środa, 28 grudnia 2022

Mija rok 2022 nadchodzi czas życzeń i podsumowań.

 Za kilka dni rok 2022 przejdzie do historii powitamy nowy 2023 rok, pełni nadziei , że będzie lepszy , spokojniejszy i bogatszy niż poprzedni. Najważniejsze w życiu są miłość i zdrowie i tego Wam Moi Drodzy  życzę .

Przejrzałam posty z 2022 na moim blogu rozbawiło mnie, że najwięcej było w nich kotów w końcu był to "rok tygrysa" a tygrys to kuzyn kota. Rok 2023 ma być rokiem królika (kota). Nie bardzo wiem czyj to będzie w końcu rok bo na astrologii znam się tak samo jak na astronomii czyli kiepsko;)) 

Taka znalazłam przepowiednię w Internecie

 https://astroweb.pl/roczny-chinski-horoskop-krolik-kot.php


Choć pieniądze szczęścia nie dają ale pomocne bywają. 

A żeby mieć z czego wydawać warto odrobinkę zaoszczędzić skarbonka przyda się na pewno.

No i żeby nie zabrakło kociego akcentu taka skarbonka z kotem na koniec roku.








Jak mówi stare przysłowie "Kto nie szanuje grosza, nie wart talara"

Grosz to najdrobniejsza moneta a talar  "gruba" srebrna srebrna bita w Europie od końca XV wieku.


Dobrego 2023 roku !






51 komentarzy:

  1. Poco queda para el ahorro, con los precios tan altos que tienen los artículos de primera necesidad,
    Deseo que este año 2023, reine la paz en el mundo y cesen las guerras cruentas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna skarbonka.Oby Nowy Rok był lepszy od odchodzącego :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba oszczędzać. Kotek będzie pilnował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko, Twoje koty mogę oglądać non stop, bo bardzo je lubię:)
    Skarbonka przecudna!
    Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku i dużo, dużo zdrowia!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Życzę udanego pełnego zdrowia i miłości roku 2023.😊🍾

      Usuń
  5. Ja mam świnkę-skarbonkę
    Bardzo małą, szybko się zapełnia 😁 Kupiłam sobie gazetkę z horoskopami na cały rok. No i wyczytałam dokładnie i dosłownie to, co nam ze starym chodzi po głowach i ku czemu poczyniliśmy już pierwsze kroki. Tak, że tak. Magia jakaś 😁😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę by plany zostały zrealizowane , by nie zabrakło Wam zdrowia i determinacji w dążeniu do celu. Dobrego 2023 roku!

      Usuń
  6. С Новым годом, Люцина!
    С Новым годом! Пускай каждый месяц грядущего года будет ярким и незабываемым! Пусть чудеса случаются чаще, чем о них мечтается! Пускай события будут значительными и красивыми, а жизнь — благополучной и счастливой!


    OdpowiedzUsuń
  7. Super skarbonka:) Kot wygląda jak Filemon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi uwielbiam kota Filemona😊 Szczęśliwego 2023 roku!

      Usuń
  8. Śliczna skarbonka. Kot strzeże zawartości.
    Dobrego 2023 roku, Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę szczęśliwego 2023 roku. 😊🍾

      Usuń
  9. That is a nice piggy bank. Wishing you Happy New Year 2023 to you and yours.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko!
    Bardzo dziękuję za życzenia a skarbonka fantastyczna.
    Niech każdy dzień Nowego Roku przyniesie Ci zdrowie, miłość, szczęście i spełnienie marzeń.
    Dla Ciebie i Twoich bliskich Szczęśliwego Nowego Roku 2023:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Dobrego 2023 roku🍾💚❤🍾😊

      Usuń
  11. Świetna skarbonka! Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko bardzo mnie oczarowała twoja kocia skarbonka. Jest przeurocza. Te kotki wychodzą Ci idealnie. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają sìę Ci moje koty. Udanego 2023 roku życze🎄😊🍾🐱

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Niech przyniesie trochę grosz aby ten śliczny kociaczek miał co pilnować! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę dobrego 2023 roku.😊🍾🎄

      Usuń
  14. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rok kota? Super !! Ja jestem Kotem według horoskopu chińskiego więc na pewno będzie moim rokiem:):) Dużo odpoczynku i dużo miejsca na realizacje marzeń Tobie życzę:) Dziękuję za bywanie u mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi i życzę dobrego roku 2023. Do zobaczenia w przyszłym roku😁🍾🍾🍾

      Usuń
  16. Dia 31 de Dezembro último dia do ano. Amanhã começará 2023, te desejo um feliz ano novo com muita paz, saúde e novas conquistas. Grande abraço carioca do seu amigo Luiz Gomes.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna skarbonka!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczo wyglądająca kotkowa skarbonka i bardzo przyjemna seria zdjęć. Chciałabym Wam życzyć szczęśliwego, zdrowego i pomyślnego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie 22' był bardzo,bardzo trudny. I mam nadzieję, że ten chociaż trochę będzie łaskawszy...
    Właśnie zastanawiałam się jaki teraz będzie rok chiński, czyli królik. No ciekawe co przyniesie i z czyn wyskoczy z kapelusza ;)
    Najlepszości! 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ubiegły rok był pelen dobrych ale niestety i tych bardzo złych zdarzeń. Mam nadzieję, ze ten bedzie spokojny i przewidywalny . Dużo dobrego życzę w 2023roku😊🍾🍸

      Usuń
  20. Piękna skarbonka! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w rozpoczętym właśnie roku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza skarbonka. Jestem fanką kotów, więc bardzo mi się podoba :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten malowany kotek to po prostu cudo! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na pewno zajrzę .
      Udanego 2023 roku życzę:)

      Usuń