niedziela, 3 października 2021

Koszulka z uśmiechniętym psem…

 

         Widok uśmiechniętego pasa poprawia humor nawet najgorszym ponurakom.

 


Mamy czas złotej jesieni jest jeszcze w miarę ciepło i słonecznie to dobry czas na spacer z psem jak nie ma się „prawdziwego” to dobry i taki malowany;)



Mój mąż przyniósł mi figurkę psa i powiedziała - może  namalowałabyś mi takiego pieska na koszulce ?

 Czemu nie – odpowiedziałam:)

Potrzebne są:

- bawełniana koszulka

- ołówek

- pędzelki o różnej „grubości”

- farby do tkanin.







         Za kilka tygodni trzeba będzie zaopatrzyć się w ciepłe kapcie i zapas dobrej herbaty na długie zimowe wieczory.

 


Lato minęło jak dla mnie zbyt szybko i nawet nie zdążyłam się nim nacieszyć ale cóż może za rok będzie dłuższe:) Na razie cieszę się słoneczkiem i obfitością owoców.

 


 



40 komentarzy:

  1. Ten pies malowany jest rewelacyjny Lucynko.
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko!
    Namalowałaś przecudnego pieska. Zastanawiam się czy dobrze zrobiłaś umieszczając go na koszulce. Wszystkie dziewczyny będą się oglądały za Twoim Mężem i za pieskiem też.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie pomyślałam ;)) Bardzo się cieszę , że piesek się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. co za cudowny, przepiękny portret psiaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super psa namalowałaś:) Lepszy od oryginału!

    OdpowiedzUsuń
  5. The shirt with the dog is beautiful, a fantastic painting. It's cold here today, so I must look for my warm slippers soon. Have a happy October, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek na koszulce podoba mi się bardziej niż oryginalna figurka. Mąż zapewne z dumą nosi koszulkę.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eres una artista. La pintura del perro te ha quedado bastante bien.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Какая чудесная собака, дорогая Люцина! Жаль, что у меня нет собаки. Зато 5 кошек!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Я рада, что тебе понравилась собака. Хорошего дня:)

      Usuń
  9. Beautiful T-shirt, your dog painting looks great!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie moja psinka poprawia humor za każdym razem jak na nią zerkam :)). Śliczny malunek, piesek wyszedł cudnie!
    Buziaki Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , psiaki są super koty też;)) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Cudnie namalowany psiak :-) Mnie też lato za krótkie w tym roku się wydaje... chętnie jeszcze pogrzałabym się do słoneczka :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak chciało by się zaśpiewać "a mi jest szkoda lata". Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  12. Cudna ta malowana psinka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo , że piesek się Ci spodobał. Miłego tygodnia.życzę🙂

      Usuń
  13. Super! Piesek się uśmiecha i buzia na widok tego uśmiechniętego pieska też się uśmiecha, haha ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że piesio wywołuje uśmiech na buzi:) Miłego tygodnia:)

      Usuń
  14. Oj to prawda, piesek potrafi człowiekowi poprawić humor, pocieszyc w każdej sytuacji, kochane stworzonka :) Świetny jest ten Twój na koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszulka ekstra:))jak ja Ci zazdroszczę tej umiejętności malowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pies jest bardzo piękny. Lucyna, czym jest pokryta farba na wierzchu, czy nie trzeba tego robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To farba do tkanin wystarczy po wyschnięciu przez 5 minut żelazkiem prasować wzór po odwrotnej stronie. Na farbach jest instrukcja . Dziękuję. Miłego weekendu😊

      Usuń