć chwilę na wyprawę na jarmark , na wypicie kubeczka grzanego wina w zimowy wieczór , na fotografowanie ... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. I dają tyle radości szczególnie dzieciom;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, moja kochana Zielona Góra <3 uwielbiam to miasto, mnie zawsze urzeka ta duża bombka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ją lubię i tą przy Urzędzie Marszałkowskim też, ile raz ją widzę mówię sobie "jutro przyjdę tu z aparatem" i na drugi dzień... zapominam zabrać aparat;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń