sobota, 6 września 2014

Kolorowi , ciekawi i nietuzinkowi ludzie na Winobraniu 2014 (edit).


Winobranie to czas kiedy na ulicach Zielonej Góry robi się kolorowo i gwarnie. Pojawiają się barwnie , ciekawie ubrani ludzie a ja uwielbiam nietuzinkowe osoby .


 A wiec zaczynamy jeśli zobaczę i uda mi się sfotografować kogoś niepowtarzalnego postaram się go pokazać w tym wpisie=))
 







Ciąg dalszy nastąpi....=))
Dziś tez było kolorowo =)
Można było spotkać  kucharza w białej czapie,
























winiarza w winogronowym wianku























pana w kapeluszu z piórami ,



i cowboya


i takiego w w ogromnym kapeluszu
i dziewczynę w ludowym stroju 
  
i jeszcze kilka fajnych osób i rzeczy zobaczyłam= )





Taki pomysłowy rower


Ja uda mi się coś jeszcze sfotografować na pewno pokarzę tu ...=))
A dziś było po meksykańsku choć stragan z obwarzankami to kapelusz jak najbardziej egzotyczny

















I jeszcze odrobina "dzikiego zachodu" w końcu u nas też zachód choć może nie dziki=))
A jutro, jutro  się zobaczy=))

Nawet piraci i krasnale
zawitali na Winobranie 2014 r.





















 a jutro korowód i będzie się działo =)





2 komentarze: