poniedziałek, 28 grudnia 2020

Kończy się 2020 rok oby 2021 był lepszy…

 

Żegnamy 2020 rok z nadzieją na lepszy 2021. Czy ten mijający był aż taki zły?  Był trudny, ale wiele spraw w tym rok zobaczyłam w innym świetle. Przede wszystkim to, że jak mawiała moja babcia „człowiek planuje a diabeł mu buty szyje”, czyli, że owszem można mieć własne plany i marzenia, ale trzeba pamiętać, że nie wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas. Nie poleciałam do Liverpoolu ani nie udał się koncert Lady Pank, na który tak czekałam, nie odwiedziłam w tym roku ani cudownego Ahlbeck ani Lubeki, choć tak lubię to miasto i marcepany.


Wydarzyło się jeszcze kilka smutnych rzeczy, ale najbardziej przeraziło mnie jak łatwo ludzie ulegają wszelakim manipulacjom, jak łatwo jest ich skłócić ze sobą podzielić na tych mniej i tych bardziej wartościowych.

Ten rok to dla mnie koci rok, bo chyba nigdy w życiu nie narysowałam tylu kotów, choć zdarzały się i inne zwierzaki. Rysowanie i blogowanie były dla mnie odskocznią od kłopotów i strachu o życie i zdrowie najbliższych osób, przyjaciół i sąsiadów.











Trochę mniej fotografowałam niż w poprzednich latach, bo denerwowała mnie maseczka, którą jako zdyscyplinowany obywatel nosiłam a która „właziła” mi na oczy. Po kilku minutach w maseczce mój nos robi się czerwony jak nie przymierzając u Mikołaja;))






Nowy 2021 rok pewnie sądząc po prezentach bożonarodzeniowych będzie dla mnie słodki i pełen nowych wyzwań.



 Słodki, bo dostałam pod choinkę box z japońskimi słodyczami i pudełko słodkich pysznych czekoladek.



 A jeśli chodzi o nowe wyzwania to na pewno zapewnią mi je farby akwarelowe nigdy takich nie miałam a tu jeszcze na dodatek szkicownik, blok z specjalnym papierem, na którym farby akwarelowe świetnie się sprawdzają i zestaw pędzli i gumka „w ołówku” zupełnie nowiutka ( starą już prawie zużyłam). Cieszę się jak dziecko z prezentów. 





Jakby atrakcji było mało mój małżonek dostał w prezencie od Mikołaja a raczej jak mawiano w moim domu od Gwiazdora dron.



Nazwaliśmy go Ignaś. Wszyscy byliśmy pewni, że latanie dronem to łatwizna. No i zdziwiliśmy się, że jednak to trudna sztuka już pierwszego dnia.

 Krzyku było, co niemiara dron wylądował na płocie a pies sąsiada wpadł na jego widok w panikę, szczekał zawzięcie chciał odstraszyć dziwadło;))

Okazało się , że kierowanie dronem to trudna sztuka i wiele godzin nauki jeszcze przed nami. Jak mówi przysłowie kupuj drona na stratę jakiego cię stać bo drony bywają przekorne.

Nasz Ignaś na razie jest cały i nie ucieka zbyt daleko.

 

   Życzę Wam lepszego, pełnego dobrych emocji a przede wszystkim 

zdrowszego 2021 roku!



To już akwarelowe malowanie  :)

62 komentarze:

  1. I super, że malujesz. Koty i nie tylko - świetnie Ci wychodzą:) Ciekawa jestem tych słodyczy;)) Czekam na recenzję:)
    Wszelkiej pomyślności na ten 2021!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi






    1. Słodycze będą powoli zjadane i poddawane ocenie:)) Dziękuję za życzenia i życzę dobrego roku lepszego niż ten:)


      Usuń
  2. Happy 2021!Health,love,peace and joy to you and yours!Best wishes. God bless.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you very much and I wish you a Happy New Year 2021!

      Usuń
  3. Здравствуйте, Люцина! Очень люблю ваших кошек! Поздравляю с наступающим Новым годом! Желаю веселой подготовки к празднику без особой суеты и суматохи, с яркими огнями гирлянд и души! Пусть все плохое забудется, пусть все хорошее непременно случится в Новом году. От всей души желаю мира, счастья, достатка и здоровья!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Большое спасибо . Желаю, чтобы Новый 2021 год был лучше уходящего 2020 года, много здоровья и радости.
      Люцина

      Usuń
  4. Prezenty dostaliście piękne, będziecie mieli co robić w tym roku. Życzę więc dalszego rozwoju talentów i wszystkiego najlepszego na Nowy rok.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Życzę by Nowy 2021 Rok był pełen dobrych chwil, bez obaw i zakazów.

      Usuń
  5. Niestety ten rok chyba wszystkim nam pokrzyżował jakieś plany. Ja też chcę do Liverpoolu :(
    Oby przyszły rok był po prostu normalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też życzę sobie i Wam normalnego roku i oby marzenia o Liverpoolu i inne się spełniły:)

      Usuń
  6. I love all of the beautiful cats you painted this year. It is indeed harder to take photos when wearing a mask! Have fun with your presents, enjoy. Have a w and healthy New year! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Valerie. I wish you a wonderful, healthy and full of good days year

      Usuń
  7. Lucynko koty cudne. Rysuj, rysuj jak najwięcej i chwal się, bo jest czym. Masz swój styl, który mi się bardzo podoba. Akwarele otrzymałaś świetne. Wiele osób je chwali. Czekam na Twoją recenzję. Buziaki i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Życzę wspaniałego roku w każdym razie zdrowszego niż mijający i do zobaczenia na "blogowisku" w 2021 roku:)

      Usuń
  8. Lucynko, coś czuję że w 2021 roku będzie tu na blogu działo się. Pięknie rysujesz, malujesz. Czekam na kolejne portrety. A prezenty super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Wspaniałego, spokojnego i zdrowego 2021 roku:)

      Usuń
  9. Staram się dostrzegać pozytywne strony tej dziwacznej sytuacji, w jakiej się wszyscy znaleźliśmy, bo po co się dodatkowo dołować biadoleniem. Doceniam to, że zwolniliśmy w biegu, poprzestawialiśmy priorytety - mam wrażenie, że w wielu sprawach na rozsądniejsze. Ja dzięki temu znalazłam w końcu czas na malowanie. A wirusowi w końcu damy radę!
    Kochana, prezenty dostałaś fantastyczne! Mnie zachwycił zwłaszcza ten artystyczny zestaw :))). To teraz czekamy na nowe obrazki!
    Wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem pewna,że w końcu wrócimy do normalności i "jeszcze będzie przepięknie":)
      Życzę udanego i zdrowego 2021 roku:)

      Usuń
  10. Już niedługo nowy rok, nie zamartwiaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie malujesz Lucynko i wspaniałe dostaliście prezenty. Życzę Wam dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę dobrego, zdrowego 2021 roku😊🍸🍾

      Usuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i spełnienia marzeń Lucynko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko piekne i wesole pomimo nieco smutnego roku.
    zycze aby nowy rok 2021 byl dla nas wszystkich dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oby dobre życzenia się spełniły. Dużo zdrowia i radości życzę😊🍾🍸🌲

      Usuń
  14. Feliz 2021 con muchas alegrías y salud.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty dostałaś Lucynko, szczególnie ten zestaw akwareli jest super. Dla mnie to był trudny i dziwny rok. Mam świadomość, że to jeszcze nie koniec kłopotów ale jest nadzieja na lepsze czasy. Dużo szczęścia w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Yes, we are all hoping for a better year in 2021. But I am afraid that we might all be disappointed, sorry, it is just my personal feeling. I don't want to be a damper. Love the cat and dog drawings. Wishing you and yours, "Happy and blessed New Year 2021!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apparently, you always have to hope for a better time and a better time in 2021.:)

      Usuń
  17. Lucynko jak dla mnie to kotów możesz rysować mnóstwo, bo uwielbiam je w Twoim wykonaniu :). Piękne prezenty dostałaś, czekam zatem aż pochwalisz się efektami, zwłaszcza farb. Lucynko najlepsze życzenia z okazji nadchodzącego Nowego Roku - dużo zdrowia, spokoju, wytchnienia i szczęścia!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i życzę zwyczajnie lepszego roku 2021:)

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego w nowym roku Ci źycze. Niech będzie dla Ciebie dobry pod kaźdym wzgledem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla kogoś , kto ma jakąś pasję, dość łatwo kupić prezent. Łączy się wtedy przyjemne z pożytecznym.
    Działaj więc owocnie z nowymi farbami, żebyś miała co pokazać w następnym roku.
    Życzę więc zdrowia i weny twórczej. Mam nadzieje, że dron nie wciągnie Cię na tyle skutecznie, żebyś nie miała czasu na nic innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby sprawiły mi wiele radości, dron nie należy do mnie więc nie ma obawy będę tylko obserwować postępy w lataniu😁
      Dziękuję bardzo za życzenia i życzę dobrego 2021 roku. 🍸🍾

      Usuń
  20. Piękne prezenty dostałaś! Życzę by pozwoliły rozwinąć Twoją twórczość jeszcze bardziej.
    Życzę tez zdrowia, wszelkiej dobroci, życzliwości i rozsądku, by nie poddać się ogólnej manipulacji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję za życzenia. Dobrego, "normalnego", zdrowego roku 2021😊🍸🍾

      Usuń
  21. What a art! Really so amazing and beautiful. Happy New Year.
    Clipping Path Service

    OdpowiedzUsuń
  22. E se, em vez de você esperar por 2021,  2021 esperasse por você?
    Em vez de: "2021 vai ser melhor", use: "Eu serei melhor em 2021".
    Em vez de: "Que 2021 seja um ano excelente", use: "Eu serei uma pessoa excelente em 2021".
    Em vez de: "o que 2021 me reserva?", use: "O que eu reservo para 2021?"
    Em vez de: "tomara que 2021 me traga...", por ,  o que é que você pretende levar, entregar, oferecer em 2021?

    *_Te desejo um excelente VOCÊ para 2021._* FELIZ ANO NOVO.

    *Luiz Gomes*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre słowa. Życzę szczęścia i dobrych dni w 2021 roku:)

      Usuń
  23. Doga Lucynko!
    Ten rok kończy się, życzę Ci aby wszystkie złe rzeczy i trudności również skończyły się wraz z nim. Życzę Ci by Nowy Rok 2021 przyniósł Ci zdrowie i spełnienie marzeń.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę dobrego roku 2021.:)

      Usuń
  24. Lucyna, с Рождеством и наступающим Новым годом!
    Пусть год станет лучше прежнего!
    Набору кисточек позавидовала. Люблю, когда кисточек много и палитра красок радует. Приятно найти в этом родственную душу:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Большое спасибо. Желаю хорошего Нового 2021 года!

      Usuń
  25. Rysowanie i malowanie to świetny sposób na stres. Ale wolę, żeby życie przynosiło jak najmniej stresu, nawet gdyby sztuka na tym ucierpiała:-) wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rysowanie kotów nigdy mi nie wychodziło. Muszę jeszcze powalczyć. Tyle tych smutków w zeszłym roku. Łączę się z Tobą w bólu. Oby wszystko się wyprostowało. Faktycznie niepokojące jest jak ludzie są wobec siebie agresywni niedobrzy. Az brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w 2021 roku świąt odetchnęli i będzie ok. Koty kocham bo są śliczne i tajemnicze🐈😊😊

      Usuń