wtorek, 25 sierpnia 2020

Kot rybak czyli kot z rybką w pyszczku.

 

Koty uwielbiają ryby to znaczy uwielbiają jeść ryby i to jest zasadnicza różnica między moim a kocim menu 😊   

Właściwie to nie przepadam za wszelakimi zabawami i konkursami ale temu kotu nie sposób odmówić,

 właściwie to nie sposób było odmówić Izie z "Rękodzieła przy kawie"

 http://kicikicitata.blogspot.com/2020/08/nie.html#comment-form

 

Nie przyrzekam ,że będę uczestniczyć w zabawie co miesiąc ale na

 pewno będę zaglądać na jej bloga i podziwiać prace uczestniczek  

zabawy.


 









A   to fotografia z Internetu, która była inspiracją dla uczestników zabawy

 

Koszulkę podaruję mojej córce miłośniczce kotów i zwierzaków 

wszelakich .

50 komentarzy:

  1. Taaaak, jest!!!! Czekałam Lucynko z niecierpliwością na Twojego kota z sardynką! Od razu pomyślałam o Tobie jak zobaczyłam zabawę :)). Pięknie go zmalowałaś! Koszulka jest świetna!!! Zdolniacha z Ciebie!:) Buziaki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki zabawy było odrobinkę z tym naburmuszonym widziałem. Miło mi, że koszulka się podoba😊
      Serdeczne dzięki i miłego wieczoru zyczę😊🐈

      Usuń
  2. Beautiful photo and painting, I think all cats like fish. I like it, too, although I am not a fish! My cat used to love sardines in oil! Have a great day, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Cats are beautiful, I like cats, although they are predators. Have a nice evening:)

      Usuń
  3. Postać pięknie namalowana, choć osobiście wolałabym kota bez tej zdobyczy w pyszczku. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też ale niestety kot jest drapieżnikiem . Miłego wieczoru :)

      Usuń
  4. Bardzo oryginalna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super interpretacja fotki:) Czekałam na nią!

    OdpowiedzUsuń
  6. Padłam! Z wrażenia, kocham koty, a ten jest boski! Mimo ryby. ;) Nosiłabym koszulkę aż do zdarcia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, milo mi:). No trudno taka już kocia natura kocha polowanie i dobrze zjeść ;)

      Usuń
  7. Wygląda pięknie i takie jest 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kociak Lucynko. I coś mi się wydaje, że już nie jedną rybkę zjadł, bo taki fajny grubasek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko, bardzo dziękuję za udział w zabawie. Twój kot jest wspaniały. Ta mordka, ten wzrok!:))) Rozbrajająca. Koszulka wygląda fantastycznie. Jedyna taka... z kotem z sardynką:) Tylko Ty z koszulki ładnej robisz cudowną. Napatrzyć się nie mogę.
    Dobrej nocki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że koszulka się spodobała. Pozdrawiam serdecznie😊🐈

      Usuń
  10. Wspaniała interpretacja, bardzo w Twoim stylu :))). Świetny wyraz pyszczka tego "rybaka" :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty mają w sobie to coś 😊 Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja. Przecież w oczach Twojego kota jest napis- A spróbuj mi odebrać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobał mi się T-shirt, unikatowy 👍😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest genialny, naprawdę genialny!!!! Malowanie mnie interesuje, a na materiale to już wydaje mi się naprawdę niełatwe...delikatnie pisząc. Zawsze podziwiam Twoje prace, one też mają w sobie coś, co pomaga się poczuć radosnym. :) Pozdrawiam cieplutko, brawo. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło bo maluję się by sprawić radość innym i sobie. Życzę miłego dnia😊🎨

      Usuń
  14. You are really good in your painting. Looks exactly like the real cat!

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się zastanawiam, jak "ugryźć" tego kota bo zabawa jest świetna:) Brawo Lucynko, Twoja interpretacja jest wspaniała a koszulka bardzo oryginalna.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo koty są super i jak tu się nie skusić by takiego sportretować😊 Czekam na twoją pracę z tym kocim łobuzem. Pozdrawiam serdecznie😊🐕

      Usuń
  16. Ślicznie zmalowany kot, a koszulka jest piękna i wyjątkowa.:) Serdeczności Lucynko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki za mile słowa . Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy:)

      Usuń
  17. Te quedó muy bonito. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie poradziłaś sobie z interpretacją! Genialna koszulka! Masz niesamowity talent!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham koty i lubię je malowamalować . Bardzo dziękuję , miłego wieczoru😊🐈

      Usuń
  19. Ubóstwiam koty. Właśnie planuje adoptować jakiegos ze schroniska. Będzie miał na imię Lucyfer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No piękne imię dla kota rozrabiaki😁 Serdecznie pozdrawiam i życzę miłej niedzieli😊

      Usuń
  20. Prześliczny kitek. Moja wnuczka byłaby zachwycona taką bluzeczką. Jest posiadaczką trzech kotów:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to kochane zwierzaki i bardzo charakterne;) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Lucynko ja też uwielbiam koty i Twój kotek na koszulce jest rewelacyjny
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kotek, oczyska, sierść fantastycznie namalowane :-)Koszulka oryginalna!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń