piątek, 11 grudnia 2020

Idą święta …

 


         Czy nam się to podoba czynie nie Święta Bożego Narodzenia są, co raz bliżej i czas powoli zabrać się za przygotowania do tych najpiękniejszych moim zdaniem świąt w roku? Bez względu na różnice światopoglądowe wszyscy lubimy no może prawie wszyscy choinkę i prezenty, rodzinne spotkania przy stole.                                                                  To czas, kiedy warto spróbować na chwilę zakopać urazy nie ważne czy jesteśmy wierzącymi czy ateistami warto zwyczajnie usiąść i pogadać o mijającym bardzo trudnym roku nawet, jeśli będą to rozmowy przy różnych stołach prowadzone przez telefon lub za pomocą portali internetowych to warto obdarzyć się odrobinką wzajemnej sympatii.  

    


 

    Właśnie czytam książkę „Brytyjska monarchia od kuchni” 


to prezent od Mikołaja książka ciekawe i jak tu znaleźć czas na świąteczne przygotowania;))

No, ale nie ma świąt bez pierniczków i ozdobnego wianka zawieszonego pod sufitem, podobno wianki wieszano zanim pojawiły się ozdobne choinki a może coś pokręciłam.  

W każdym razie dziś postanowiłam zrobić taki wianek z tego, co znalazłam w moim kuferku. Z czasów, gdy moja córka zajmowała się robieniem biżuterii zostały mi szklane koraliki, które zawiesiłam na złotym sznureczku.  Renifery i małe paczuszki kupiłam jeszcze w zeszłym roku za kilka złotych w moim ulubionym sklepie z „wyprzedażami”.












W przerwie między czytaniem i pieczeniem pierników narysowałam w kota Mikołaja z workiem prezentów. 




To wersja Mikołaja dla miłośników kotów.

Czas do świąt odmierzam otwierając kolejne okienka mojego adwentowego kalendarza, ten mój jest naprawdę fajny. Niektóre kosmetyki znam a przynajmniej inne ich wersje a niektóre to dla mnie zupełna nowość .:)

 Tak, więc czas przygotowań do świąt uważam za otwarty.

62 komentarze:

  1. Śliczna dekoracja, a kotek zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten wianek wiszący pod sufitem. Miałaś świetny pomysł. A kociak z prezentami uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi ,dziękuję. Miłej soboty😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko piękny wianek! A wiesz, że nie wpadłam na pomysł by w ten sposób wianek zrobić i powiesić :)). Wygląda oryginalnie i efektownie. I przecudowny kot Mikołaj :)). Buziaki kochana!
    PS. U mnie przygotowania również ruszyły :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku trzeba zaczynać przygotowania i żaden paskudny wirus nie ma prawa nam w tym przeszkodzić😊 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  5. Your Christmas wreath is wonderful, I love it! Well done! And I love your Christmas Santa, he's fantastic! Thanks for sharing! Have a lovely weekend, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ой, как красиво, Люцина! А Санта в образе кошечки - так здорово!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Большое спасибо. Желаю здоровья и радости :)

      Usuń
  7. Piękny wianuszek, bardzo oryginalny. Pieeniczki piekę jutro.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolies créations ! La couronne suspendue est magnifique !!!!!
    Bone week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucynko, wspaniała podłażniczka. Tak u nas nazywają wianki wieszane pod sufitem:))) Kot świetny. Bardzo dobrze rysujesz. U mnie już choinka zakupiona, jak zwykle - jodła. Czeka tylko na ubranie w cudeńka. Nie mogę się doczekać:))) ale to jeszcze troszkę.
    Za oknem za to śnieg u mnie po kolana! I ciągle sypie:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O u nas śnieg był jeden dzień może 1/2 cm. i na razie zimy było na tyle;)). Kiedy moja córka była mała to podwieszaliśmy mała choineczkę pod sufitem , teraz mamy taką pod sufit:). Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Śliczny wianek. Ja również zaczęłam przygotowania. Pojawiły się dekoracje w domu i zrobiłam generalne porządki w szafach i komodach. Zajęło to mi więcej czasu niż sprzątanie. Mikołaj kot jest super. Pozdrawiam cieplutko 🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za każdym razem gdy robię porządki w szufladach obiecam sobie,że wywalę wszystko co niepotrzebne i niestety większość wydaje się potrzebna;)) Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę miłej soboty:)

      Usuń
  11. Todo se ve muy bonito. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny i bardzo oryginalny wianek. Lucynko, jesteś skarbnicą pomysłów. Kot Mikołaj jest niezwykle urokliwy ale u Ciebie to normalne bo masz talent malarski. Porządki świąteczne zrobione, ciasto na pierniczki zarobione, jutro ruszam do boju.
    Ślę Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów😊 Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego rtgodnia😊

      Usuń
  13. Bardzo oryginalny wianek. Ze względu na koty, moje ozdoby świąteczne są tylko wysoko. Pokazałam Twój rysunek moim psotom i zapowiedzalam, że jak nie przestaną, to wyślę je do Lucynki i będą tyrały za Mikołaja. Moje pierniki już dawno zjedzone 🤔.
    Książką mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znam koty to nie bardzo się przejeły ale zawsze warto próbować😼 Koty kochają bawić się w ściąganie ozdób z choinki. Schowalam część pierników bo pewnie też nie doczekałyby świąt😁 Miłego wieczoru😊

      Usuń
  14. Boa tarde minha querida amiga Lucyna. Parabéns, a decoração ficou maravilhosa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś tak usiadłam i dotarło do mnie ,że to już za 11 dni.Domek prawie udekorowany,jeszcze tylko świeże zielone gałązki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak.czas biegnie szybko a ten rok jest naprawdę trudny.Święta pomimo wszystko to niezwykły czas.🌲😊

      Usuń
  16. Boże Narodzenie to moja ulubiona część roku i podoba mi się Twój pierwszy akapit. Bardzo prawdziwe! Twoje ozdoby świąteczne są piękne, a wykonany przez ciebie wieniec jest kreatywny i bardzo świąteczny. Twój świąteczny kot jest zachwycający! Zacząłem dekorować naszą choinkę. Jestem później niż zwykle, ale cieszę się, że mogę zacząć. Tym z nas, którzy to świętują, życzę wszystkim Wesołych Świąt. Dla tych przyjaciół różnych wyznań modlę się, aby twoje własne święto było wspaniałe. Wesołych Świąt :) Życzymy wszystkim szczęśliwego i zdrowego 2021 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt. 🌲😊

      Usuń
  17. Bardzo podobają mi się wianki zawieszane pod sufitem. Ja mam jego mini wersję:) Twój fajny! I kotek wesolutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję😊 Kot wesoły bo prezenty niesie🌲😊Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. No tak co raz mniej okienek w kalendarzu do otwarcia😊☃️🎁

      Usuń
  19. Masz rację, bez względu na poglądu, na święta trzeba obdarzyć się miłością, sympatią i wzajemnym szacunkiem. Świetny wianek, takiego jeszcze nie wdziałam, bardzo oryginalny :). Super też kota narysowałaś <3 Tylko nie wiem czy te stworzonka nie są za leniwe, żeby rozdawać prezenty hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt k0t robi to co sam chce ale może w tym roku i koty ulegną jego swiat😼 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  20. Przepięknie prezentuje się ten wianek i bardzo ładnie narysowany kot :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalny ten wianek, jesteś Lucynko osobą niezwykle kreatywną. Kot Mikołaja świetny, to zabawny pomysł. Przesyłam przedświąteczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że kot i wianek się podobają. Miłego weekendu 😊😼❄

      Usuń
  22. Piękne wiszące dekoracje Twoich kreacji. Połączenie renifera i kryształu jest tak piękne ... Świąteczne niuanse są bardziej wyraźne.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful Christmas decoration. Merry Christmas and Happy New Year 2021.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje. Zdrowych,radosnych świąt zyczę😊🌲

      Usuń
  24. Święta to niezwykły czas...ślicznie zrobiłaś ten wianek a kotek jest cudowny!
    Życzę Ci zdrowych, spokojnych Świąt bez pośpiechu i zmartwień 🌠pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę dobrych spokojnych świat😊🎁😼

      Usuń
  25. Droga Lucynko!
    Przesyłam Tobie i Twojej rodzinie najcieplejsze życzenia bożonarodzeniowe. Mam nadzieję, że te święta będą radosne i przepełnione spokojem. Niech Wasz dom wypełniony będzie pokojem i błogosławieństwem.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i życzę radosnych, zdrowych Świąt Bożego Naroszenia😊🌲

      Usuń
  26. Ale cudowny ten kotek, na pewno jest radosnym gościem w tych świątecznych dniach. Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę wszystkiego dobrego😊🌲

      Usuń
  27. Fascinante trabalho!
    Um Feliz Ano Novo recheado de coloridas pinturas!
    Um doce abracinho!
    🎀Megy Maia🎀

    OdpowiedzUsuń
  28. This are awesome color correction in this photo....really i like it.

    OdpowiedzUsuń
  29. very cool decoration. hope you all have a nice time.

    OdpowiedzUsuń