środa, 16 listopada 2022

A tym razem psie pyszczki 😊

 Co prawda kotów nigdy za wiele ale tym razem będą psy.      Kupiłam takie małe drewniane krążki i namalowałam na nich pieski. Portrety są niewielkie bo największy ma wymiary 5cm na 3.3 cm . Malowałam je farbami akrylowymi a następnie utrawaliłam werniksem do farb akrylowych.   


                              Na odwrocie umieściłam rok i moje inicjały. Moje psie portrety ozdobią  tegoroczną choinkę.   
*fotografia wykonana przez moją córkę Emilię😊                                                                                
                Tosia co prawda była zdziwiona i zdaje się mówić "serio chcesz ozdobić choinkę psami?"😁😸Obiecałam, że będą i koty 😊                                   




46 komentarzy:

  1. Ładne psie portrety i ciekawy pomysł na ozdobienie choinki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co prawda jest jeszcze trochę czasu ale powoli zaczynam szykować ozdoby i tak pewnie większość z nich powędruje w świat😊 Miłego dnia😊

      Usuń
  2. Hahaha Dobrze, że obiecałaś, że będą też koty, boi jeszcze byłoby oburzenie. :D Piękne ozdoby. Nie łatwo namalować takie maluchy i to na drewnie, brawo dla Ciebie. :) Bardzo podziwiam, ślicznie namalowałaś i właśnie wiem też, że to łatwą sztuką nie jest, jeszcze raz brawo. <3  Choinka będzie piękna i niepowtarzalna. Posyłam wiadro radochy. hehe Przytulam. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Tosi się nie oszuka😁 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  3. Śliczne! Podziwiam, tym bardziej, że na takim rozmiarze...
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Psie portrety na drewienkach są cudne Lucynko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely paintings, but Tosia does not look happy! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Tosia uważa; że koty są najpiekniejsze😸 Miłego tygidnia😊

      Usuń
  6. Ależ słodziaki. Pozdrawiam i gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. W Krasnodarze była kiedyś fabryka, w której robiono takie pamiątki. Tam nauczyłam się rysować. Malowali na drewnie farbami anilinowymi . Lakier do tych farb był błyszczący, jak lustro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boa noite Lucyna. Difícil escolher o mais bonito. Parabéns pelo seu excelente trabalho.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kotka i bardzo podobają mi się te śliczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł znalazłaś na takie drewienka i wykonanie świetne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Добрый день, Люцина! Здорово у Вас получается рисовать животных. Получаются, как настоящие. Тося просто великолепна.

    OdpowiedzUsuń
  12. Люцина, 2023 год - Год Кролика и Кота, а не Год Собаки.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , nie wiedziałam, że to rok kota i królika. Miłego weekendu😼🐇😊

      Usuń
  13. Love your dog paintings. They are so cute.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muy bonitos los perros. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem psiarą. Portrety tych cudownych zwierząt będą piękna ozdobą na choince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie. Dziękuję i życzę dobrego weekendu😊🐶🐕

      Usuń
  16. Psia choinka - to jest pomysł! Ja zdecydowanie wolę psy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że na choince pogodzą się pies z kotem😉 Serdecznie pozdrawiam😊

      Usuń
  17. Czyli post dla mnie, bo ja psiarą jestem :)). Cudowne piesie Lucynko!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super Justynko, że post się Ci spodobał. Pozdrawiam serdrcznie😊

      Usuń
  18. Powiem tak , co prawda zdziwiłam się, że tym razem nie są koty tylko psy ale i tak Cię podziwiam za malowanie na tak małych powierzchniach. Masz dryg do tego wiadomo każdy do czego innego , ale z miłą chęcią obejrzałam te Twoje malowanki.
    Będziesz miała oryginalną choinkę !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale kot i tak się.pojawil😉Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  19. Bom final de semana com muita paz e saúde minha querida amiga Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zawieszki z pieskami. Wystrój choinki będzie nietuzinkowy. Miłego weekendu ☃️☃️☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak jak Twoje malowane kotki i pieski wspaniale namalowałaś. Ozdoby na choinkę bardzo oryginalne co prawda kiedyś ozdabiałam bombki kotami metodą dekupażu dla wielbicielki kotów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .Te bombki z kotami na pewno były cudne. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń