sobota, 5 listopada 2022

Serce, liść, kot na nim namalowany:)

    Ostatnio mam szczęście do serduszek jakiś czas temu znalazłam takie male czerwone serduszko i pomyślałam,że to dobry znak .
     Kiedy kilka dni temu zobaczyłam duży czerwony liść od razu pomyślałam, że to kolejne serduszko  i bez zastanowienia zabrałam liść do domu. 

Jak myślicie co postanowiłam na nim namalować? Tak, 
Zgadliście portret kota, ostatnio był lis więc czas na kota ;))
     Na liściach najlepiej malować farbami akrylowymi akwarele przynajmniej w moim przypadku się nie do końca sprawdzają. 
Z liśćmi jest taki problem, że gdy są "świeże" to ich powierzchnia jest "tłusta" i farbę trudno się nakłada a gdy wyschną są bardzo kruche i łatwo je uszkodzić. Wyzwanie jest jednak tak kuszące,że trudno się oprzeć pokusie:)) 







Po namalowaniu obrazka warto liść utrwalić ja robię to lakierem do włosów lub werniksem .
Obrazek najlepiej włożyć w ramkę ze szkłem i powiesić na ścianie albo postawić na sztalugach. 

W filiżance porannej kawy pojawiło mi się kolejne serduszko, To chyba oznacza,że dobra kobieta ze mnie:)))



Spytałam Tosie i przyznała mi rację,że owszem bo lubię koty ;)

I jeszcze jedno namalowane na chodniku😊


I dziś(28.11.2022) kolejne serduszko na mojej drodze😊 


50 komentarzy:

  1. Nawet jeśli trudno się maluje na liściu efekt jest znakomity. Najwidoczniej jesteś serdeczną czyli dobrą kobietą. Zwierzęta kochają dobrych ludzi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O miło mi dziękuję bardzo. Serdecznie pozdrawiam😼💚

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ostatnio tak 😉 To chyba dobry znak😊 Udanej niedzieli😊

      Usuń
  3. Haha Jakie zdjęcie Tosi, rozpłynąć się można. Nie tylko dobra kobieta, ale i utalentowana, no zdecydowanie. :) Kobieta przepiękna!!!
    Wspaniałe namalowałaś kotka na liściu, chylę czoła. To nie łatwa sztuka, Ty stworzyłaś kolejne piękno, brawo mega głośne trza zabić. :) Pięknego wieczoru piękna, utalentowana kobieto :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tośka to potrafi człowieka pozbawić 😸 Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  4. Prześlicznie wygląda taki obrazek na liściu! Jesteś mistrzynią w malowaniu, zwłaszcza kotków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A może to jakiś znak, żeby kardiologa odwiedzić... Ja, jak zwykle, mało romantyczne skojarzenia 🤭 Ale faktycznie, serce nawet w kawie - to nie przypadek 😉 Mnie się kiedyś udało znaleźć kamień w kształcie serca. I kilka razy ziemniaki 🤓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pewnie tak czas by było porobić badania. Też tak pomyślałam. Miłej niedzieli 😊💚

      Usuń
  6. Дорогая Люцина, как красиво вы рисуете кошек! Вы делаете это с любовью!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię rysować koty to prawda😊Udanego tygodnia😊

      Usuń
  7. Dlaczego mnie to nie dziwi 😎oczywiście musiał być kot 😊przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś.tak wyszło😉 Dziękuję i życzę udanego tygodnia😼😊

      Usuń
  8. Kot na liściu, to kolejny zachwycający malunek.
    A co się tyczy serca? "Bywa tak, że serce widzi coś, czego oko nie dostrzega". - H. Jackson Brown
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa . Dziękuję i życzę udanego tyhodnia😊

      Usuń
  9. Jaki słodki! Kot, czerwień, no wszystko w moim guście!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liść miał taki cudny kolor I kształt, że trudno to było zostawić i nie namalować.czegoś. 😊😼 Pozdrawiam gorąco😊

      Usuń
  10. Serca wokoło to zdecydowanie dobry znak :). Moja mama zawsze powtarza, że miłością wielką darzą zwierzęta tylko dobrzy ludzie :). Kolejny ślicznie wymalowany liść Lucynko!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to dobry znak. Cieszę się, że moja praca się spodobała. Pozdrawiam serdecznie😊😼

      Usuń
  11. Ciągle serduszka na Twojej drodze, to musi być dobry znak, wszechświat mówi, że Cię kocha :)))
    Malunek na liściu super, jak zawsze jestem pod wrażeniem Twojego malowania <3
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .Miłego tygodnia i dużo radości życze😼😊

      Usuń
  12. Lucynko jeżeli chodzi o malowanie kotów to jesteś bez konkurencyjna, nie ma drugiej osóbki tak zakręconej na punkcie kotów jak Ty. Dodatkowo jeżeli chodzi o ich malowanie to potrafisz namalować ja praktycznie na wszystkim. Brawo TY !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jakoś tak ostatnio "kovio" wychodzi😀Serdeczności prz4syłam😊😼

      Usuń
  13. Piękny portret i pomysł z liściem fajny. Sama też wszędzie serca widuję, to mówię że wszechświat mnie kocha i jak widać Ciebie też:-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i super , że jest nas więcej secowców😊 pozdrawiam serdecznie💚

      Usuń
  14. I like the painting of the cat on the red heart leaf.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam wątpliwości co namalujesz na tym liściu:) No śliczny ten kociak. Uściski Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jakoś wyszło😁😸 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  16. Ale pozytywny i przemiły klimat wytworzyłaś tym postem. Jest uroczo, twórczo i zabawnie. Liść mega, a kot na nim, to już w ogóle mistrzostwo. Zresztą widzę, że serca sprzyjały dobrej atmosferze! I o to chodzi 😉 Super, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się stworzyć "serdeczny" post. Miłego dnia życze😊

      Usuń
  17. Boa noite minha querida amiga Lucyna. Esse gato e a folha ficaram muito bonitos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra kobieto 🥰🥰🥰🥰 świetna praca i pomysłowa. Niech serduszka codziennie Cię otaczają . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealny do twoich pięknych obrazów tego kochanego małego kota. Podobała mi się nauka tego procesu przyklejania liści. Absolutnie zachwycający! Dziękuję i obyś znalazł wiele serc w swoim codziennym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te portrety kotów na liściach są takie charakterystyczne dla Ciebie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny śliczny kotek w Twoim wykonaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojeeeej jakie przepiękne zerduszka i kotek! Najbardziej jestem zachwycina liściem! Nigdny takiego nie znalazłam, a ten tejsze jest taki czerwony 🥰😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłość daje Ci znaki :). Przepięknie ten kotek Ci wyszedł <3 Cudeńko na listku :)

    OdpowiedzUsuń