poniedziałek, 8 marca 2021

8 Marca Międzynarodowy Dzień Kobiet czyli i mój

 

     Od zawsze świętuję 8 marca być może inne kobiety uważają, że to święto jest odrobinkę przestarzałe ale ja lubię ten dzień i tyle.

Czasami ktoś mi mówi , że to wymysł mężczyzn chcących przekupić kobiety kwiatkami raz do roku .

Nic bardziej mylnego .

„W 1910 roku Międzynarodówka Socjalistyczna w Kopenhadze ustanowiła obchodzony na całym świecie Dzień Kobiet, który służyć miał krzewieniu idei praw kobiet oraz budowaniu społecznego wsparcia dla powszechnych praw wyborczych dla kobiet. W konferencji udział wzięło ponad 100 uczestniczek z 17 krajów, w tym trzy kobiety po raz pierwszy wybrane do Parlamentu Fińskiego. „

Wikipedia

         Kobiety i koty łączy wiele  po pierwsze i kobiety i koty są niezwykle , piękne , nieodgadnione, łagodne choć potrafią pokazać pazurki J

         Od kilku dni maluję koty na breloczkach został mi już tylko jeden „wolny” ale  zostawię go na później. Po pierwsze dziś świętuję a po drugie czas zabrać się za przygotowania do następnych świąt i zacząć malować kury, koguty,  kurczęta i jaka. Choć nie obiecuję ,że coś z tego wyjdzie J  

         Oto moja kocia gromada opanowała śliczna szafeczkę , która dostałam od córki .




 Pewnie za jakiś czas koty powędrują w świat ale na razie zdobią mój dom .

 










          Kochane kobiety te małe i te duże, feministki i tradycjonalistki, rude, blondynki i, szatynki i brunetki dziś nasze święto życzę Wam i sobie wszystkiego co najlepsze.

 




45 komentarzy:

  1. Котики и цветы чудесны! С праздником весны 8 марта! Хорошего настроения!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko!
    Bardzo dziękuję za życzenia, i odwzajemniam! Muszę Ci powiedzieć, że ja też bardzo lubię to nasze święto. Twoja kolekcja breloczków z kociakami jest nie tylko spora ale i bardzo piękna!
    Mój E, podobnie jak ja, jest pozytywnie zakręcony na punkcie kwiatów i nie tylko z okazji dnia kobiet od niego je otrzymuję.
    Ślę moc pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, kwiaty łagodzą obyczaje. Dziękuję za życzenia dobrego wieczoru:)

      Usuń
  3. Śliczna kocia rodzinka. Miłego świętowania , pozdrawiam 🧁🍿🧁🍿🧁

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne breloczki! Tobie również wszystkiego najlepszego w naszym dniu!
    Kasia - moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że kociaki się Ci podobają. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Wspaniałe prace :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne, śliczne prace, zachwycają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucynko ja też lubię Dzień Kobiet i obchodzę :). Dziękuję za życzenia i dla Ciebie również wszystkiego najlepszego! Ależ cudne są te Twoje koty breloki! I powaliła mnie akwarela!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, że breloczki się spodobały leżały sobie na dnie szuflady nie pomalowane aż przyszła mi do głowy myśl by je "okocić":)) Dziękuję i życzę fajnego tygodnia:)

      Usuń
  8. Cudne breloczki :-) Ta kicia z kwiatami obłędna :-)
    Widzisz a ja tak zakręcona jestem, że nawet na blogu dziś życzeń nie złożyłam :-( dziękuję za życzenia i Tobie również wszystkiego najlepszego! :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, też czasami nie wiem jaki "dziś dzień":)) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Nie umiałam się skupić na tekscie przez tą piosenkę i te śliczne kocie breloczki z cudnym haftem kota.A Narcyz jest śliczny!
    Tobie życzę wszystkiego dobrego nie tylko w tym wyjątkowym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną kolekcję kocich breloczków stworzyłaś :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. С праздником, дорогая Люцина! Мы в России каждый год отмечаем 8 марта!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie:)
    Breloczki cudne tak jak i żonkil! Mini szafeczka też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your cats Lucyna, and the wonderful flowers. You have great talent. Happy women's day, sorry I am late. Take care, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Todos los días son 8 de marzo amiga. Preciosos los llaveros Lucyna.
    Buena noche. Cuídate.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  15. Preciosos los llaveros. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful paintings of cats and flowers.

    OdpowiedzUsuń
  17. To też i moje święto. W ogóle lubię świętować, a co. Wiosennie się zrobiło u Ciebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętowanie jest super. Wiosna tuż ,tuż. Miłego wieczoru😊

      Usuń
  18. Każda okazja do świętowania jest dobra.:))
    Twoje koty na breloczkach są cudne, a żonkil mnie zachwycił
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet. Dużo zdrowia, radości, pomyślności, pociechy z dzieci, kota :) i spełnienia marzeń. Breloczki z kotami przeurocze naprawdę. Ja po raz pierwszy w życiu obchodziłam Światowy Dzień Kota bo od zeszłego roku mamy w domu kochanego kociaczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń