sobota, 22 sierpnia 2020

Wakacje 2020 inne niż zawsze.

 

Wakacje planuje zawsze jeszcze w zimie, bo później zawsze był kłopot z zarezerwowaniem noclegu. Wakacje pod namiotem czy na kwaterze prywatnej to jak mawiają nie moja bajka. Na spędzanie wakacji pod namiotem jestem już zbyt dorosła a kwatery prywatne moim zdaniem po za niską ceną wynajmu mają  wiele minusów.

W tym roku wszystko jest inaczej za sprawa epidemii. Zastanawiałam się jak będą wyglądać moje tegoroczne wakacje bez wycieczek za to z mnóstwem zakazów i nakazów. Czy nie będę zwyczajnie nudzić się, bo przecież do Świnoujścia jeżdżę od lat i znam je prawie tak dobrze jak Zielona Górę.

Nie nudziłam, bo kiedy człowiek ma czas poznaje i odkrywa znane mu miejsca na nowo, okazuje się, że wystarczy przystanąć by zobaczyć ile zabawnych, ciekawych, interesujących rzeczy nie zauważa się w pogoni za „ przygodą.

 

Wiadomo na upał najlepsza jest kąpiel w chłodnej  wodzie.

Wieczorna zabawa z przyjacielem.



Choć w domu czeka pełna miska to warto spróbować jakimi przysmakami ludzie częstują mewy i inne ptaki.

Nowoczesne hotele pojawiają się coraz liczniej ....


Marynarz ? 


I tym tegoroczne wakacje różnią się od innych  , 



Od nowoczesnych budynków wolę takie z duszą ...



Pod wieczór plaża pustoszeje , dobry czas na spacery.

Na plaży ...




"Świnoujście łączy" ...



I znowu spotkam marynarza:)


Kolorowo i wakacyjnie.



Miejski monitoring:)



Ach jak gorąco....

Biegiem na kawusie albo mleczko;)


Mewa 


i mewa:)



Świnoujście w lustrach się przegląda:)


Do zobaczenia za rok:)

57 komentarzy:

  1. So glad you could get away for a holiday, that's something I miss these days. It looks such a beautiful place with so much to see. Loved the dog cooling itself in the water! And the sand crocodile is super. I prefer old buildings with soul and beauty to the modern towers that are being built. Have a wonderful weekend, and enjoy the memories of your time by the sea. Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I like to rest here the most. Thank you and good health.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia Lucynko. Wspaniale ujęłaś takie rzeczy an zdjęciach, które normalnie się nie ogląda i rzadko robi, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi ,że spodobały Ci się moje fotografie , lubię "podglądać " świat;) Pozdrawiam serdecznie:)




      Usuń
  3. Bardzo lubię Świnoujście, często tam jeździmy, ale od kiedy dzieci wyrosły z wczasów z rodzicami, to raczej przed lub po wakacjach, a nawet w zimie :). W tym roku mamy Chorwację i jednocześnie Egipt we własnym ogrodzie, ale może pod koniec roku jeszcze skoczymy do Świnoujścia :). Miło było chociaż pooglądać na zdjęciach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wirus wszystko poprzestawiał , też nie bardzo wiedziałam jak to będzie. Pozdrawiam serdecznie:)




      Usuń
  4. Świnoujście to dla mnie jak drugi dom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne ujęcia! Byłam raz na wakacjach w Świnoujściu i chętnie bym tam wróciła.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto miasto się zmienia i każdy może coś dla siebie odkryć 😊

      Usuń
  6. Stunning photos in your beautiful blog!Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniała fotorelacja! Umiesz patrzeć Lucynko. Lubie Twoje zdjęcia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam plany na kolejny rok 🙂 super zdjęcia, fotorelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też po cichu planuję kolejne wakacje 😊 Dziękuję i pozdrawiam😊

      Usuń
  9. Dokładnie, bo zatrzymując się na chwilę możemy dostrzec wspaniałe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świnoujście to ukochane miasto moich rodziców. Zawsze jak jadą na urlop to właśnie tam :). Fajnie Lucynko, że wyjechałaś i tak piękne te „drobiazgi” uwieczniłaś :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lat spędzam tam kilka letnich dni. Myślałam,że w tym roku będzie gorzej ale w każdym miejscu dbano o to by był płyn do dezynfekcji rąk i maseczki. Kocham fotografie uliczną więc nie nudziłam się . Pozdrawiam serdecznie😊🌞
      .

      Usuń
  11. Fakt te wakacje są zupełnie inne. My gdy jechaliśmy nad morze zawsze wynajmowaliśmy pokój, ale w tym roku zdecydowaliśmy się na domek, żeby było bezpieczniej. Miało to swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym pensjonacie każdy miał własny klucz do drzwi wejściowych i pokoju. Było spokojnie i cicho no i czysto. Mam nadzieję, że w przyszłym roku wakacje będą "normalniejsze".😊

      Usuń
  12. What a great city to spend some time!
    Nice to meet sailors and seagulls :)

    Enjoy holiday and weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I have been spending my vacation here for several years. Have a nice day:)

      Usuń
  13. Lucynko do Świnoujścia jeździłam jako dziecko z rodzicami , ale bardzo miło go wspominam. Jest jeszcze na deptaku muszle koncertowa?? Fajnie że udało Ci się wyjechać w ukochane miejsce na wakacje. Pod namiot też bym się już nie porwała, ale na prywatne kwatery jak najbardziej , tylko nie w ciemno. Takie polecone przez kogoś jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Nie lubię za to wielkich domów wczasowych czy hoteli .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszla koncertowa jest i odbywają się tam koncerty. My nocowaliśmy w niedużym pensjonacie a co do wielkich domów wczasowych to tez nie przepadam. Miłej niedzieli życzę:)

      Usuń
  14. A wonderful vacation you had. At my age, I prefer a relaxed vacation with a comfortable place to stay. Our holiday plans have all been put on hold. For the time being, it is safer to stay home and be safe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This part of our country is quite safe. Good Sunday and good health.

      Usuń
  15. Прекрасные фотографии, Люцина! Счастливого отдыха!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо. Желаю хорошего воскресенья :)

      Usuń
  16. Sin duda unas bonitas vacaciones, un bonito reportaje.

    Besos 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. the photos looks like they are filled with memories!!!
    Have a lovely day
    wwww.anteegurung.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo miłe skojarzenia ze Świnoujściem, piękne zdjęcia. A może to było Krokodyloujście? Powalił mnie ten krokodyl.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał taki zwierz w sam raz na afrykańskie upały;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  19. Cudne są Twoje zdjęcia. szczególnie krokodyl i para wracająca z plaży! Też miło wspominam pobyty w Świnoujściu. Tegoroczne wakacje u mnie lichutkie. Jedynie dwa tygodnie na Podlasiu. Wyjazdy zagraniczne wypadły. Jeszcze nie odzyskałam pieniędzy za bilety samolotowe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odzyskałam jedynie część pieniędzy za bilety lotnicze i niestety do Angli w tym roku nie polecę ☹ Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  20. Bardzo ciekawa fotorelacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Świnoujście, ale poza sezonem. Wspaniała fotorelacja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) Raz w życiu byłam w Świnoujściu, na zielonej szkole. Dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Świnoujściu bywam od lat kilka dni w roku bo lubię to miasto. Miło mi , że zdjęcia się podobają. 😊🌞

      Usuń
  23. Lucynko, Twoje widzenie świata jest piękne i zaskakujące!!! Podziwiam Twoje zdjęcia!
    Ja w tym roku jeszcze bez urlopowego wyjazdu. Może za dwa tygodnie odetchnę morską bryzą.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Dobrze jest choć chwilkę wyjechać i odpocząć. Na urlopie nie oglądam tv mam czas by oglądać "świat". Miłego tygodnia życzę😊

      Usuń
  24. Bonitas fotografías. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  25. Stare i ulubione miejsca moga nas zaskoczyć :-) Trzeba tyko zmienić punkt widzenia i od nowa można się zakochać w tych samych zakatkach :-) Fantastyczne zdjęcia, dynamika życia zaklęta w kadrze :-) Miejski monitoring mnie powalił :-)
    Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda w.tym roku zwyczajnie zwolniliśmy tempo i odkryliśmy uroki tego miasta po raz kolejny😊 Dobrego tygodnia😊

      Usuń
  26. Moje wakacje w tym roku to straszna kiszka... głownie z powodu nogi w gipsie. Tymczasem koniec wakacji jutro szkola a ja zaziebiona i nie wypoczeta. Mam nadzieję że za rok będzie inaczej lepiej czego życzę nam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bywa tak czasami ale na pewno będzie lepiej . Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i wszystkiegodobrego😊🌻

      Usuń