sobota, 29 października 2022

Na jesienne smutki najlepszy koci albo lisi portret;)

     Jesień zapanowała w moim mieście i czy się to komu podoba czy nie potrwa jeszcze co najmniej miesiąc. Na moje szczęście jest ciągle ciepło i słonecznie ale kto wie czy za kilka dni nie zrobi się szaro, buro i ponuro. 

Jesień co prawda wygląda pięknie na fotografiach i ci co kochają fotografowanie są nią zachwyceni ale ...




    Jesienne liście są kolorowe i świetnie nadają się do malowania po nich . Można namalować na liściu portret lisa i podarować taki liść ukochanej osobie albo udekorować własny dom.






Na liściach maluję farbami akwarelowymi a kiedy wyschną utrwalam malunek lakierem do włosów. 

         Kupiłam w sklepie krążek z drewna i kilka jesiennych ozdób i zrobiłam z niego "wianuszek" na drzwi . No tak ale bez kota to nie to.  Kot i to rudy musi być . 

Jeden z grzybków już tam był wiec nie pozostało mi nic innego jak domalować pozostałe dwa:)









Na drewnie najlepiej malować farbami akrylowymi a później utrwalić je werniksem. 

     Koniec października to też Halloween , który w Polsce ciągle wzbudza nie wiem dlaczego wiele kontrowersji. Moim zdaniem zupełnie zbędnych,

    Namalowałam kota na kartce , kot choć w kapeluszu czarownicy jest pogodny i na pewno przynosi szczęście. Mam nadzieję,że czasy kiedy koty uważano za pomocników czarownic i diabła i traktowano bardzo okrutnie nigdy już nie wrócą. Zawsze kiedy przechodzę w miejscu gdzie palono w moim mieście czarownice przechodzi mnie dziwny dreszcz a co jak znowu ktoś wpadnie na taki okropny pomysł? Ja tak lubię koty i nie powiem czasami lubię powróżyć z kart.




E chyba nie będzie tak źle wszak mamy XXI wiek:))

40 komentarzy:

  1. Najbardziej zaskoczył mnie malunek na liściu. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt jesień jest cudna zwłaszcza na fotografiach. No cóż Heloween nie obchodzę, ale jak ktoś ma taką potrzebę szanuję jago wola. A u Ciebie kot być musi w końcu co to za post bez kota :-) a nie maluję bo niczym bo do tego trzeba mieć jakieś zdolności, których mi oczywiście brak !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty mają własny świat i za to je k0cham😼 Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  3. Здравствуйте, Люцина! У Вас очень хорошо получается рисовать животных. Особенно хороши коты. У меня дома тоже живёт рыжий кот Лёва.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że moje prace się spodobały. Miłego dnia. Pogłaskaj ode mnie swojego rudego kotka😼😊

      Usuń
  4. Осень тоже бывает красивой! Котов я очень люблю!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Udanego dnia życzę 🐈😼🍁🍁

      Usuń
  5. Superstitions are often hard to eradicate. Your paintings of the cats and the fox are wonderful, you are really talented. Have a happy autumn, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo.dziękuję. Dobrego tygodnia i dużo radości 😊🍁😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko!
    Twoje prace są cuuuuuudne! Liść jest fantastyczny, zapierający dech w piersiach. Czy myślałaś już o tym aby sprzedawać swoje prace?
    Miłej, słonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów. Obdarowuję przyjaciół i rodzinę a oni albo z grzeczności albo naprawdę mówią, że im się podobają 😊😉 Serdecznie pozdrawiam i udanego nowego tygodnia życzę😊

      Usuń
  8. Przepiękne są Twoje malunki lisa i kotów.
    Oj tak, jesień błyszczy kolorami, ale już powoli trzeba myśleć, ze będzie coraz chłodniej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nie wiadomo jak długo będzie ciepło. Dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego😊

      Usuń
  9. Śliczne prace!!! Lisek uroczy :) Wspaniałe zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje malunki na liściach zawsze mnie zaskakują i tym razem lisek wyszedł świetnie. O takie prace trzeba dbać szczególnie bo liść to delikatny materiał. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda liście są kruche, dlatego w związku z wizytą kotki Tosi liść powędrował do szuflady😼 Miłego wieczoru😊

      Usuń
  11. Przepiękne portrety 😁na szczególną uwagę zasługuje ten na liście jest bajeczny. Próbowałam kiedyś haftu na lisciu ale się urwał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne malunki. W tym roku jesień jest wyjątkowo kolorowa i ciepła. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jesień jest faktycznie w tym roku cieplutka. Udanego tygodnia😊

      Usuń
  13. Both the fox and cat painting is good. Our days are mostly gloomy days.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje nietypowe prace! Zawsze mnie czymś zaskoczysz i zawsze jestem zachwycona efektem końcowym :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku pogoda jesienią nas rozpieszcza. Nie pamiętam, kiedy 1.11 było 20 stopni. Uwielbiam te jesienne barwy, krajobrazy. Są cudne! Twoje prace Lucynko również jak zawsze zachwycają.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda tej jesieni jest super . Bardzo dziękuję. Miłego dnia😊🍁🍁

      Usuń
  16. Lis na liściu mnie zaskoczył - ależ ciekawy efekt!
    Koty jak najbardziej, muszą być. :) A co do uprzedzeń i znajdywania sobie problemów tam gdzie ich nie ma - taaak, u nas jest wielu mistrzów w tym fachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , dziękunę za odwiedziny i pozdrawiam 😊😼

      Usuń
  17. Zawsze cieszę się, widząc Twoją sztukę. Szczególnie cieszę się, widząc go namalowanym na jesiennych liściach :) Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje prace.się spodobały. Dobrego weekendu😊

      Usuń
  18. Boa tarde. Obrigado pela visita e carinho. Seus trabalhos são maravilhosos minha querida amiga.
    Bom final de semana com muita paz e saúde.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest w wielkim zachwycie nad talentem plastycznym. Piękne koty, w każdym wydaniu- chociaż też z kapeluszem najbliższy memu sercu 🐈‍⬛💚

    OdpowiedzUsuń