piątek, 12 maja 2017

Wiosna, kwiaty, piękna budowla w budowie …


Dziś nareszcie zrobiło się naprawdę ciepło więc wybrałam się z aparatem fotograficznym na spacer. No może nie do końca na spacer po prostu musiałam załatwić kilka spraw w dawnej „firmie” i przy okazji zrobiłam kilka fotografii.
W mieście od 2012 roku trwa rozbudowa pięknej budowli sakralnej a mianowicie cerkwi prawosławnej. Cerkiew w Zielonej Górze jest pod wezwaniem św. Mikołaja . O samej cerkwi najlepiej przeczytać tu http://cerkiew-zgora.weebly.com/o-nas.html





















Obserwuję remont od lat powolutku z roku na rok obiekt pięknieje . Pisałam już o tym obiekcie w 2013, 2014 i 2015 roku.




 







  Kopuły lśnią w słońcu a tuz obok wiosna rozkwita pełną parą. Cieszy każdy nawet lich kwiatuszek więc aparaty w dłoń i fotografujmy kochani fotoamatorzy bo radość z tego olbrzymia i dla fotografa i mam nadzieje dla widzów=)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz