wtorek, 16 czerwca 2020

Koszulka z romantyczną żabką.


Ostatnio wiele się dzieje i nie zawsze są to dobre rzeczy. Czasami ludzie, których uważaliśmy za przyjaciół nas zawodzą okazują się tchórzami a inni są niezawodnymi druchami w trudnych czasach.  Wszystko łatwiej znieść z bliskimi i przyjaciółmi. 

Dobrze mieć coś własnego, czego nikt nam nie odbierze, czyli własna pasję, ja akurat mam ich kilka wśród nich jest malowanie po wszystkim, po czym się tylko da .

Dziś czas na kolejną koszulkę tym razem z żabą w roli głównej. O tym, że lubię żaby wiadomo nie od dziś . https://kufereklucyny.blogspot.com/2014/11/zabka-w-koronie-za-groszy-kilka.html



Żaba  (Rana ) – gatunek płaza . Ja wzorowałam się na żabie wodnej należącej do grupy żab zielonych stale przebywających nad wodami , Można ja spotkać w stojących płytkich zbiornikach wodnych ale tez w stawach i zatokach jezior.
W zimowy sen zapada wraz z nastaniem pierwszych przymrozków październiku by obudzić się w kwietniu. Żaby te zimują w grupowo zagrzebane w mule.
Samce osiągają długość 5,4–9,7 cm, samice 5,4–11,5 cm.
Ubarwienie żaby zielonej jest typowym ubarwieniem ochronnym, jej część grzbietowa przypomina nawet liście rdestu ziemnowodnego.
W niewoli żyje do 14 lat.


Wbrew swojej łacińskiej nazwie "esculentus", jak i angielskiej edible frog ("żaba jadalna") nie jest polecana przez szefów kuchni , może to dlatego może żyć co prawda w niewoli nawet 14 lat .


A zapomniałam napisać czemu w tytule napisałam ,że to romantyczna żabka. Romantyczna bo z kwiatkiem w pyszczku.:) 





Dość gadania czas zabrać się do pracy.




























74 komentarze:

  1. Cudna!!! Malowanie na materiale wcale nie jest łatwe, więc tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj taka wystraszyla mnie w ogrodzie :)ale Twojej bym sie nie bała jest zachwycająca, ta ceramiczna również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jak nagle cos małego wyskoczy za kamienia można sie przestraszyć:)

      Usuń
  3. Lucynko ja ciągle powtarzam, że korona świat weryfikuje ludzi i ściąga ich maski. A może to i dobrze, bo wiadomo z kim ma się doczynienia :). Koszulka super, a żabka w wersji romantycznej bardzo mi się podoba!! Ja też bardzo lubię żaby. W zeszłym roku w ogrodzie mojej mamy, przy oczku wodnym jedna zamieszkała. Nazwaliśmy ją z dziećmi Rozalia :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko fajnie mieć przyjaciół i tych w realu i tych blogowych bo dobrze jest wiedzieć ,że nie jest sie samym . Zaby są zabawne może trudno toto przytulić ale są fajne. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Hi Lucyna! Yes, sometimes friends let us down, and that always hurts. But painitng nd crafting does us good. Love your romantic frog, the t-shirt looks fantastic, well done. Have a great week, take care, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you very much for your visit and kind words. Have a nice week:)

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysł, a sam zawsze podziwiam ludzi, którzy umieją rysować żabki, ja nigdy nie potrafiłem i chyba zawsze moje interpretacje żab będą przypominać potwora z Lochness :D Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie pewnie nie jest tak źle ale ten potwór z Lochness tez ma swój urok;)) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. ale pięknie Ci to wyszło :D Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Żabia pierwsza klasa! Podziwiam umiejętności malarskie. Moja teściowa bardzo lubi żabki. Kochana z niej kobieta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lucynko zgadzam się z Tobą w 100%. Nasze pasje są wspaniałe i jest to coś czego nikt nam nie odbierze . Zazdroszczę tego talentu i pasji do malowania tego co prawda mi bark ale mogę podziwiać u Ciebie. Akurat za żabami nie przepadam ale Twój malunek na koszulce niezwykle mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo podziwiam Twoje wspaniałe prace . Fajnie ,że każdy/a z nas potrafi coś innego kubię to odkrywanie nowych dzieł . Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  9. Лягушка с цветком выглядит очень милой!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Это, наверное, влюбленная лягушка :) Хорошего дня :)

      Usuń
  10. Ach jaka super żabcia, nic tylko ją całować, może zamieni się w księcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące pomysły i wyniki. Oprócz tego, że może kochać zwierzęta, jest również przydatny jako rozróżnienie między koszulkami i koszulkami używanymi przez innych 👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pasją żyje się o wiele lepiej , spokojniej i ciekawiej. Koszulka z żabką jest super. Miłego dnia 🌺☀️

    OdpowiedzUsuń
  13. Adorable cette petite grenouille !!! Et si bien dessinée !!!!!
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. Linda camiseta.
    Cuídate.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie malowanie na materiale wydaje mi się trudne, podziwiam. :) Żaba jest romantyczna bez dwóch zdań, przecudnie ją wykonałaś. :) Dobrze, że są Ci przyjaciele od serca, Ci co z nami zostaną, wesprą, choćby nie wiem co i z takimi idzie się przez życie, cała reszta pseudo przyjaciół...widocznie miała nas czegoś nauczyć. Pozdrawiam i całym sercem życzę, by było dobrze. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa .Żaba jest romantyczną i ma szczęście, że nie jest smaczna bo by ją zjedli a tak może marzyć o księciu z bajki. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  16. Piękna żaba znalazła się na Twojej koszulce. Zsb w naturalnym środowisku jest coraz mniej, istatnio szukałam ich aby sprowadzić je do oczka wodnego, ale nigdzie ich nie było.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaby to pożyteczne zwierzaki . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 🐸😊

      Usuń
  17. Its a cute frog but I don't like frogs.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka żabka to urocze stworzenie i fajny motyw. Koszulka wygląda świetnie i bardzo oryginalnie. Ja też maluję po wszystkim - oprócz tkanin:) Może kiedyś spróbuję.
    Serdeczności Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować pobawić sie w malowanie na tkaninie. Kocham żabki a takie mieszkaja zupełnie niedaleko mojego domu:) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Piękne i oryginalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Żabka super się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Muy bonita me encanta. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszulka:))żaba super:))ja mam w swoim otoczeniu osóbkę która niesamowicie boi się żab.Kiedyś jak do knajpki w której piła kawę wskoczyła żaba to Ola wskoczyła na stół:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już bywa jedni żaby lubią a inni się ich boją. Ja panicznie boję się pajaków choć są malutkie ale boję się i już. Dziękuję i życzę fajnego dnia:)

      Usuń
  23. Urocza! Miłego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna żabka z kwiatkiem. A cóż by to było za życie bez kumkania żab, śpiewu ptaków, to takie polskie klimaty.
    A przyjaciół poznajemy właśnie w biedzie...
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda bez zwierzaków i ptaków świat byłby smutny 😊 Miłego dnia🌞

      Usuń
  25. Żabka wyszła wspamniale! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudną żabkę wymalowałaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z Tobą, że obecny czas faktycznie weryfikuje przyjaciół. Najważniejsze, że zostają z nami ci co dzielą z nami radości i smutki. Jestem fanką Twoich ślicznych obrazków na koszulkach. Żabka jest urocza doskonale odtworzona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że żabka się spodpbała. Życzę wszystkiego dobrego😊

      Usuń
  28. Brrr....brzydzę się . W ramach oswajanie się...wyhaftowałam swego czasu aż trzy na zakładce. Też zielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj' a ja lubię no teraz nie prznoszę już do domu ale w dzieciństwie owszem 😀 Takie haftowane i malowane są najmilsze🐸😀 Miłej niedzieli🌞

      Usuń
  29. Trzeba przyznać, że masz talent wielki. Przepiękna żaba. Mnie ostatnio wzięło na malowanie po szkle. Kupiłam sobie farby akrylowe i maluje słoiki. Lampiony robię z nich. Tak dla odstresowania. Odkąd mama zachorowała i zmarła tak normalnie horror. Ciężko mi się pozbierać. Wieczorem mnie bierze na płakanie. Zmarła oczywiście wtedy co nie można było chodzić nigdzie. Taki czas durny. Dopiero teraz mi się udało pozalatwiac wszystkie sprawy bo otworzyli urzędy i inne.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci współczuję. W trudnych chwilach trzeba zająć ręce by głowa i serce rozpoczęły. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń