środa, 13 grudnia 2023

Już za chwilę choinki czas...

         Do świąt pozostało niewiele czasu a pracy jest jeszcze  mnóstwo. 





W tym roku postanowiłam ,że moje ozdoby choinkowe powędrują w świat;))  Te z kocimi portretami podaruję tym , którzy kochają koty i byli ze  mną w trudnych chwilach tego roku.  













    Tylko na jednej z ozdób namalowałam Mikołaja i mam zamiar zostawić ją w " Bombkodzielni" czyli miejscu gdzie zostawia się bombki  choinkowe by podzielić się nim z nieznajomymi . Można tam zostawić swoją ozdobę a w zamian wybrać inną i zabrać ją do swojego domu.  







    Pozostałe bombki są z kocimi portretami jedna dziś trafiła do osoby dla, której była przeznaczona .




     Zrobiłam też dwa ozdobne wianuszki z tego co udało się znaleźć w moim kuferku wstążki , złote opakowania po torebkach herbaty, koraliki, złote sznureczki słowem nic się u mnie nie marnuje;))







      Życzę wszystkim wszystkiego co najlepsze a przede wszystkim zdrowia, uśmiechu i wzajemnej tolerancji  . 








 

58 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia, bombki rewelacyjne, moje serwetki i dziergotki poszły na licytacje i kiermasz przedszkolny, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Super , że Twoje cudeńka wzbogaciły licytację. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Miło jest otrzymać takie podarki. Dlatego że wkładasz w nie swój czas i talent. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your art is always super, Lucyna, and the Christmas decorations are no exception. Well done on using up everthing you have. Have a good week, take care, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. A super sweet designs you made, gorgeous colours. I am Polish too and am following your blog, come and follow mine xx

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie choinka już ubrana, zawsze ją ogarniam na 6 grudnia, na mikołajki (mój syn to Mil laj 😁). Nie obchodzę świat jako chrześcijańskich... Uwielbiam ten czas, jego celebrację, ozdoby choinkowe, symbolikę 🎄✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza jest radość jaką sprawia nam ten niezwykły czas.Życzę wszystkiego co najlepsze i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Twoje bombki z kotami są przepiękne, ta z Mikołajem również. Wianek z tego, co pod ręką wygląda prześlicznie. Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barzo mi miło, że moje ozdoby się ppdobają. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrych świąt:)

      Usuń
  7. Mikołaj świetny, taki sympatyczny i uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne bombki i wianuszki, Lucynko.
    Zdrowych, pogodnych Świąt, wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!!! Dobrych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucynko!
    Przepiękne są Twoje bombki. A ta z Mikołajem jest super. Wianek też mi się bardzo podoba.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję miło mi, że moje prace się spodobały. Zdrowych i radosnych świąt:)

      Usuń
  11. Boa tarde Lucyna. Sua decoração natalina está muito linda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Dobrych świąt Bożego Narodzenia życzę:)

      Usuń
  12. dziwne, pisałam tu komentarz a go nie ma niestety . Może mój błąd i go nie opublikowałam. W każdym razie pisałam, że te bombki z kotami są świetne, masz talent do malowania a choinka z nimi będzie super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No czasami tak się zdarza ale super, że jesteś i bardzo dziękuję za miły komentarz. Życzę wspaniałych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Todo precioso. Feliz Navidad.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykłe te Twoje bombki. Też kiedyś robiłam bombki z kotami dla prawdziwych kocich mam :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te też powędrował do miłośników kotów. Radosnych świąt życzę:)

      Usuń
  16. Ya han concluído mis decoraciones y que me han tendo ocupada unos cuantos días.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności Lucynko. Wspaniały pomysł z bombkodzielnią, pierwszy raz spotykam się z taką inicjatywą, wcześniej słyszałam jedynie o książkach, jedzeniu i ubraniach, ale to głównie w większych miastach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie prezentują się Twoje bombki :D Pięknie udekorowana choinka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne dekoracje, uwielbiam koty, towarzyszą mi całe życie, bo moi rodzice też je kochali, dlatego kocie bombki dla mnie są najcudniejsze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham koty bo to cudne zwierzaki:) Miłego weekendu życze:)

      Usuń
  20. Namalowane przez Ciebie są jakże inne od tych, których pełno w sklepach. Coraz mniej jest rzeczy niepowtarzalnych, oryginalnych, niespostykanych.
    Wianki też wymyśliłaś superanckie i aż trudno uwierzyć, że to tylko z przydasi z kuferka.
    Zdrowych I spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te Twoje kocie bombki. Nie sposób przejść obok nich obojętnie. O bombkodzielni też pierwszy raz słyszę, ciekawa inicjatywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mi też bardzo spodobał się pomysł z bombkodzielnią . Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnych świąt:)

      Usuń
  22. Jak cudownie sprawisz sobie prezent w postaci tych zachwycających ozdób. Ludzie będą bardzo szczęśliwi, gdy je otrzymają. Cudowny wpis! Chciałbym życzyć Tobie i Twojej rodzinie Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za życzenia i życzymy dobrych świąt:)

      Usuń
  23. Wspaniałe bombki. Podoba mi się pomysł bombkodzielni:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Radosnych i spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Your Christmas balls and ornaments are beautiful! I also enjoyed the pictures! Merry Christmas and a happy 2024 for you and your loved ones!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Udanych świąt i dobrego 2024 roku życzę:)

      Usuń
  26. Kochana Lucynko!
    Tobie, Twoim Bliskim i tym troszkę dalszym życzę aby ten radosny czas dodał nam otuchy i wiary! No i miłości, bo bez niej nic nie istnieje! Duchowych przeżyć, ciepła i radości, bogatego Mikołaja i suto zastawionego stołu.
    Wesołych Świąt Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i życzymy zdrowych, rodzinnych świąt:)🎄🎄🎄

      Usuń
  27. Ależ wspaniałe są te kocie bombeczki, zachwyciłaś mnie! Zdrowych i wesołych świąt, niech to będzie piękny czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę spokojnych i dobrych świąt!

      Usuń
  28. Wesołych Świąt, Lucynko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń