czwartek, 19 października 2017

Koszulka z Krasnoludem nie mylić z krasnoludkiem.


 Nie jestem znawcą twórczości J. R. R. Tolkiena choć kilka postaci z trylogii znam. Mam nawet swoich ulubieńców należą do nich bez wątpienia krasnoludy.
Krasnoludy to osobniki tajemnicze i tak bardzo o soje tajemnice,że posługują się między sobą językiem zrozumiałym jedynie dla nich.



Krasnoludy są waleczne i niezwykle honorowe. W boju krasnoludy używają toporów i młotów. Krasnoludy są niższe od człowieka ale za to są dobrze umięśnione, krępe i bardzo sine. Długa , gęsta broda to znak charakterystyczny krasnoludów. Zazwyczaj w powieściach spotyka się krasnoludy płci męskiej swego czasu nawet plotkowano,że nie ma w śród nich kobiet . Nic bardziej mylnego , krasnoludy maja swoje partnerki tyle tylko ,że kobiety „krasnoludzkie” mają tak jak i mężczyźni długie brody i są mylone z mężczyznami. Ot i cala tajemnica =))
Czasami złośliwi mówią ,że krasnoludy zbytnio kochają alkohol i inne używki ale to tylko pomówienia . Za to na pewno wiadomo,że krasnoludy to zdolni kowale i rzemieślnicy.
Postanowiłam namalować koszulkę z krasnoludem dla pewnego wielbiciela gier fantasy a że ów
młody człowiek do niedawna nosił gęstą brodę więc portret krasnoluda wydal mi się jak najbardziej
odpowiedni =)
Mamy w domu kilka książek Tolkiena w tym jedną z reprodukcjami jego rysunków do powieści Hobbit.
 Kiedyś podarowałam córce książkę uczącą jak rysować postacie z powieści Tolkiena i właśnie ona była mi najbardziej pomocna w rysowaniu krasnoluda.
Jak widać nigdy nie wiadomo co komu może się przydać=)





















Ciekawe czy koszulka się spodoba.

Już dotarła do osoby dla , której była przeznaczona i... i podoba się. Nie ma nic milszego jak zadowolony klient =)




6 komentarzy:

  1. Świetna koszulka :)
    Tolkiena uwielbiam :) Jednak zawsze najbardziej podobały mi się Elfy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfy są śliczne to fakt ale krasnolud to ulubiona postać chłopaka dla , którego
    wymalowałam koszulkę=) Bardzo mi miło ,że koszulka się podoba, pozdrawiam serdecznie=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krasnolud jest świetny. Nie przepadam za tym gatunkiem literackim. Ale postać jest śliczna! Super, że trafiłaś w gust !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez się ciut gubię w mnogości postaci szczególnie w "trylogii" Tolkiena ale zawsze podziwiam kostiumy i charakteryzację aktorów. Dzięki za wizytę pozdrawiam cieplutko=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Basiu Twój post przypomniał mi o nim i o Dniu czytania Tolkiena .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń