środa, 11 sierpnia 2021

Moja kocia telewizja…

 

         Kiedy zaczynam mieć dość tasiemcowych seriali, starych filmów, wiadomości, sensacji, dyskusji czasami o niczym, jedynie słusznych opinii mędrców wszelakich i wmawiania mi win niepopełnionych wyłączam telewizor i idę na kawę do mojej ulubionej kawiarenki? Siadam przy oknie alb przy stoliku w „letnim ogródku” i przyglądam się światu.



Spokojnie patrzę na przechodzących obok ludzi. Na ławeczce naprzeciwko usiadła kobieta a pod ławeczką usadowił się jej pies oboje odpoczywają i widać, że to, co ich łączy to prawdziwa przyjaźń.



Przy pomniku Bachusa zupełnie niedaleko od mojej ulubionej kawiarni młody chłopak gra na gitarze, pomyślałam sobie, że to koncert dla Bachusa.

 

 


Z okna kamiennicy wygląda pluszowy piesek to pewnie bajka dla dzieci „o psie, co mieszkał koło ratusza”. 

 


W okolicy ratusza dzieje się wiele to raj dla fotografa amatora albo raczej obserwatora życia codziennego takiego jak ja.






Czasami przy filharmonii gra orkiestra a czasami odbywają się tam protesty i wiece.





Kiedy wracałam do domu na małym sklepiku z dość dziwna nazwą „Bielizna w locie” ktoś namalował Atomówkę w locie. Pokolenie mojej córki oglądało i lubiło ten animowany serial z 1998 roku . „Atomówki” (Bójka, Bajka i Brawurka ) to opowieść o trzech dziewczynkach obdarzonych  niezwykłą mocą. Chronią świat przed przestępcami i wszelakimi potworami. Trudno powiedzieć , która to z Atomówek ale pewnie chroni sklep jeśli nie przed potworami to na pewno przed drobnymi złodziejaszkami:)




             Ktoś powie - nie lepiej pojechać nad jezioro niż włóczyć się po mieście  ? Tak ale nie zawsze jest czas i środki . Zresztą ja kocham takie niedzielne leniwe spacery.  To taka moja kocia telewizja. Czemu kocia? Koty mogą godzinami wylegiwać się na słoneczku i obserwować świat za oknem i nigdy się nie nudzą to prawie tak jak ja tyle tylko, żę koty maja więcej wolnego czasu ;)





41 komentarzy:

  1. Dla mnie taka niedziela nie jest nudna. Lubię również przyglądać się światu. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, że jest nas więcej lubiących "kocią telewizje"😊 Udanego dnia😊

      Usuń
  2. Мне понравилось ваше ленивое воскресенье, захотелось остановится и провести также день) У нас сейчас обустраивают двор и кошка Нюша сидит на подоконнике без устали контролируя, как ведутся работы))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Спасибо, что заглянули, погладьте за меня Нюшу. Хороших выходных:)

      Usuń
  3. Hi Lucyna, you have shared so many beautiful photos today, thanks. I, too, love to sit in a cafe and watch the world go by, perhaps we were both cats in a previous life!. I don't know that TV series. Have a great day, stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Maybe we were cats :) Thank you for your visit and I wish you a good evening :)

      Usuń
  4. Super kota narysowałaś:)
    Ps.ja bardzo lubię jeździć do pobliskiej miejscowości autobusem i podziwiać świat dookoła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Lubię tez czasami wybrać się gdzieś ot tak bez większego planu i odkryć coś co było tam od dawna tylko ja tego nie zauważałam. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Kocia telewizja niezwykle interesująca (koty nie mogą nie wiedzieć, co najlepsze)! Zdjęcia wyjątkowe, ujęło mnie to z pluszakiem w oknie i kamienicą przeglądającą się w witrynie fryzjerskiej.
    😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Eres muy observadora y eso es muy bueno para la fotografía. Cada una de tus imágenes escribe una historia y que podía ser el inicio de un gran relato.

    Me gustan los gatos como animal de compañía, En casa de mis padres, siempre ha habido un gato que me acompañaba, desde mi tierna inafancia y siempre estaba muy cerca de él.

    Si el gato del dibujo , lo has pintado también tú, además tienes muy buenas dotes para el dibujo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Дорогая Люцина, конечно, у кошек очень много свободного времени. Мои пушистые друзья много спят, много играют, любят сидеть на подоконнике и наблюдать за миром за окном.
    Спасибо за прекрасные фотографии! Мне показалось, что я вместе с вами в Польше гуляю по вашему городу.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Мне очень приятно, что вам понравилось гулять по моему городу. Хорошего дня:)

      Usuń
  8. Lucynko, lubię Twoje relacje z "kocich spacerów" po mieście. Lubię Twój sposób ukazywania ciekawych miejsc. Super.
    Uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobała się Ci wyprawa w kocim tempie po Zielonej Górze. Miłego dnia:)

      Usuń
  9. Byliśmy w Polsce nie tak dawno. Uwielbiam miasta, miejsca z kawiarniami, kwiaty na balkonach.
    Czytam bloga i kontynuuję naukę języka polskiego. A w sklepach w Poznaniu moim ulubionym zwrotem było: „Nie rozumiem dobrze polskiego”. To odstraszyło nieznośnych sprzedawców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznań ma niezwykły klimat tak jak i Zielona Góra. Bardzo dobrze idzie Ci nauka polskiego. Miłego dnia :)

      Usuń
  10. Hola Lucy a. Eres muy muy observadora y eso nos deja maravillosas fotos. La pintura es genial, muchas gracias. Abrazos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Me alegra que disfrutes paseando por mi ciudad. Qué tenga un buen fin de semana:)

      Usuń
  11. How nice to sit and watch the world go by. You saw many interesting things looking out from the cafe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I love observing and photographing people. Have a nice weekend:)

      Usuń
  12. Fotos lindas e maravilhosas. O gato é muito lindo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świat dookoła to najlepszy serial, film, dokument - wszystko razem :)). Ja również lubię Twoje fotorelacje, masz zmysł uchwycenia chwili.
    Buziaki Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda życie pisze najlepsze scenariusze. Dziękuję i życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  14. Ja też uwielbiam takie leniwe spacery po mieście. Zawsze można wypatrzeć coś ciekawego.
    Twój kociak jest cudny!!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Miło spotkać poprawną duszę😊 Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  15. Fajny spacerek!!Śliczne zdjęcia - fajnych miejsc!

    OdpowiedzUsuń
  16. Un precioso reportaje. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś dobrą obserwatorką, ale kicia wymiata 😊

    OdpowiedzUsuń