sobota, 19 maja 2018

Kapelusze raz jeszcze ...


Dziś w naszym muzeum króluje moda na Czechy to znaczy nasza Noc muzeów w tym roku to Czeska Noc Muzeów. Dzieje się wiele bo i Leszek Mazan z wykładem zawitał "Od Lecha , Czecha, Wandy i Libuszy...". Byli happening z  Krecikiem











i Rumcajsowanie czyli warsztaty plastyczne na których można było uszyć sobie "rumcajsowy" kapelusz i dostać do niego ekstra brodę=))

Można było spróbować czeskich smakołyków .
Jest też w muzeum wystawa kapeluszy " Panie , Panowie trzymajcie kapelusze"













 Udało mi się sfotografować kilka z nich . Słowem kapeluszowy zawrót głowy jeśli ta wystawa do Was zawita wybierzcie się koniecznie. A o kapeluszach pisałam Kapelusze  ;)




Meksykańskie sombrero

biret kardynalski XX wiek





1910 r


Kapelusz 2 połowa XIX wieku

1910r.










kapelusz góralski Polska XX wiek

czepiec 1910 r.

kapelusz początek XX wieku

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten kapeluszowy zawrót głowy podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było uszyć samemu kapelusz na warsztatach w muzeum . Kocham kapelusze ta wystawa to miód dla moich oczu=) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałem jeszcze takiego miejsca, ale moim zdaniem kapelusze są po prostu piękne. Ja również lubię je nosić i jeszcze widziałem fajne pudełko na kapelusze https://hatfactory.pl/pudelka-na-kapelusze/483-3643-pudelko-na-kapelusz-kartonowe-czarne.html które na pewno pozwoli nam te nakrycia głowy przechowywać we właściwym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pudło pewnie, każda elegantka marzy o takim . 😊

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń