piątek, 13 października 2017

Jesienny wianek na drzwi=)








Czy się komu to podoba czy nie do naszych drzwi zapukała jesień a skoro tak to czas na jesienne ozdoby.




















Za 2 złote kupiłam słomiany wianek posłuży mi za bazę do jesiennej ozdoby na drzwi właśnie.

A gdy mam już bazę czas poszperać w kuferku i poszukać rożnych drobnych przedmiotów , które ozdobią mój jesienny wianek.
Wstążkami które zawsze mam pod ręka oplotłam słomiany wianek.












Z filcu wycięłam liście w jesiennych barwach  a następnie poprzypinałam do wianka. Jeszcze wiosna w sklepie " u Wasyla" kupiłam zabawne muchomorki czekały i doczekały się na swoje miejsce na wianku=)











Na lekcję biologii w gimnazjum moja córka dawno temu miała za zadanie wykonanie modelu DNA , zrobiła go z plastikowych  piłeczek  . Kilka z tych piłek zostało a że są w pomarańczowym kolorze świetnie się nadają jako ozdoba jesiennego wianuszka.

Wiadomo,że jesień to ulubiona pora roku czarownic=))






Jak czarownice to oczywiście  czarny kapelusz i  miotła . Zrobiłam je z filcu i patyczka do szaszłyków.
Czarownice kochają noc a  noc kocha sowy dlatego na kapeluszu czarownicy przycupnęła sowa. Sowa to guziczek takie zabawne guziki kupiłam w tym samym sklepie  w którym kupiłam muchomorki.

Wiem ,że czarownice kojarzą się z czarnym kotem szczególnie dziś bo mamy 13 i na dodatek piątek ale ja kocham koty i nie wierze by przynosiły pecha nawet te czarne to raczej źli ludzie przynoszą nieszczęście biednym kotkom.
I jak się Wam podoba mój jesienny wianuszek ?

6 komentarzy:

  1. Ciekawy jest wianuszek. Spojrzenie sympatycznej czarownicy, miotła i te kocięta.Dokładnie klimat 13 piątku i szarej jesieni. Pomysłowo! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam i sowy i koty niestety nie wiedzieć czemu ciągle obwinia się te sympatyczne stwory o współpracę z czarownicami. Pewnie chodzi tu o nocny tryb życia =)) Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baedzo pomysłowy ten jesienny wianuszek,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ,że wianuszek się spodobał. Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń