poniedziałek, 21 września 2020

Dziewczynka z koszem i … kotem w koszu;)

 

No i mamy kolejne wyzwanie na blogu https://kicikicitata.blogspot.com/2020/09/odsona-druga.html

Wyzwanie trudne bo dziewczynka z koszem jest  smutna. Kosz jest duży na dodatek dziewczynka ma na nóżkach ciut za duże  sandałki i maszeruje po  mokrej drodze.  Choć kiedy się lepiej przyjrzeć  fotografii to widać ,że dziewczynka ma na  rączkach śliczne ozdoby z koralików.

Postanowiłam ,że moja wersja tej opowieści o malej dziewczynce będzie radośniejsza . Dziewczynka na moim rysunku niesie co prawda duży kosz na plecach ale w koszu siedzi jej najukochańszy przyjaciel kot .






Dlaczego akurat kot nie pies? Dlatego ,że od dwóch dni w domu mojej córki przebywa gościnnie kot Olek i wiadomo teraz wszystko kręci się wokół Olka.

Olek jest w domu mojej córki można powiedzieć gościnnie bo „ jego ludzie” wyjechali na kilka dni i opiekę nad kotem powierzyli mojej córce. Olek przeżył swoje był bezdomny i bardzo schorowany. Poprosił o pomoc i ją otrzymał najpierw od przypadkowej kobiety a potem od „Kociego Szczecina” organizacji zajmującej się bezdomnymi kotami. Olek niestety stracił większość ząbków i pozostały mu tylko cztery ale nie stracił kociego sprytu i uroku. Zyskał nowy dom i duże grono przyjaciół:)

Olek kocha oglądanie telewizji i całkiem nieźle radzi sobie z obsługa komputera jak widać na fotografiach.

fot. Emilia Drozłowska


fot. Emilia Drozłowska



Czy jest więc większa radość  niż być przyjacielem kota?

 

 Rysunek oprawiłam w antyramę taka , która się nie stłucze gdyby Olek lub inny kot wpadł na pomysł by się dokładniej przyjrzeć obrazkowi:)

 




 







70 komentarzy:

  1. Świetne podejście do tematu! Większość pierwszych komentarzy u Izy wyrażała smutek i przejęcie się ciężkim losem pracującego dziecka, ale przecież w zabawie możemy inspirować się tylko poszczególnymi elementami ze zdjęcia. Pomogłaś mi "odblokować się" emocjonalnie w tej kwestii :). A obrazek namalowałaś świetny! Wiadomo, koty rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, też jakoś żal byłomi tej dziewczynki ale myślę,że kot to lek na wszystko:)

      Usuń
  2. Radosna ta Twoja interpretacja i dobrze:) Mieć takiego przyjaciela to sama radość. Dobrze, że Oluś ma nowy i kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie ciesze,że kocisko ma własny dom . Miłego dnia:)

      Usuń
  3. Cały mój komentarz wysłałam gdzieś w kosmos, zaczynam jeszcze raz.
    Praca cudna, interpretacja wspaniała Lucynko. Miałam dużo obaw wstawiając zdjęcie, ale pomyślałam o podobnej interpretacji również. Bardzo mi się podoba, że zmieniłaś oblicze dziewczynki i stworzyłaś ją radosną. Cudna praca.
    Dziękuję bardzo za udział w zabawie. Cieszę się, że to właśnie Twoja Lucynko radosna wersja dziewczynki z koszem otwiera galerię, bo czytając komentarze bałam się, że na tę odsłonę nie będzie chętnych.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zacznę od tego, że z komentarzami też tak miewam i co wtedy mówię lepiej niech zostanie tajemnicą:)) Pomyślałam sobie,że w każdym dziecku jest kropelka radości i warto ją pokazać. No i pojawił się Olek, taki mały koci szczęściarz po przejściach. Miłego dnia:)

      Usuń
  4. Your painting of the little girl and her cat is fantastic. And I am in love with your clever computer cat! So cute. Have a great day, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek, znacznie lepiej jak jest pozytywnie. Koniecznie trzeba chować laptopa przed Olkiem na wszelki przypadek, gdyby się pogniewał i postanowił pozmieniać hasła ;) Zawsze bardzo miło jest usłyszeć, że zaniedbany zwierzak w końcu znalazł ciepły i przytulny kąt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak byłby kłoppt😊 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊🐈

      Usuń
  6. Świetna interpretacja! Dziewczynka śliczna i dobrze, że znalazła przyjaciela :-) Tak, nie da się ukryć, że koty rządzą i uwielbiają drzemki w różnych dziwnych miejscach :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Fakt koty kochają dziwne miejsca a najbardziej wszelkie pudła i pudelka😊 Miłego wieczoru😊

      Usuń
  7. Lucynko niezmiennie podziwiam Twój talent do malowania. Interpretacja zdjęcia w Twoim wykonaniu podoba mi się bardzo. A kociak przesłodki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo . Kot jest fajny i przyjazny 😊🐈Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  8. Lucynko, dziewczynka z kotem śliczna. Jest szczęśliwa, uśmiechnięta. Niesie swojego przyjaciela. Idą razem na wycieczkę, może nad rzeczkę:) Taka interpretacja bardzo mi się podoba. A dziewczynka ze zdjęcia to jak dziewczynka z zapałkami...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda fotografia jest dość smutna myślę, że i ta dziewczynka z fotografii ucieszyłaby się z kociego drucha. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  9. Ale super interpretacja i jaka fajna ta Twoja dziewczynka z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się Ci spodobała moja wersja opowieści. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Здравствуйте, Люцина! Я рада, что у котика появился тёплый дом и любящие хозяева.
    С удовольствием слушаю песни в вашем блоге.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Он очень хороший кот, и я рада, что у него тоже есть свой дом. Хорошего дня:)

      Usuń
  11. Me parece muy buena idea, dibujar un gato en la canasta. Cuando era pequeña, en mi casa había gatos y ellos me proporcionaban una gran compañía.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam w dzieciństwie ukochanego kota. Miłego dnia:)

      Usuń
  12. Twoja wersja bardzo mi się podoba. Pięknie optymistycznie i kolorystycznie. Olek jaki słodziak 🐱🐱🐱🐱. Pozdrawiam cieplutko 💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Olek faktycznie jest miłym i ciekawym świata kotem. Dobrego dnia:)

      Usuń
  13. Dibujas muy bien, me encanta. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucynko bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tematu!!!! Dziewczynka z koszem w Twoim wykonaniu jest piękna i jakie fajne spodnie ma :))). Kot w koszu? Jestem za!!!! Taki towarzysz to skarb :)). Uściski dla Kota Olka :). Mądry jest i nic co ludzkie nie jest mu obce :). Buziaki Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ja i Olek:) Jest naprawdę fajny i mądrala z niego:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Très joli dessin !!!!
    Adorable chat à regarder l'écran !
    Bonne fin de journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Its a beautiful drawing. You can sketch and paint very well.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rysunek bardzo fajny, taki pogodny. Co do kotów, to ja jednak jestem "psią mamą" i do kotów nie mogę się przekonać :)
    PS: Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna dziewczynka i do tego ten kocurek, przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń

  19. Podobało mi się twoje piękne dzieło sztuki małej dziewczynki z jej kotem. Podobała mi się historia Olka, zwłaszcza że znalazł kochający dom. Dziękuję za podzielenie się jego historią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olek to bardzo miły i radosny kot. Dziękuje za odwiedziny i życze dobrego wieczoru:)

      Usuń
  20. Świetne podejście do tematu. Fajny, wesoły rysunek. U mnie brak takich umiejętności :)
    Cieszę się, że Olek znalazł wspaniałe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi ,że rysunek się spodobał. Oluś to mały rozrabiaka o wielkim kocim serduchu. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Boa tarde Lucyna. Parabéns pelo lindo desenho. Fico imaginando você fazendo um desenho de uma paisagem do Rio de Janeiro ou da natureza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała interpretacja zdjęcia, bardzo się cieszę, że Olek znalazł dom.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Olek to super kotek też cieszę się, że ma własny dobry dom😊 Miłego weekendu😊

      Usuń
  23. Świetnie ugryzłaś ten temat. Dziewczynka jest piękna, bije od niej takie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja praca bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lucynko, radośnie zinterpretowałaś zadanie! Podoba mi się Twoja wersja "dziewczynki z koszem". To taka polska dziewczynka. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Życie dostarcza nam smutków w nadmiarze, więc dobrze, że namalowałaś pozytywny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda koty są kochane i wywołują uśmiech. Pozdrawiam😊

      Usuń
  27. Amei sua menina com o gato. Eu também amo os gatos!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie Ci to wyszło. Gratuluję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna i bardzo radosna interpretacja tematu. Wiem również co znaczy świat toczący się kota, bo mam ich dwa 😀
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty wnoszą w nasze życie radość choć to tajemnicze zwierzaki ale kochane😊 Milegp dnia😊

      Usuń
  30. Lucynko!
    Jestem zachwycona Twoją Dziewczynką z Koszem. Jest taki optymistyczny, radosny, kolorowy i bardzo piękny.Olej jest bardzo sympatycznym kociakiem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń