sobota, 30 grudnia 2023

Wspomnienia i życzenia...

 Rok 2023 był dla świata i dla mnie wyjątkowo burzliwy . Do końca 2023 roku pozostał jeden dzień więc czas na wspominki.

Styczeń to był dla mnie czas nowych wyzwań szumnie mówiąc artystycznych ;) Oczywiście koty to najcudowniejsi modele w każdej dziedzinie sztuki w "gliniankach" też.




Luty niestety był smutny bo choć spodziewałam się tego to nie dopuszczałam myśli,że mój Ojciec umrze a tak to już jest, że nie ważne ile się ma lat strata rodzica jest bardzo bolesna,  Miałam to szczęście,że byli przy mnie dobrzy ludzie i bardzo mi pomogli w tym trudnym czasie.



Były i kochane koty nasze i sąsiadów.


Marzec to święta Wielkanocne i... portret kota :)



Kwiecień to kłopoty z moim zdrowiem i prawie miesiąc "naprawiania zdrowia" ale udało się.



Maj do ślub córki  i mnóstwo pracy ale nie zapomniałam o kotach ;)



Czerwiec moje urodziny i męża mojej córki oboje obchodzimy je 9 czerwca :)



Lipiec i sierpień lato i malowanie, lepieni wakacje.




Wrzesień w Zielonej Górze to czas Winobrania i zabawy.



Październik powoli w sklepach zaczynają pojawiać się ozdoby świąteczne i gorączka przygotowań do świąt udzieliła się i mi no a jak przygotowania do świąt to ozdoby choinkowe a jak ozdoby na choinkę to malowanie kocich portretów:)



Listopad to był niezwykły czas bo czas uroczystej promocji doktorskiej mojej córki i rocznica naszego ślubu;)



Grudzień w grudniu od kilku lat jeździmy na Jarmark Bożonarodzeniowy  do Szczecina no i przygotowania do świąt a potem święta .A jak święta to radość , prezenty i ... oczywiście malowanie kotów :)




Życzę Wam Kochani wspaniałego roku jak w starej piosence:

Mija rok.
Tyle darów rok nam przyniósłPszczołom łąki kwiatów pełneLudziom dał łany zbóżZbożom dał pełen kłos
Przykrył pola płachtą śnieguAby zimą odpoczęłyMyślisz ty myślę jaCo nam rok miniony dał
To był rok dobry rokZ żalem dziś żegnam goMiejsce da nowym dniomStary rok dobry rok
Mija dla nas dniem szczęśliwymW którym znów jesteśmy razemNieraz nam smutek niósłNieraz nam radość niósł
Pierwszej gwiazdy dziś zapytajCo następny rok przyniesieCzekam ja czekasz tyPółnoc już zegar zaczął bić
Mija rok dobry rokZ żalem dziś żegnam goMiejsce da nowym dniomStary rok dobry rok
To był rok dobry rokZ żalem dziś żegnam goMiejsce da nowym dniomStary rok dobry rok

Autorzy utworu Krzysztof Dzikowski i Seweryn Krajewski









58 komentarzy:

  1. Wspaniałego Nowego 2024 Roku Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze na nowy rok.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Lucynko!
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim aby Nowy Rok 2024 okazał się być dla Was bardzo wyjątkowy, przynosząc każdego dnia mnóstwo zdrowia, szczęścia, miłości, słońca, i spokoju. Serdecznie gratuluję Twojej córce i życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo.dziękuję i życzę udanego, pełnego wspaniałych wypraw roku:)

      Usuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Lucynko! Niech on będzie bogaty tylko w uśmiechy i radości. Piękny, twórczy rok pokazałaś. Ozdoby na choince masz przecudne. Uwielbiam Twoje koty:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci żeby ten nowy 2024 rok przyniósł więcej radości, spokoju i zdrowia 🙂🥂✌️

    OdpowiedzUsuń
  7. Your art is beautiful, and I love the poem. I hope to have a cat again in the new year. All the best to you and your family, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję straty - zawsze jest trudna i bolesna nawet gdy się szykujemy...
    Widzę, że rok w towarzystwie kotów ❤️
    Niech kolejny będzie koci i bez smutnych dodatków! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo koci był więc ten rok u Ciebie :). Wszystkiego najlepszego, niech kolejny rok przyniesie Ci dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku, Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobro, miłość , zadowolenie itp niech bywa u nas cały ten NOwy Rok

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podsumowanie roku. Wiele się działo. Wiele smutnych, ale na szczęście i wiele bardzo dobrych i przyjemnych momentów i te dobre trzeba mieć w pamięci najmocniej.

    Wszystkiego dobrego w 2024 roku, niech przyniesie o wiele więcej dobra, radości i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne podsumowanie :)
    Niech w Nowym Roku świat będzie dla Ciebie
    pełen ciepła, radości i przyjaciół,
    a w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie
    miłości i zrozumienia😘🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i życzę szczęśliwego 2024 roku:)

      Usuń
  14. Jesteś prawdziwą przyjaciółką kotów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bom dia. Quero agradecer pelo seu carinho e amizade, desejo um Feliz Ano Novo com muita paz e saúde, Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful artworks. My favorite is the sunflower and the cat: gorgeous! Happy New Year! Blessings! I miss my father too... Big hug.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi przykro, że Twój ojciec zmarł. Znam ten ból i mam nadzieję, że czas złagodził Twój. To długi proces żałoby. Moich rodziców nie ma już ponad 20 lat, mojej siostrze także i bardzo za nimi tęsknimy, szczególnie o tej porze roku. Mam nadzieję, że dobre wspomnienia, jakie masz o swoim ojcu, dadzą ci spokój. Chciałbym również życzyć Państwu szczęśliwego i zdrowego Nowego Roku. Dziękuję bardzo, że jesteś moim blogowym przyjacielem. Bardzo miło mi było odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za dobre słowa. Życzę dobrego 2024 roku:)

      Usuń
  18. Lucynko, sporo wydarzyło się w 2023 roku u Ciebie. Życzę Ci, aby nowy rok przyniósł jak najwięcej pięknych chwil, dużo radości i zdrowia oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za życzenia i życzę by i dla Ciebie 2024 rok był dobry i szcześliwy:)

      Usuń
  19. Bardzo ładne obrazy kotów :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2024!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne podsumowanie 2023 roku, który jak widać nie zawsze był łaskawy. I to wszystko w mojej ukochanej kociej scenerii. Dziękuję Lucynko za życzenia i wszelkie dobro. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i raz jeszcze życzę dobrego 2024 roku!:)

      Usuń
  21. Tak się składa że ja nigdy nie robię podsumowań roku , nie mam też swojej ulubionej techniki ale widać z tego że Ty kochasz koty ponad wszystko i masz wielki talent do malowania! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku zdrówka życzę Tobie i Twoim bliskim!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech Nowy Rok przyniesie ci szczęście i same dobro. Dużo weny i energii. Pozdrawiam serdecznie 🥳🥳🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze w 2024 roku, Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przykro mi bardzo z powodu straty ojca. To musi być ogromnie trudne. Przytulam mocno Kochana. Dobrze, że miałaś też w tym roku różne mniejsze i większe radości. No i tworzyłaś naprawdę cudne rzeczy. Koteczki są przesłodkie! Wszystkie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Udanego 2024 roku życzę:)

      Usuń
  25. Un trabajo fantástico, me ha encantado. Feliz 2024!!!!

    OdpowiedzUsuń