piątek, 25 czerwca 2021

Koty pomagają…

 

          O tym ,że koty pomagają wie każdy kto miał, ma lub zwyczajnie marzy by mieć kota.  Nic tak nie pomaga  jak ciche mruczenie kota , który pojawia się gdy tylko zauważy smutek na twarzy swojego człowieka. Głaskanie kota przynosi ukojenie a mokry koci  nosek dotykający naszej twarzy to najlepszy lek na wszystkie smutki .  Czym jest felinoterapia pisałam już na moim blogu https://kufereklucyny.blogspot.com/2015/10/wiecie-co-to-jest-felinoterapia-czyli.html

Dziś przedstawiam Wam moje kolejne dwa pomocne koty  pierwszy ten na poduszce trafił na licytacje i został wylicytowany za kwotę 100 złotych. Pieniądze przekazano na szczytny cel.😊





Drugi koci portret namalowałam na filcowym woreczku i będzie poprawiał humor mojej córce. 

Malowanie na filcu jest dość trudne ale chyba wyszło nie najgorzej.





         Kochani koty naprawdę pomagają wiec warto je kochać a jak już nie kochać to jak zawsze proszę nie krzywdźcie tych cudnych zwierzaków.

 

  .

 

64 komentarze:

  1. Hi Lucyna! Cats - and dogs - are very sensitive to people's moods, and cats can quieten and soothe us with their purring. The cushion and bag are both beautiful, and I love that you made the cushion to help a sick person, that's great! Have a great weekend, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you for visiting and I wish you good health and a nice weekend :)

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy kota w domu, więc tutaj wypowiedzieć się nie mogę, ale mam pieska i wiem jak dużo on mi daje. Po śmierci mojej Mamy, tylko dzięki niemu miałam siłę wstać z łóżka i wyjść z domu. Zresztą wystarczy, że jestem smutna a już przychodzi sie przytulać, położyc mi łebek na kolanach i byc przy mnie. Od razu człowiekowi robi się lepiej :)
    Prace Lucynko jak zawsze super, podusie są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nigdy nie miałam pieska ale widzę jaki fajny kumpel jest z psa moich sąsiadów . Zwierzaki są cudownym lekarstwem na smutki:)

      Usuń
  3. W dzieciństwie byłam kocia mamą, teraz nie mam żadnego kota, chyba że któraś z moich pasji.:)) Krzywdzić nawet kwiatem nie przyszłoby mi do głowy.
    Twoje malunki są świetne.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę dobrego weekendu dużo uśmiechu i zdrowia:)

      Usuń
  4. Oba kocie portrety są bardzo piękne ale ten na filcowym woreczku jest cudowny!!!
    Nigdy nie miałam w domu kota. Zawsze był piesek. Jednak odejście Bellusi było niesamowitą traumą i postanowiłam już nie mieć żadnego pieska.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trudno się pogodzić że stratą czworonożnego przyjaciela to prawda. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  5. Świetnie te malowane kociaki. Szczytny cel.
    Ps. A za malowanie na filcu chylę czoła:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję fakt łatwo nie było😊Pozdrawiam cieplutko, udanych wakacji🌞

      Usuń
  6. Podoba mi się ten poduszkowy :) od razu przypomniał mi się kocur znajomych: większy niż niejeden psiak. A jak warczał💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kocury bywają duże i kochają spać na poduszkach😼 Miłego wieczoru😊

      Usuń
  7. Lucynko świetne prace gratuluje i bardzo fajne te malunki kota. Niestety nie mam zbyt dobrych opinii o tych zwierzakach. Ostatnio kot mojej sąsiadki zniszczył mi dwa krzaki lawendy w dwa kolejne wieczory. Po prostu się w nich wieczorem wyłożył. Mam tylko nadzieję, że był to incydentalny wypadek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to łotr z tego kota a może lawenda tak pięknie pachniała, że kocisko zapragnęlo by jego futerko pachnie lawendowo😊 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  8. Дорогая Люцина! Мои кошки мне всегда помогают. Я их очень люблю!
    Мне очень нравятся ваши работы! Спасибо, что рассказали.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Кошки действительно большие друзья. Спасибо за визит. Хорошей недели.

      Usuń
  9. These 2 cat pillows will be nice to cuddle. Happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Lucynko! Czy ja już pisałam, jak bardzo lubię Twoje koty? Nie? Uwielbiam! Oba bardzo mi się podobają! Malowałam kiedys na filcu. Te włoski... :DDD Kota miałam kiedyś. Uwielbiałam gdy mruczał.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo,że moje koty się Ci podobają . No o te filcowe włoski chodzi;))Przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  11. Ten kot na poduszce jest przepiękny :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko jak ty namalowałaś tak pięknie na filcu to jesteś dla mnie prawdziwą artystką! Chylę czoła!!! Trzymam również kciuki za licytację! Zaraz zerknę na link :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W tej licytacji najwspanialsze jest to, że to uczniowie czasami tacy co już dawno opuścili mury liceum pomagają swojej nauczycielce. Pewnie dla takich chwil warto żyć. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Nie mam kota ale nigdy nie zrobiłabym krzywdy żadnemu stworzeniu. Czasem się złoszczę bo regularnie demolują mi rabaty - tłumaczę sobie, że to z miłości do natury:)))
    Obie wersje są świetne a ta na filcu niesamowita.
    Uściski Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, koty czas mi bywają psotnikami to fakt 😊 Pozdrawiam serdecznie😊😼

      Usuń
  14. Podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym, co napisałaś na temat kotów! A oba portrety są przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo . Dziękuję i życzę udanego wieczoru😊😼

      Usuń
  15. Veo que te encantan los gatos. Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kocham koty to piękne i kochane zwierzeta😊 Miłego tygodnia😊

      Usuń
  16. Hmmm...koty pomagają...tak, tak pozwalają mi mieszkać w moim domu i opłacać rachunki. Ale i tak kocham te trzy moje stwory , które o piątej rano łomocą do okna z wrzaskiem- no wypuść mnie wreszcie i jeść zaraz dawaj!
    O piątej albo i wcześniej rano!!!
    A tak na serio, uważam, że poduszka jest idealnym miejscem na kocią mordkę, bo od razu robi się przytulaśna. W dodatku Twoje koty są takie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty dbają o to by rytm dnia był zachowany rano pobudka a potem śpimy do południa 😊Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  17. Piękne jak mój braciszek by zobaczył te kociaki to by oszalał, on uwielbia koty. Ja jakoś nie przepadałam za kotami, nie zrobiłabym im krzywdy, po miziać je, ale w domu nie wyobrażałam sobie mieć takiego kociaka wolałam psy. Zmieniło się to całkowicie, jak pilnowaliśmy kotkę kuzyni, która wyjechała. Kotka tak się do nas przyzwyczaiła, a my do niej, że teraz została częścią naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  18. W Twoim blogowym kuferku często mogę znaleźć takie piękne, pełna serca rzeczy- uwielbiam koty - są niesamowite; mają swój wlasny koci świat <3

    OdpowiedzUsuń
  19. I love what you've done, you are a master painting cats!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prace Lucynko, a szczególnie podoba mi się kot na podusi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że kotki się Ci spodobały. Pozdrawiam serdecznie😊😼😼

      Usuń
  21. Kot na poduszce jest śliczny. I jeszcze w tak szczytnym celu. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym chciał, żeby mnie taki kotełek witał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Милые кошечки! Такие подушечки очень нравятся детям! Спасибо, Люцина, что показали!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Я рада, что тебе нравятся мои кошки :)

      Usuń
  24. Piękne są Twoje kocie portrety. Z przyjemnością się na nie patrzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że kocie portrety się Ci spodobały. Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  25. Jestem totalną kociarą, więc pracę totalnie przykuły moją uwagę! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Motyw kota na poduszce robi wrażenie 👍 Fajnie wyszło, duża kocia mordka z wąsami i zielonymi oczyskami na środku podusi zwraca uwagę 😄

    OdpowiedzUsuń
  27. Adoro gatinhos!
    Pinturas muito lindas!
    beijinho no seu coração!
    MegyMaia👄💕👄

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo piękny cel ! Zawsze można pomóc. Oba namalowane koty mają głębokie spojrzenie. Podziwiam talent !!!

    OdpowiedzUsuń