piątek, 28 sierpnia 2020

Chomik kibic piłki nożnej…

 

Ostatnio na koszulce , którą malowałam był kot rybak a dziś czas na chomika , niezwykłego kibica piłki nożnej a konkretnie Liverpool Football Club.

„Liverpool Football Club” – angielski klub piłkarski z siedzibą w Liverpoolu. W sezonie 2019/2020 jego pierwsza drużyna występuje w Premier League. 19-krotnie zostawał mistrzem Anglii, 7-krotnie zdobywał Puchar Anglii oraz 8-krotnie Puchar Ligi Angielskiej.”

Żródło Wikipedia

 

Nie potrafię zrozumieć fenomenu piłki nożne jak to jest, że 22 facetów biega za jedną piłką a reszta jest tym faktem niesamowicie zachwycona.

 

W gry przypominające współczesny  futbol podobno grano już w przedkolumbijskiej Ameryce. Była również znana w średniowiecznej Wenecji.

  Nie wiadomo dokładnie jak przywędrowała do Anglii.

Wiadomo natomiast , że pierwsze zasady gry w piłkę nożną spisano w 1845 roku właśnie w Anglii .

Dlaczego na koszulce jest chomik? Bo tak nazywają przyjaciele chłopaka dla którego ją wymalowałam.

Dlaczego akurat mowa o Liverpool Football Club? Bo to ulubiona drużyna Marcina nazywanego Chomikiem.









Puchar na fotografiach  oczywiście nie jest autentyczny to zabawny  flakon z męską wodą toaletową.






Szalik kibica przywieziono z samego Liverpool-u.




Zabieram się za lekturę książki o historii L.F.C. może i ja ulegnę fascynacji piłką nożną . :)




Koszulka z chomikiem już u Chomika :)



66 komentarzy:

  1. Piękne 🙂 jestem zachwycony 🙂 super. Miłego weekendu 🙂
    PS też nie rozumiem piłki nożnej

    OdpowiedzUsuń
  2. Muy interesante Lucyna. Y la camiseta te quedó muy linda. Animo al Madrid cuando juega y también a nuestra selección.
    Buen fin de semana. Cuídate.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Gracias por las amables palabras. Ten un buen fin de semana:)

      Usuń
  3. Hi Lucyna! I love your football hamster on the T shirt, fantastic. And have fun reading the book. I was never interested in football. I lived in Liverpool before I moved to Germany so I often saw the fans streaming to the stadium for a game. Have a wonderful weekend, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. This year I was supposed to fly to Liverpool, unfortunately the virus made it impossible. Thank you, have a nice weekend.

      Usuń
  4. Super chomik!
    ps. Spotykałam się kiedyś z jednym piłkarzem i nawet jeździłam na mecze - ale sport ten sam w sobie jakoś mnie nie porywa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Piłka nożna to nie moja bajka na szczęście mój małżonek ma własny telewizor
      i może oglądać mecze bez końca:)) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. No ten chomik wyszedł fantastycznie, jakiż on pocieszny! Lubię czasem pośledzić jakieś wyniki meczów, ale tak to piłka nożna jest bardzo daleko od moich zainteresowań. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że chomik się spodobał. Piłka nożna to też nie moja bajka ale czasami oglądam jakiś mecz. Miłego weekendu😊

      Usuń
  6. Wow! Chomik jest przecudny! Swietny pomysł z tą piłką:) Bardzo ładnie malujesz Lucynko.
    Dziękuję za wszystkie komentarze jakie zostawiasz na moim blogu, jest mi ogromnie miło.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie jestem zagorzałą fanką piłki nożnej, ale trochę się orientuję i oglądam ważniejsze mecze razem z mężem. Czasem nawet dość żywiołowo :). Prezent fantastyczny, chomik wyszedł Ci genialnie :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super; że oglądasz "aktywnie" mecze z mezem to super zabawa. Dziękuję za miłe słowa i życzę udanego weekendu😊

      Usuń
  8. Boa noite parabéns pela pintura. Ficou muito boa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Симпатичный хомяк, Люцина!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Я рада, что тебе понравился хомяк. Хорошего дня:)

      Usuń
  10. Do piłki nożnej mam Lucynko podobne podejście:))) Chomik z piłką na koszulce jak zwykle rewelacyjnie namalowany. cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że chomik przypadł Ci do gustu. Pozdrawiam serdecznie w sobotni ranek:)

      Usuń
  11. Chomik zachwycający. On najwyraźniej rozumie pogoń za piłką. 😉
    Pozdrawiam. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Wspaniały pomysł, rewelacyjne wykonanie!!!
    Uwielbiam Twoja malowane koszulki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie rozumiem fenomenu piłki nożnej, a zwłaszcza tych kosmicznych zarobków piłkarzy. Jak dla mnie to przegięcie. Mam w domu trzech facetów i żaden nie lubi piłki - starszy kocha koszykówkę, mąż i młodszy sporty walki :). Oczywiście plus miłość do roweru :). Chomik świetny wyszedł Tobie! Uwielbiam Lucynko Twoje koszulki, zawsze piękne! Buziaki!
    PS. W domu mam chomika - Pysię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy chomika ale lubię te.małe zwierzaczki. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. 😊

      Usuń
  14. Ale ekstra! Ależ piękne są zawsze te Twoje koszulki Lucynko i oryginalne, bo oprócz osoby, która ją od Ciebie otrzyma to drugiej takiej nie ma nikt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to malowanie na koszulkach a gdy się komuś spodobają to radość jest jeszcze większa. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  15. Pretty T-shirt! Love your comments about football,very fun!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny chomik z piłką! Koszulka niepowtarzalna! Cudownie umieć tak malować!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego niedzielnego popołudnia i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucynko, podejście do piłki nożnej mam takie jak Ty... Natomiast koszulką jestem zachwycona! Fantastyczna jest i niepowtarzalna :-) jak wszystkie, które malujesz :-)
    Serdeczne uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba się Ci koszlka. Udanego nowego tygodnia żuczę😊🌺

      Usuń
  18. Bardzo udany prezent, niekonwencjonalny i spersonalizowany. Na dokładkę ze śliczny malunkiem.
    O piłce myślę dokładnie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanką piłki nożnej ale chomiczek jest ekstra:)
    Serdeczności Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie udekorowałaś koszulkę.Wspaniały portret namalowałaś chomikowi :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , miło mi, że koszulka się spodobała😊

      Usuń
  21. Świetne gadżety Lucynko a chomik uroczy. Kiedyś bylam zapalona fanka footbalu znalam zespoly sklady nazwiska wszystko. Ostatnio wole skoki narciarskie i snooker (odmiana bilarda, różnic jest sporo jesli chodzi o punktacje i zasady), moja starsza córka grywala przedtem. Koszulka rozwala system :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w domu kibica piłki nożnej i chcąc nie chcąc oglądam mecze
      😊 Dziekuje bardzo i zycze dobrego tygodnia😊

      Usuń
  22. Wow masz talent! :)
    Chomik wygląda super, ekstra koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszulka dla kibica☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mam nadzieję, że sprawi radość. ⚽️😊

      Usuń
  24. Fantastyczny chomik! Lucynko masz talent, a koszulka jest bardzo ładna.
    Ja nie jestem fanką piłki nożnej ale mój Eryk to nie przepuści żadnego meczu. Teraz musi odpuścić. Kibicuje też FC Köln, ma płytę z ich hymnem, szaliki, ręczniki,koszulki a nawet pantofle.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak panowie kochają piłkę nożną. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  25. Mój Liverpool ukochany! <3 jeju, aż mi się ręce trzęsą :D to chyba mój chomik - Tosia - bo zawsze po meczach opowiadam jej kto jak grał :D Pozdrowienia dla 'czerwonego brata' Marcina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaże pozdrowienia😊 Dziewczyna kibic to super sprawa ! Miłej niedzieli😊⚽️

      Usuń
  26. Chomik jest przepiekny! Skarb koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Confieso que soy seguidora de un equipo de fútbol y este es el Sevilla Fc, actual campeón de la Europa League.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Es genial que conozcas el fudbolismo. Que tengas un buen día y mucha diversión animando :)

      Usuń
  28. Każdy kibic powinien mieć szalik z logo swojej ulubionej drużyny. Z takim gadżetem kibicowanie staje się jeszcze ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń