sobota, 10 lipca 2021

Wakacje nad Bałtykiem od zachodu do zachodu słońca:)

 

 


            Kolejne wakacje w Świnoujściu? Tak, lubię to nadmorskie miasto, bo jest w nim wszystko, czego mi potrzeba morze, plaża, dobre jedzenie, mili ludzie i ten nadmorski gwar.   Pewnie, że są tacy, którzy potrzebują spokoju i odrobiny nudy ja do nich nie należę. Najlepszą rozrywką jest dla mnie obserwowanie świata ludzi, zwierząt, ptaków. Siadam na plaży albo na ławce przy promenadzie lub w kawiarnianym ogródku i obserwuje świat w końcu życie to niekończący się film. 









W tym roku zaskoczyła mnie mnogość czworonogów na wakacjach oczywiście głownie były to psy noszone na rękach, spacerujące obok swoich ludzi, kąpiące się w morzu a czasami wożone w wózkach takie psie leniuszki:), 













Choć na promie spotkałam kota, który razem ze swoim człowiekiem przyjechał na wakacje do Świnoujścia to większość kotów, jakie spotkałam to byli rdzenni mieszkańcy miasta:)




Świnoujście zmienia się z roku na rok powstają nowe hotele, apartamentowce akurat to niekoniecznie mnie zachwyca, ale wiem, że dzięki temu poprawia się, jakość usług konkurencja robi swoje.




Wieczorami odbywają się koncert my trafiliśmy na koncert odbywający się w ramach muzycznych wieczorów „Summer Music Cafe" Hanny Śleszyńskiej, Piotr Gąsowsowskiego, Robert Rozmusa.




Świnoujście to miejsce gdzie spędzamy wakacje od blisko 20 lat, co nie znaczy, że to jedyny kierunek naszych podróży. Zapraszam na wakacje od zachodu do zachodu słońca, czyli nie na jeden a kilka dni uchwyconych w moim coraz starszym obiektywie:).






 

50 komentarzy:

  1. Nad nasze morze kiedyś jeździłam ale w Świnoujściu nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam warto odwiedzić to miasto. Udanego weekendu😊

      Usuń
  2. To piękne miasto, udanego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. This sounds like a wonderful place for a holiday, love the photos of sea and sun, beach and people. And of course all of the pets! Enjoy your vacation, stay healthy! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Yes, it is a really cool place to spend your vacation. Nice people, beautiful beaches. Have a nice weekend:)

      Usuń
  4. Jeśli spędzasz wakacje w Świnoujściu od 20 lat, to znaczy, że Ci się tu podoba. Weszłam na Twojego bloga, bo zainteresowało mnie pierwsze zdjęcie z tego posta. Byłam na plaży w tym samym dniu, bo mam bardzo podobne zdjęcia.:) Pozdrawiam cieplutko. Świnoujścianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt lubię to miasto. Zachód słońca kusi każdego miło mi ,że wpadłaś z wizytą:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Pięknie spędziłaś czas. Ja też wybieram bardziej gwarne miejsca na wyjazdy. Świnoujście jest piękne i wiele się w nim dzieje. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  6. Люцина, как интересно прошел ваш отдых! Красивое море! Как чудесно!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Большое спасибо . Балтийское море красивое, к сожалению холодное :)

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia, zachwycające zachody słońca, wspaniałe miasto.
    Lucynko, zdjęcia z pieskami skradły moje serce.
    Przesyłam moc serdeczności i życzę cudownej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesków było wiele a co jeden to fajniejszy, trudno było ich nie sfotografować:) UDANEGO TYGODNIA:)

      Usuń
  8. All photos are perfect:-) Happy sunday:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uchwycone w kadrze chwile codzienności :-) Zachwycam się szczególnie zachodami słońca! Przepiekne!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonitas fotografías. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boa noite Lucyna. Férias maravilhosas, obrigado por dividir conosco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning sunsets. Everyone including the dogs are having a great time at the beach. Have a great week.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio byłam w Świnoujściu jako nastolatka, pewnie bym go teraz nie poznała. Akurat nie jest to mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Co prawda polski Bałtyk uwielbiam, ale mój kierunek to Mielno - Unieście. Lubię rower i spacery wzdłuż plaży. Apartamentowce wszędzie chyba podobne, ciekawe czy mają chętnych na wynajem. Lucynko wypocząć tak jak każdy lubi i naładować akumulatory. Te ostatnie zdjęcia zachodu cudowne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Mielna jeździłam z rodzicami na wakacje, pewnie już nie ma tego OW . Wtedy była to mała miejscowość. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji.😊

      Usuń
  14. Urodziłam się nad morzem i wychowałam :) a dokładnie w Gdańsku. Do murza miałam 5 minut albo spacerkiem jakieś 15 minut. Teraz mieszkam ciut dalej ale morze zawsze będzie mi się kojarzyć z domem.
    W Świnoujściu byłam jakieś kilka lat temu i była to udana wycieczka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdańsk jest piękny to jak dla mnie jedno z najpiękniejszych miast w Polsce. POZDRAWIAM SERDECZNIE😊

      Usuń
  15. Świnoujście - piękne i bardzo ciekawie położone miasto. Dobrze, ze znalazłaś miejsce, w którym lubisz odpoczywać i ładować akumulatory. Ja należę do tych co lubią ciszę i spokój maleńkich nadmorskich miejscowości i do tego nie lubię jeździć w to samo miejsce. Pewnie z tego samego powodu co Ty. Lubię poznawać nowe i obserwować świat, dlatego też zmieniam miejsca i poznaję je bardzo dociekliwie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię podróże ale wakacje wolę spędzać w dobrze znanym.miejscu. Świnoujście to świetna baza wypadowa można się z niego wybrać do Dani, Niemiec , Szwecji itp. Miłego lata😊🌞

      Usuń
  16. Morze zawsze o każdej porze roku i dnia kocham. Świnoujście odwiedziłam kilka razy, ale z uroków plaży nie korzystałam. Ostatnie zdjęcia zachodu to prawdziwa bajka.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję😊 Woda w Bałtyku jest zimną i jak napisał mi pewien"mors" bezpieczniej do niej wejść zimą niż latem😊 Udanego weekendu 😊

      Usuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Piękna okolica, kiedyś tam byłam, ale bardzo dawno temu :)
    Morze zawsze jest piękne, uwielbiam ten klimat :)
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda morze zawsze jest piękne i tajemnicze. Dziękuję i życzę udanego dnia😊

      Usuń
  18. Great post!, thanks for sharing. X

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia! Udany wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Świnoujście. Tak, jak napisałaś, jest tam wszystko. Miasto, które żyje przez cały rok, nie tylko latem. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć wybór plaża albo spacer lub dobra kawa z przyjaciółmi. Udanego tygodnia😊

      Usuń
  21. Świnoujście jakoś mi nie przypasowało - a dość często nad Bałtyk jeżdżę (choć raczej do pracy niż wypoczywać).
    Niemniej jakieś tam własne przemyślenia mam, zapraszam do zapoznania się i komentowania:
    - https://adamaswtrasie.blogspot.com/2020/09/batyk.html
    - https://adamaswtrasie.blogspot.com/2020/10/tajemnice-poddabia.html
    - https://adamaswtrasie.blogspot.com/2020/10/kolberg-czyli-sol-cz-4.html
    - https://adamaswtrasie.blogspot.com/2020/06/jomsborg.html

    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , tak zachody słońca to wdzięczny temat dla fotografa 😊

      Usuń
  23. Świetne zdjęcia zrobiłaś obserwując świat. Ja też zauważyłam że jakoś dużo w tym roku turystów z psami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dzisiaj trafiłam na ofertę Bagińscy SPA i zastanawiam się nad rezerwacją. W zeszłym roku nigdzie nie byliśmy w wakacje i stwierdziliśmy, ze w tym roku nie ma bata! Musimy się gdzieś wybrać. Mnie najbardziej ciągnie nad morze. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam nad Bałtykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłych wakacji.Kocham morze nawet nasz zimny Bałtyk😊

      Usuń