wtorek, 2 marca 2021

Bo ja kocham koty i już…

 

Ludzie podobno dzielą się na tych, co kochają koty, czyli kociarzy i tych, co kochają psy, czyli psiarzy, ja jak widać zdecydowanie należę do tych pierwszych.  Może i zanudzam tymi kocimi portretami, ale cóż na to poradzę, że co pewien czas muszę sportretować jakiegoś kota.

          Pomysł na wyhaftowanie kota podsunęła mi blogowa znajoma.

TU


 Pomyślałam, czemu nie kot zawsze jest cudem a jak nie uda się haft no to się go spruje i już. Haft jest niewielki, ale chyba całkiem ładnie się prezentuje. Mój rysunek, trochę nici i modny ostatnio tamborek, który zastępuje ramkę. Zawsze podobały mi się hafty naciągnięte na tamborek, więc czemu nie...








Kiedy szukałam centymetra by zmierzyć średnice tamborka znalazła chyba już ostatni kwadratowy drewniany breloczek?

 

Na nim też pojawił się koci pyszczek tak, więc w rezultacie powstały dwa portrety zupełnie innych kotów.








Jeden haftowany o średnicy 10 cm i drugi malowany na kwadracie o boku 3, 5 cm.

 

         Marzec to koci miesiąc to miesiąc, kiedy kocury wyśpiewują swoje serenady ukochanym a że trudno zasnąć przy tych kocich serenadach to już nie koci problem:))





55 komentarzy:

  1. El gato sigue tomando protagonismo en la elaboración de tus buenos trabajos...a los que nos gustan los gatos me parecen un buena opción.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. É verdade que gosto muito de gatos. Tenha uma boa quarta-feira :)

      Usuń
  2. Дорогая Люцина, мне так нравятся ваши вышивки и рисунки котов, что я захотела познакомить своих читателей с вашим блогом. Если только вы позволите показать ваши работы и дать ссылку на ваш блог.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Я очень рада, что они тебе нравятся. Буду рад, когда вы поделитесь ссылкой на мой блог со своими читателями. Хорошего дня :)

      Usuń
    2. Спасибо, Люцина! С праздником! С Женским днём 8 марта!

      Usuń
  3. Koty to wdzięczny temat, ten kotek na tamborku prawie się uśmiecha, taki to słodziak. Breloczki da urocze, doskonale dla kociarza.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jak mawiał Leonardo da Vinci „Nawet najmarniejszy kot jest dziełem sztuki.”:) Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Чудесные котики!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Большое спасибо. Хорошего тебе дня:)

      Usuń
  5. Beautiful embroidery and key chain.

    OdpowiedzUsuń
  6. Your work is very beautiful. The embroidered piece is fantastic , as are the smaller pieces. Thanks for sharing! Stay well and safe! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pintas y bordas muy bien. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kotki lubię, ale głównie na zdjęciach ;) Bardzo ładne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Que bello el bordado de tu gato, tu pintas con los pinceles y con los hilos!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , dziękuję i życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  10. No nie wytrzymam!wyprzedziłaś mnie 😂😂😂 no pięknie wyszedł ten haft, tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy go pruć! Jest piękny! A jak moje chlopaki zobaczą Twojego kota to mnie zjedzą 😁Musze skończyć kurę, którą mam na tamborku i zabieram sie za kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam i na kurkę i kota :) Przyznałam uczciwie, że podpowiedziałaś mi pomysł :)

      Usuń
  11. I love the embroidery cat , its so cute 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. No jak tu nie kochać mruczusiów!
    Piękny haft wesołego kitka i bardzo fajne breloczki😊
    Pozdrowionka wiosenne 😊🌺🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są ozdobą świata😊Bardzo dziękuję, Dobrego czwartku życzę😊

      Usuń
  13. Świetny hafcik. Ja lubię i koty i psy , ale jak miałabym wybierać to wybiorę psa. Miłego dnia 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psy też są ok. Mam psiego sąsiada wielki ale jaki kochany wszyscy go lubią😊🐕 Pozdrawiam wiosennie 😊

      Usuń
  14. You are very talented, lucyna! I love your handmade cats, they look real cats.
    I also love cat, and never tired with cat :)

    Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Lucynko koty w Twoim wydaniu więc jak dla mnie możesz je bez końca nam pokazywać :)). Świetny jest ten haftowany!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam jeszcze kilka drewnianych breloczków pewnie zagoszczą na nich koty:))
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  16. Oba koty prześliczne. Zawsze oglądam je z dużą przyjemnością. Opanowałaś malowanie i haftowanie do perfekcji.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś wszechstronną artystką, teraz koci haf! Jestem nim zachwycona. Piękny, uśmiechnięty kot!
    Ja należę do tych osób , które lubią koty i psy. Mamy trzy koty i były trzy psy. Teraz są dwa pieski. I jak mnie nazwiesz Lucynko, chyba psiara-kociara:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że masz i koty i pieski😊 Wiem , że psy i koty potrafią żyć w zgodzie a nawet przyjaźni😊 Dużo dobrego życzę i bardzo dziękuję za wizytę😊

      Usuń
  18. Que maravillosos trabajos, me encantan. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafciki. Ja niestety nie mam zadnego zwierzaka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz dużo talentu, który sprawia wielką przyjemność tym, którzy go widzą. Bardzo podoba mi się twoja grafika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje prace się podobają. Miłego dnia życzę😊

      Usuń
  21. Świetny kociak na tamborku, taki "charakterny". Widać Lucynko, że koty zajmują spory kawałek Twojego serducha:) Uściski na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię koty to prawda. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam serdecznie:)






      Usuń
  22. Kocham koty!Są piękne,cudowne w dotyku,majestatyczne.Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem z tej drugiej " bandy", ale Twoje kocie prace podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊Dziękuję bardzo. 😊 Miłej niedzoeli😊🐕🐈

      Usuń
  24. Lubię koty i bardzo mi się podoba Twój wyszyty kotek. Podziwiam bo umaszczenie ma jak prawdziwy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że kot się Ci spodobał. Dobrego tygodnia😊

      Usuń
  25. Koty to bez wątpienia fascynujące istoty, tajemnicze chodzące własnymi ścieżkami. Bardzo mi się podobają. Te wyhaftowane są bardzo precyzyjne. I twój prawdziwy na zdjęciu oczywiście też. Ja kiedyś miałam psy, teraz pora na kocurka. Miłej niedzieli Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot to piękny zwierzak i chyba mimo wszystko bardziej niezależny od pasa ale i jeden i drugi daje się kochać jak nikt:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń