niedziela, 14 lipca 2019

Letnia koszulka z psim portretem. (Pomeranian)


Chyba każdy ma w swojej letniej garderobie bawełnianą koszulkę a nawet kilka. Przeważnie są  z gotowymi nadrukami ale ja uwielbiam malować sama wzory na koszulkach dla moich bliskich i przyjaciół. Dziś pokażę Wam koszulkę z psim portretem.




Koszulka jest dla mojej córki Emilii, Emilka kocha psy wszystkie są jej zdaniem piękne no może koty są ciut ładniejsze od psów ale tylko ciut;)

Miała a raczej wciąż ma takiego kolorowego pluszowego psiaka, to były dość popularne maskotki i wiele dzieci miało podobne. Na brzuszku psa wypisałam flamastrem jej imię by się nie zgubił, towarzyszył jej w drodze do przedszkola i w podróżach po świecie.
w Wenecji


 Kiedy wybraliśmy się na nasze pierwsze zagraniczne wakacje zabrała ze sobą tego psiaka udało się po raz pierwszy i ostatni uprosić ją, by Korba pluszowy wąż, o którym pisałam   TU    została w domu. Następnym razem zabraliśmy i tą 1,5 m maskotkę;))

Wracając do psów to  mamy w domu mnóstwo figurek z psimi podobiznami kupowanych na różne okazje i bez okazji, przywożonych z podroży . 
Są psy kupione na targach staroci i takie , które kupowało się przy okazji wizyty w kwiaciarni i te dołączane do czasopism no i oczywiście są breloczki z psami, 

 Pokażę Wam tylko niektóre z nich .













Emilka wyjechała a psy zostały no nie jeden pojechał z nią do Szczecina;)

Jeśli chodzi o mnie to przez wiele lat panicznie bałam się psów po niemiłych przeżyciach z dzieciństwa ale teraz lubię psy choć do tych , których nie znam nadal podchodzę z rezerwą.

A tak wygląda  wymalowana przeze mnie koszulka z psem.







Co jest potrzebne?
farby do tkanin
ołówek
pędzle i to chyba wszystko. A nie , nie wszystko potrzebne jest też żelazko by utrwalić termicznie wzór.  

77 komentarzy:

  1. Wszystkie psiaki są wspaniałe, ale najładniejszy ten na koszulce :-)
    Do listy: "co jest potrzebne" dodałabym jeden bardzo ważny element, a mianowicie TALENT :-). Masz niesamowity talent - podziwiam za każdym razem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Koszulka z psiakiem jest wspaniała Lucynko! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. The painted shirt is fantastic, love it. And I love all the dogs. Have a great, new week. Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna pieskowa kolekcja :D A malunek na koszulce cudny :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zbiory córki podobno są u mnie czasowo;)) Cieszę się ,że koszulka się spodobała , miło mi. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. koszulka super, a psia kolekcja - imponująca :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ,życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  6. Jak Ty to robisz, że tak pięknie malujesz na tkaninie, która się rozciąga i nie jest idealnym podłożem malarskim ? Portret psa udał Ci się idealnie ! Piękna koszulka i bardzo ładna kolekcja figurek ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem miałam ochotę rzucić to malowanie bo koszulka jest z "grubej" 100% bawełny i pila farbę jak głupia;)) Dziękuję za mile słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Ja w dzieciństwie miałam wielką kolekcję żab;)
    Rozumiem miłość do psiaków i podoba mi się bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham żaby tez ma ich kilka to znaczy figurek żaby;) Dzięki , pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Prawdziwa psiara jest z Twojej córki. Na pewno była szczęśliwa z posiadania takiej koszulki . Malowanie ręczne , a gotowe nadruki to duża różnica. Rysunek wyszedł wspaniały , koszulka od razu rzuca się w oczy oryginalnością. Ja kiedyś zbierałam słonie z trąbami do góry . Miłego tygodnia ☺💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dzwoniła, podoba jej się koszulka no i oczywiście było o psach , że cudowne, że kochane i takie mądre;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. The dog on the shirt is so beautiful!! I love all of the figurines, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely set of photos and I love the T shirt. Have a good week, Diane

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne to Twoje malowanie. Niepowtarzalne koszulki przyciągające wzrok. Bajka!!! Kolekcja urocza, ja natomiast zbieram jeże :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeże to sympatyczne zwierzaki mam jednego na biurku , kiedy córka była na pierwszym roku studiów podarowała mi go:) Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Lucynko, psiak jest cudny. Jego pyszczek przesłodki. Ja też jestem psiarą.
    Jednak po odejściu Bellusi, nie zdecyduję się na kolejnego pieska, chociaż nie umiem przejść obojętnie obok tych najcudowniejszych stworzeń.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zwierzaki są jak członkowie rodziny kiedy odchodzą trudno się z tym pogodzić. Może z czasem zdecydujesz się na kolejnego psiaka. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Podoba mi się malowany pies na koszuli, taki słodki! Urocza kolekcja psów. A twoja mała dziewczynka jest bardzo słodka. Dziękujemy za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza. Życzę ci bardzo dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie milo mi ,że psiak się podoba. Ta mała dziewczynka to teraz dorosła kobieta mieszka już w innym mieście. To takie wspomnienia z przeszłości. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:)

      Usuń
  14. Nice collections with very cute doggy expressions.
    The pink T-shirt is very beautiful with the happy doggy :)
    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much . I am pleased that you like my job. Greetings:)

      Usuń
  15. Lucynko koszulka jak zawsze super!!! Świetnie Tobie ten psiak wyszedł :)) Macie imponującą psią kolekcję - robi wrażenie! Ja nadal boje się psów, jakoś paraliżują mnie :(. A co do maskotek to moi synowie też takich pluszowych ulubieńców mieli. Pamiętam jak kiedyś zapomnieliśmy, jadąc na wakacje, zabrać ulubionego kotka i trzeba było wracać się 60 km, bo rozpacz była ogromna. Teraz fajnie takie chwile wspomina się :)). Buziaki kochana i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten namalowany psiak to jak to mówią rasa psów "zaczepno-obronnych" on zaczepia pan go broni:)) No tak wspomnienia z dzieciństwa są z na pewno powinny być radosne. Pozdrawiam i przesyłam uściski takie serdeczne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszulka jest cudowna! Też kocham psiaki, to najwspanialsze zwierzęta na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, super jest ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulka wspaniała, tak jak Twoja córka kocha te psy tak ja kolekcjonuje sowy, i z różnych miejsc podrózy je w postaci figurek sprowadzam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę , miło mi bardzo . Kiedy się coś kolekcjonuje to z każdą rzeczą wiąże się mnóstwo wspomnień . Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dokładnie, zawzse te kolekcjonowane rzeczy nam się wtedy kojarzą z konkretnym miejscem czy też osobą.
      Serdezcnie pozdrawiam
      Karolina

      Usuń
  20. Hermoso trabajo. Me encanta la cara (la expresión de la cara) tan dulce, tan tierna del perrito.
    Besos y abrazos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Es bueno para mi que te guste mi trabajo. Besos:)

      Usuń
  21. Que lindos os cachorrinhos. Feliz mês de Julho.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie to urocze, koszulka jest przepięknie zrobiona. Też jestem psiarą, mimo, że mam 17 lat to nadal śpię z 3 pluszowymi przytulankami, które są psiakami. Mam nadzieję, że w przyszłości będę mogła sobie pozwolić na czworonoga, bo niestety to też kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pies musi mieć odpowiednie warunki do życia . Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Piękne dzieło! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka super się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę sie,że koszulka się spodobała. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  25. Miałem kiedyś takie pieski są bardzo retro haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i myślę,że czas je schować do pudelka ;))

      Usuń
  26. awesome article..
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  27. Que bello resultado has logrado, un perro feliz y sonriente, me gusta mucho y me gustan tanto las playeras en color rosa (ahora mismo estoy usando una) yo también tenia perritos de plástico y peluche de niña, aunque nunca he tenido un perro real, me gusto tu historia, tu hija ha dejado atrás los juguetes... tal vez pronto lleguen los nietos a jugar con ellos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias por el comentario. Les deseo todo lo mejor :)

      Usuń
  28. Koszulka wyszła super, a kolekcja psiaków imponująca!!!
    Ja od kilku dni również jestem posiadaczką ślicznej suczki rasy golden retriever. Jest słodka:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę suczki bo to wyjątkowo przyjazna rasa ale potrzebuje dużo przestrzeni do życia . Pies czy kot są jak członkowie rodziny . Pozdrawiam sedecznie:)

      Usuń
  29. Piękna kolekcja piesków. Moja córka chętnie zrobiła by sobie na podkoszulku wizerunek swojego pupila 🐺🦊🐱🐴🐩

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny pies na koszulce! Podziwiam psa i Twoje zdolności!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona tym pieskiem. Zdolności - do podziwiania. Kiedyś namalowałam na bluzce białej misia markerem i kolorowałam. W praniu za którymś razem wyblakł :D
    serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie markery średnio się sprawdzają jeśli chodzi o malowanie koszulek. Dziękuję za mile słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  32. Podziwiam Twój talent, koszulka śliczna, dla miłośniczki psów doskonała. A jej miłość do nich widać ogromna, skoro nawet w daleką podróż je ze sobą zabiera. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyła się na widok koszulki a raczej psa namalowanego na niej a uśmiech i radość to to o co chodzi gdy robi się coś dla drugiej osoby:) Dziękuję za wizytę i miły komentarz no i serdecznie pozdrawiam w upalny letni czas:)

      Usuń
  33. Ta koszulka skradła moje serce :) Naprawdę jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny wzór, piesek przesłodki Ci wyszedł :) jak byłam młodsza też kolekcjonowałam wszytko z pieskami i kotkami: maskotki, figurki, wizerunki na rożnych rzeczach, nawet wycinki z gazet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z tymi kolekcjami ,że przechowuje się je bo budzą wspomnienia ;) Bardzo mi milo ,że koszulka się Ci podoba . :)

      Usuń
  35. Piękna i oryginalna koszulka, brawo za talent. Ja takiego nie mam. Ale za to ostatnio udane zakupy zrobiłam na https://mybaze.com/pl/bluzki-damskie . Właśnie różne bluzki, koszulki, można sobie coś dla siebie z powodzeniem wybrać. No i ceny też kuszą.

    OdpowiedzUsuń