sobota, 3 lutego 2024

Jak zrobić coś z niczego i dobrze się przy tym bawić;))

 Nie wiem jak inni ale ja mam zawsze problem z wyrzuceniem czegokolwiek  ,walczę z tym zbieractwem ale z dość marnym skutkiem;)) Co pewien czas otwieram jakiś kuferek albo pudło i przeglądam ich zawartość czasami wyrzucam z nich niepotrzebne rzeczy a czasami dla zabawy wymyślam im "drugie życie".

    Znalazłam drewniane żółte kolczyki takie kupione za 2 złote w sklepie Wielkie Wyprzedaże i namalowałam na nich kota i kwiaty. W co je opakować? No jak to w co w śliczny woreczek z przezroczystego materiału. Skąd ten woreczek? Z pudła z "przydasiami" taki po soli do kąpieli.








    Stara spinka do włosów od której odkleił się ozdobny element tez się przyda. Z glinki samoutwardzalnej ulepiłam ozdobę i  spinka dostała drugie życie;)




    W kuferku z akcesoriami do sesji z fotograficznych należącym do Emilii znalazłam część starej broszki . Spytałam córki czy nie jest jej do czegoś potrzebna i gdy uzyskałam zgodę zrobiłam nową broszkę wyszyłam kwiatki na kawałku płótna .










Broszkę zapakowałam w maleńkie pudełeczko po ciasteczku;)

    Ten kuferek pełen jest ciekawych przedmiotów i choć córka od dawna nie mieszka z nami on stoi w kącie i czeka na czas kiedy znowu będzie czas na fotografowanie. Może znowu wybierzemy się na "sesję zdjęciową" bo w przeciwieństwie do mnie moja córka jest bardzo fotogeniczna   ;)





Tak więc zanim coś wyrzucicie może warto to jeszcze raz obejrzeć ?

46 komentarzy:

  1. Una vez bien adornado, esos complementos tiene mayor vistosidad.
    Tienes unas ideas geniales. Feliz fin de semana. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem same pomysłowe slicznosci, zrobiłaś coś z niczego, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne metamorfozy! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdobione są stare kolczyki- cudna kocia mordka!
    Haftowana broszka też bardzo mi się podoba!
    Oj, ja też mam wielkie zamiłowanie do zbieractwa przydasiowego. I co ciekawe, większość drobiazgów leży latami i czeka na swój dzień! I on nadchodzi! A przy tym mam pamięć fotograficzną i z grubsza wiem, co gdzie upchnęłam.
    Zauważyłam, że ostatnio bardzo zachwycają mnie takie miniaturowe cudeńka,
    jakie prezentujesz w swoim poście. Tworzą klimat, a nie zajmują dużo miejsca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze kiedy przeglądam pudła i kuferki obiecam sobie, że zostawię tylko kilka rzeczy a potem i tak prawie nic nie wurzucam;)) Miło mi, że podobają się moje prace. Dziękuję i życzę dobrego tyhodnia:)

      Usuń
  5. Fajne są takie maleństwa, też kiedyś zbierałam wszelkie przydasie, ale odkąd mąż musiał sprzątać mieszkanie po zmarłym teściu już tego nie robię, mało tego wywalam to co kiedyś nazbierałam , bo sobie pomyślałam że ktoś, kiedyś też będzie musiał po mnie posprzątać. Ot taka praktyczna duszą się we mnie obudziła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzice też tak mówili ale zostawili mnóstwo przedmiotów chyba trudno jest dotrzymać takiej obietnicy więc ja nawet nie próbuję niczego obiecac:) Miłego tygodnia życzę i dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  6. Molto belli, comolimenti.
    Buona domenica.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka zrobiłaś Lucynko:) coś z niczego - fajna zabawa i bardzo lubię podziwiać u innych takie metamorfozy. Sama też oczywiście zbieram, chowam, nawet mam pomysły tylko z realizacją trudno. Czasami leżą latami. Potem zabieram do szkoły - tam wszystko się przyda:))) Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szkole czy pr:szkoły faktycznie wszystko się przydaje. Dzieci na zajęciach robią różne cuda . Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Lucyna, you have many wonderful ideas! You don't have to throw anything away. Everything will come in handy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w zachwycie nad kolczykami! 🤩 jakie to piękne nieć umiejętności zrobienia cos ładnego z czegoś, co już straciło dawną świetność. Wspaniale ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. You always have wonderful and creative ideas. I have many boxes full of things I cannot throw away! Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem coś wyrzucę, a potem szukam i zapominam że już wyrzuciłam. A tu proszę takie ładne rzeczy można zrobić i dac im drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami coś chowam w wiadome miejsce i szukam następnego dnia,)) Dziękuję i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  12. Boa tarde de domingo e bom início de semana minha querida amiga Lucyna. Trabalhos maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne drobiazgi, Lucynko. Jesteś bardzo kreatywna.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , dziękuję bardzo. Udanego tygodnia życzę😊😊😊

      Usuń
  14. Bardzo kreatywny pomysł na ozdobienie kolczyków :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te han quedado muy bonitos. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł no i efekty pracy wspaniałe! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się spodobał. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Piękne są te malunki na kolczykach :) Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wykorzystałaś zapomniane przedmioty. Ja mam też mnóstwo takich " to się może przydać" .Czekają jeszcze na swój czas. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się przydadzą:) Dziękuję i.życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  19. Jesteś bardzo zdolna i masz wiele pomysłów !!! U mnie tych przydasi jest wiele - w kartonach i szafkach. Mam z tym problem, bo zawsze zbieram wszelkie drobiazgi z myślą, że się przydadzą. Tylko gdzie to gromadzić i kiedy się przydadzą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo ;) Bardzo dziękuję za wizytę i życzę miłej niedzieli

      Usuń
  20. Piękne rzeczy wyczarowałaś. Jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości i talentu. Bardzo mi się podoba ta mini-broszka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię dawać przedmiotom drugie życie. Jak się nie uda, nie będzie żalu wywalić.
    O kolczykach pomyślałam w pierwszym momencie, czemu nie jednakowe, ale kot wśród kwiatów jest ciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , że jak nie wyjdzie to można wyrzucić bez żalu. Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń