środa, 20 października 2021

Portrety kocie, psie ptasie i inne…

 

         Zawsze dziwiło mnie, że ludzie przygotowują ozdoby choinkowe przez cały rok a w tym roku sama postanowiłam zabrać się za to już w połowie października. Na początku pomyślałam, że malutkie portreciki kotów i psów , które namalowałam jeszcze we wrześniu  mogłyby być ozdobą choinki lub dodatkiem do prezentu.

Najpierw wykorzystałam te , które już powstały dodałam ozdobną tasiemkę . Poprosiłam męża by wywiercił w nich dziurki przez które przeciągnęłam ozdobną nitkę na której zawieszę moje „dzieła”;)

         Niestety portrecików było zbyt mało by starczyło ich na dwie choinki czyli tą w moim domu i w domu mojej córki o obdarowywaniu nim przyjaciół nie wspominając;) Zabrałam się do pracy i co dzień no prawie co dzień powstają nowe . Wykorzystuję do ich zdobienia kolorowe kryształki by nadać moim portrecikom odświętny charakter.

         Ciekawe czy wystarczy mi chęci i cierpliwości na razie jest ok.

         Zapraszam do mini galerii.


















Jeden kotek wolał by jego podobizna znalazła się na breloczku chyba nie lubi świątecznego blichtru;))



52 komentarze:

  1. Lucnko!
    Twoje ozdoby choinkowe są rewelacyjne! Każda inna, każda wyjątkowa!
    Jestem nimi oczarowana!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your Christmas decorations are beautiful, they should be treasured for generations! You paint your animals and birds so well! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz Lucynko wspaniale pomysly. Takie ozdoby sa naprawde swietne. Trudno wybrac jeden najlepszy, wszystkie sa niesamowite i zasluguja na uwage. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie będzie wyglądała choinka z takimi ozdobami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Buenos trabajos artesanales. Me han gustado mucho.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Lucynko,
    dziekuję za wizytę u mnie na blogu.
    Zawsze też się dziwię jak można świąteczne ozdoby zaczynać w lato a w zimie te na święta Wielkanocne. Bardzo fajny pomysł, choineczki będą cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wystarczy mi chęci i pomysłow😁Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Super pomysł na dekorację choinki dla miłośników zwierząt:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty wiodą prym ale koty wiadomo...;)) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Your hand made Christmas decorations are beautiful. Hope you can make enough for both trees and also as gifts.

    OdpowiedzUsuń
  9. Как здорово придумано! Оригинальные елочные игрушки получились! Идея с брелоком тоже хорошая.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Я очень рада, что вам понравились мои украшения. Хорошего дня:)

      Usuń
  10. Lucynko piękne i oryginalne. Tym razem w oko wpadł mi lisek :)).
    Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo , uwielbiam lisy za urodę i spryt;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Twoja choinka w tym roku będzie niespotykana:)))
    Ja raz skusiłam się na całoroczną zabawę z ozdobami na choinkę,ale powiem szczerze jak juz przyszedł czas choinki to jakoś mnie one nie cieszyły,po prostu się opatrzyły.Tak,ze nie podejmuję już takich wyzwań:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam :) Czeka mnie jeszcze kilka rzeczy do zrobienia i pewnie jak co roku zostawię to na ostatnią chwilę. Niestety nie da się wymalować kilu miniaturek za jednym razem i dlatego zaczęłam wcześniej:) Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego popołudnia:)

      Usuń
  12. Wow! You have done so many and they all look beautiful!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby , jedyne w swoim rodzaju. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  14. Замечательные новогодние игрушки!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Большое спасибо . Хороших выходных:)

      Usuń
  15. Piękne, oryginalne ozdobny choinkowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się podoba.Dziękuje i życzę udanego weekendu😊

      Usuń
  16. Prześliczne, po prostu dzieła sztuki!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalne ozdoby :D Będą pięknie się prezentować :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Powstają nowe bo choinki będą co najmniej deie😊Miłej niedzieli😊

      Usuń
  18. Lucnko!
    Twoje ozdoby choinkowe są rewelacyjne! Każda inna, każda wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Preciosos trabajos, me ha gustado mucho. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boa tarde minha querida amiga. Todos os retratos são lindos e maravilhosos, parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz co Lucynko takie ozdoby choinkowe widzę po raz pierwszy, ale bardzo mi sie podobają. To doskonały pomysł umieścić swoje malunki na plastrach drewna. Będzie bardzo nietypowa choinka ale będzie piękna . Masz niewątpliwy talent do malowania tych kocich i psich portretów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, ale to bardzo fantastyczny pomysł! Takie niebanalne ozdoby to jest to, co się nazywa magią świąt.
    Mam nadzieję, że pokażesz choinki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że pomysł na ozdoby się spodobał. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  23. Jakie to fajne 🙂🙂🙂😉
    Ja już od kilku lat robię ozdoby świąteczne przez cały rok....

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwe cudeńka. Lucynko, kolejny raz jestem zachwycona precyzją, z jaką wykonałaś takie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń