niedziela, 25 kwietnia 2021

Zabawy w produkcje świec ciąg dalszy zgodnie z zasadą nic się nie marnuje .

 

         Jak już wiecie mam nową pasje, produkcję świec :)

Postanowiłam dać mojej córce samodzielnie wykonane przeze mnie świece, dostałam od niej w prezencie zestaw do ich produkcji http://kufereklucyny.blogspot.com/2021/04/w-blasku-swiec.html I tak to się zaczęło.

Dwie świece są z wosku sojowego.

Wosk sojowy jest dobrym nośnikiem olejków eterycznych ma niższą temperaturę topnienia wolniej się spala. Do jednej dodałam różany olejek i płatki róż ( były w zestawie) a do drugiej zmielony cynamon i kawałki kory cynamonowej.

Jako pojemnik na świeczkę o zapachu róż posłużył mi słoiczek po kremie do twarzy. Słoiczek oplotłam wianuszkiem z róż  kupionych w sklepie „Wielkie Wyprzedaże” za 1 zł.  dodatkowej elegancji świecy moim zdaniem dodaje złote wieczko słoiczka.:)  Świeczkę opakowałam w różowy kawałek szyfonu, to pozostałość po bukiecie jaki dostałam na imieniny.









         Do drugiej świeczki dodałam mielony cynamon i kawałki kory cynamonowej za opakowanie posłużył mi malutki słoiczek ( chyba po dżemie ). Do słoiczka  przywiązałam kawałek kory cynamonowej a na wieczku przykleiłam motylka . Cały arkusz takich motylków kosztował zawrotne 1 złotych.:)













          Trzecia kawowa świeczka jest w całości z produktów Zero Waste przetopiłam pozostałości starej świecy z parafiny.

 Dodałam zmielonej kawy ,rozpuszczalnej czekolady i kilka ziaren kawy w całości. Jako pojemnik posłużył mi szklany słoiczek po jogurcie , dokleiłam do niego motylka i dowiązałam  wstążkę. Zapakowałam w kawałek bordowego szyfonu znaleziony w szufladzie.







Świeczki można zapakować w koszyczek po owocach ozdobiony kawałkami wstążki, szyfonu , kwiatami albo wiórkami kolorowego papieru. Moje papierowe wiórki zostały mi z opakowania przesyłki z upominkiem , zostawiłam je na wszelki wypadek i przydały się .:))

 





Tym razem postanowiłam wykorzystać jak najwięcej , przedmiotów z „odzysku” i udowodnić sobie i „światu”, że można zrobić coś całkiem ładnego , za przysłowiowy grosz i na dodatek zgodnie z zasadą Zero Waste . 






Świece bardzo spodobały się mojej córce a Wy co o nich sądzicie?

 

 

 

49 komentarzy:

  1. Wspaniałe, muszą wspaniale pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 Tak pachną ładnie , poprawiają humor. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  2. Miły upominek od serca to zawsze się podoba:) A do tego pamiętałaś o recyklingu! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Czasami dobrze coś wykorzystać po raz drugi bo to dobre i dla Ziemi i dla kieszeni;) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Your beautiful candles in their lovely and imaginative containers are a joy to see. I can imagine how good they smell! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I'm glad you like my candles. It smells nice. Good week:)

      Usuń
  4. Super! Uwielbiam swiece sojowe! Sama bym chciała kiedyś spróbować zrobić taką świecę. Różana najbardziej mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, zapachowe świece. Przypuszczam, że pachną obłędnie.
    Nie jestem zaskoczona, że spodobały się Twojej córce.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapach jest naprawdę ładny . Bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Świetne świeczuszki, na pewno pięknie pachną. Córcia będzie zachwycona :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie się prezentują, muszą pięknie pachnieć kiedy się palą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , fakt pachną ładnie a moja corka bardzo lubi świece zapachowe. Udanego tygodnia:)

      Usuń
  8. Lucynko świetne są te Twoje świece i fajnie, że ich produkcja Ciebie wciągnęła :). Super
    zapachy już tworzysz - wyobrażam sobie, jak w rzeczywistości pięknie pachną :)),
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak "produkcja" świec to dobra zabawa i sposób na wykorzystanie "przydasi";) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Ale musi być zapach! a właśnie czytałam o świecach sojowych hi hi, czyżby po mydle przyszła kolej na świece :) tylko skąd brać czas, ale takie naturalne sie jednak to jest coś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt czas jest bezcenny ale czasami warto zrobić sobie przerwę w biegu i zrobić coś dla własnej satysfakcji:) Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)

      Usuń
  10. Boa tarde Lucyna, parabéns pelo seu trabalho incrível, verdadeira obra de arte.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Właśnie zadzwoniła Emilia i powiedziała, że zapaliła cynamonową i zapach jest bardzo ładny😊 Miłego wieczoru Basiu😊

      Usuń
  12. Lucynko nie mam doświadczenia ze świecami, robiłam tylko mydełka. Ale.. dziwi mnie że te zapachowe dodatki są tylko na wierzchu świecy a nie topiły się razem z woskiem np, ten cynamon ?? bardzo fajne do tego celu są właśnie te słoiczki po jogurcie z Biedronki, z nich sę extra świeczniki i świece myślę też, sznurek jako dodatek jest super, a do takich tanich sklepów tez często zaglądam !!.
    Myślę że super prezent zrobiłaś córce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cynamon jest też w wosku ale dosypywałam odrobinkę na wierzch dla ozdoby tak jak i ziarenka kawy i płatki kwiatów . Cynamonowa jest właśnie w użyciu i doniesiono mi , że pachnie ładnie 😊. Serdecznie pozdrawoam😊 udanego tygodnia😊🥰🥰

      Usuń
  13. Interesantes y bonitas. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam się zastanowić, która najpiękniejsza... nie udało się. Wszystkie bardzo mi się podobają. I opakowanie świetne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że świece w opakowaniu z "odzysku" się spodobały. Udanego tygodnia życze😊

      Usuń
  15. Bardzo dziękuję. Udanego dnia życzę😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak one piękne wyglądają i założę sie, że tez pieknie pachną :) Wspaniałe sa takie świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I najważniejsze, że "przydasie" się przydały się😊 Udanego dnia życze😊☕

      Usuń
  17. Są piękne i bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świece pięknie się prezentują a zapach można sobie wyobrazić. Te dodatkowe ozdoby czyli motylki, kwiaty dopełniają w niepowtarzalne cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Люцина, мне очень нравятся ваши свечи! Красивые! Милые подарки для друзей и родственников!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Мне очень приятно, что вам понравились свечи. Спасибо и хорошего дня:)

      Usuń
  20. Wonderful to be able to make your own candles. Beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zauroczona tymi świeczkami. Są po prostu rewelacyjne , piękne i romantyczne. Nadają się na prezent dla każdego. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję cieszę się, że świece się spodobały. Życzę udanego wieczoru😊

      Usuń
  22. Ależ muszą cudnie pachnieć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt i herbatka smakuje lepiej gdy pali się świeca i roztacza miły zapach😊

      Usuń
  23. Świece są bardzo ładne i pomysłowo zapakowane, na pewno pięknie pachną. Mam ochotę także zrobić sojową świeczkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń