sobota, 2 marca 2024

Pies york na torbie ? Czemu nie;))

       Każdy zwierzak zasługuje na dobry dom i kochających go ludzi  nie ważne czy jest rasowy czy nie.

Zawsze myślałam, że  tylko kundelki spotyka zły los z winy  ludzi . Ostatnio przekonałam się , że  wcale tak nie jest, ludzie wydają mnóstwo pieniędzy by kupić pięknego rasowego kota , psa lub inne zwierzątko a potem dopiero dociera do nich, że w ich życiu nie ma miejsca dla pupila. Powody bywają różne brak czasu co szczególnie przeszkadza gdy ma się psa albo alergia na sierść gdy kupi się kota.  

Każdy zwierzak potrzebuje uwagi i dobrego traktowania zwierzaki to nie pluszaki nie można ich wsadzić do pudła gdy się znudzą albo gdy brakuje dla nich miejsca w naszym życiu.

Niedawno poznałam ślicznego yorka Dyzia , który  znalazł nowy dobry dom . Zainteresowałam się tą rasą piesków . 

"Yorki są psami skorymi do zabawy, aktywnymi. Nie są agresywne i lubią towarzystwo ludzi, tolerują dzieci. Przywiązują się do właściciela i mogą być nieufne wobec obcych. Ich szkolenie powinno być stanowcze, a zarazem delikatne"

Wikipedia

Mój nowy psi znajomy właśnie taki jest .

 Zrobienie mu fotografii graniczy z cudem a wręcz jest niemożliwe, piesio jest taki aktywny;))

A jednak mojemu mężowi się udało;))





    Jestem zwolennikiem dawania " drugiego życia" różnym przedmiotom więc na odrobinkę wysłużonej torbie postanowiłam namalować psa , od razu pomyślałam ,że namaluję yorka choć to niełatwe zadanie  :)







Tosia pozwoliła na to by tym razem zamiast kota był pies:))



34 komentarze:

  1. York pęłną gembą jest jak nic, cudnie wyszedl.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , dziękuję bardzo. Pozdrawiam.serdecznie:)

      Usuń
  2. Fabulous painting, very well done, I LOVE it! Have a great weekend, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. W małym ciele yorka jest bojowy duch , wszak to terrier . Pies z charakterkiem , ale słodziak. Miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt Dyzio podobno ma serce lwa w malutkim ciałku , tak przynajmniej mówì jego opiekun;)) Pozdrawiam serdrcznie:)🐶🐕🐶🐕

      Usuń
  4. On March 1st we celebrated World Cat Day. Did YOU congratulate Tosya on her holiday?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Dzień Kota jest 17 lutego ale Tosia świętuje cały rok.;)) udanej niedzieli życzę:)

      Usuń
  5. Boa tarde de domingo. Um bom início de semana com muita paz e saúde. Sua pintura ficou linda e especial, minha querida amiga Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Recostado y completamente ajeno, que es él mejor motivo de tu trabajo artesanal.
    Que tengas una buena semana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny piesek. Przypomina mi naszą Bellusie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. York Ci wyszedł cudnie, mój syn ma suczkę zaadoptowaną ze schroniska Ja też bym chciała psa ale zdecydowanie nie rasowego. Warunki by się znalazły , pretekst do wychodzenia z nim też , problem tylko co z nim zrobić jak wyjeżdżam dlatego se dałam spokój.
    A torba malowana wyszła rewelacyjnie, przyjemnie z taką iść na zakupy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zwierzak pies czy kot to obowiązek . Cieszę się, że torba się Ci spodobała. Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  9. York wyszedł Ci jak malowany, że tak to określę. To prawda, że niektórzy ludzie do kwestii posiadania zwierząt podchodzą zbyt nieprzemyślanie . Zwierzęta to nie zabawki, a żywe istoty, które czują i potrzebują naszej miłości, opieki i zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Takie przygarniete zwierzaki są bardzo kochane i wdzięczne . Miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  10. zwłaszcza dla miłośnków rasy taki malunek to gratka

    OdpowiedzUsuń
  11. To takiego słodkiego Yorka namalowałeś. Masz taki wielki talent! Słodki kot również. To prawda, wszystkie psy zasługują na kochający dom. Yorki to urocze psy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te quedó muy bonito, me encantan los perros. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki uroczy! Nie sposób nie zakochać się w tym pysiu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , miło mi:) Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  14. Tego typu pieski podobne są do wysłużonego mopa. Mój brat miał takowego i nazywał się..
    Mopek. Delikatne, mądre, miłe, bystre...długo by wymieniać. Dobrze, że uhonorowałaś yorki malując yorkową facjatę na torbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt to fajne pieski:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń