piątek, 12 listopada 2021

Jemiołuszka na malowana na drewnie:)

 

         Na długie jesienne wieczory, na odstresowanie, by nie myśleć o tym, co nas denerwuje najlepsze jest:

- czytanie

- filmów oglądanie

- na tym, co w ręce wpadnie malowanie:)



Najgorsza rzeczą jest słodyczy pojadanie, choć metoda ta jest smaczna i kusząca;)

Ja, żeby nie ulegać „słodkiej pokusie” w długie jesienne wieczory oddaje się trzem pierwszym zajęciom.

         Maluję ozdoby na choinkę przybywa ich z każdym dniem. 














 Wczoraj namalowałam na kawałku lipowego drewna (kupionym w sklepie za około 4 złote) jemiołuszkę.  Drewno jest leciutkie, więc śmiało można taki malunek wysłać zamiast karty pocztowej z świątecznymi życzeniami.




 Wysyłanie świątecznych życzeń, co prawda wyszło z mody, bo teraz wysyła się życzenia przez Internet, ale czemu nie spróbować przywrócić stary dobry obyczaj. Można też taki obrazek dołączyć do świątecznego podarunku albo podarować komuś, kogo się lubi, choć odrobinkę.

  


     

Czasu do świąt zostało sporo, więc spróbuję namalować jeszcze kilka obrazków w przerwie między oglądaniem kolejnych odcinków serialu Downton Abbey :)



    Zamiast słodyczy polecam pestki dyni:)

48 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że udostępnisz zdjęcie swojej choinki. Twoje ozdoby są zachwycające i inne dzieła sztuki. Podobały mi się wszystkie twoje zdjęcia. Pestki dyni je lubię, ale czekoladę uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się choć część ozdób powędruje do rodziny i przyjaciół:) Czekoladę też bardzo lubię bo poprawia humor. ;)

      Usuń
  2. Jemiołuszka świetna! Inne obrazki też fajne:)
    Ps. Właśnie czytam i jem czekoladę z migdałami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę udanego weekendu. Czekolada jest pyszna to fakt😊

      Usuń
  3. Jestem zachwycona. Ozdoby przepiękne. :)
    Nie przepadam za serialami, ale jest kilka wyjątków i Downton Abbey do nich należy. Całkiem niedawno oglądałam po raz drugi i filmową kontynuację (chyba z 2019 r.?).
    Serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wszystkie seriale mi pasują ale ten akurat jest fajny. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru😊

      Usuń
  4. Buenas distracciones, para pasar el tiempo. Cada uno elije lo que mejor se le dá.

    Te deseo un gran fin de semana...¡que te lo pases muy bien!

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta jemiołuszka! A ja jestem niemodna i kartki świąteczne wysyłam, i te bożonarodzeniowe, i te wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, kartki z przed lat znajduje czasami w ksiażkach i zawsze robi mi się miło hdy kolejny raz je czytam. Wspaniale, że wysyłasz kartki z życzeniami. Serdecznie pozdrawiam😊

      Usuń
  6. jak pięknie Ci te malunki wychodzą. I widzę żadna powierzchnia Ci nie straszna, Czy drewno, czy papier, czy materiał, czy co tam innego znajdziesz to i tak pięknie ją malunkami zapełnisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , malowanie to dobry sposób na odstresowanie lepszy od jedzenia slodyczy😁 serdecznie pozdrawiam1😊

      Usuń
  7. Your painting is beautiful, I especially love the birds, really lifelike! Downton Abbey is always good to watch and watch again, I can always re-view pieces I love. Enjoy your weekend! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you . I'm glad you liked my work. Have a nice weelend :)

      Usuń
  8. Очень красивые украшения, дорогая Люцина! Мне понравились птицы!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Очень рада, что птичка вам понравилась. Удачных выходных, здоровья :)

      Usuń
  9. Beautiful paintings and decorations. I love chocolates. Yumz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chocolate is delicious, I like it too ;)) Thank you for visiting, have a nice Sunday :

      Usuń
  10. Boa tarde Lucyna parabéns pelo seu dom maravilhoso. Seu trabalho é espetacular.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że moje prace przypadły Tobie do gustu. Udanej niedzieli życzę:)

      Usuń
  11. Piękne ozdoby na drewnie. Ptaszek śliczny . Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko!
    Przepiękne są Twoje ozdoby. Wyobrażam sobie choinkę przystrojoną ptaszkami, kotkami. Będzie cudna. Też podjadam pestki z dyni. Sporo ich mam bo dosyć często gotuję zupę dyniową. Jemiołuszka prześliczna!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zupę dyniową ale taką pikantną😊 Bardzo dziękuję za odwiedziny i życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  13. Boa tarde minha querida amiga. Espero um dia receber uma de suas pinturas em forma de chaveiro para minha coleção.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje prace się podobają. Udanego tygodnia😊

      Usuń
  14. Your christmas decorations are works of art, beautiful!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Boa tarde minha querida amiga. Passando para desejar um excelente terça-feira.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hermoso trabajo, son unas pinturas preciosas. Tienes gran talento, yo no podría hacerlo. El árbol quedará espectacular. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda naprawde pięknie, trochę pracy i można uzyskać bardzo ciekawy efekt wizualny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna, jak żywa :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne prace, widać że masz pasję do tego co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawtown Abby ogladnelam bardzo szybko, wszystkie sezony pochlonelam momentalnie. Bylam i nadal jestem nim oczarowana :) kocham klimat i bohaterow. Babcia i ten starszy lokaj sa moimi ulubionymi bohaterami. Filmowej kontynuacji nie widzialam... jeszcze. Kotki jak zawsze przesliczne. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mamy tych samych "ulubiencow"😊 Miło mi , że kotki się spodobały. Udanego czwartku😊

      Usuń
  21. Ciekawe spojrzenie, nigdy tak o tym nie myślałem.

    OdpowiedzUsuń