poniedziałek, 25 lipca 2022

„W środku lata”- po mojemu;)

 

         Lato to czas, kiedy jak w żadnej innej porze roku możemy sobie pozwolić na odrobinę a nawet więcej niż odrobinę fantazji w ubiorze. Latem szczególnie popularne są wszelkiego rodzaju bawełniane koszulki (T-shirty) a ja kocham na nich malować i zmieniać je po swojemu.



         Zastanawiałam się, co namalować, jak ozdobić kolejna koszulkę kupiona za 10 złotych by była niepowtarzalna.

Przeglądałam różne atlasy z zwierzakami, ptakami, kwiatami itp. aż tu nagle w moje ręce wpadł "Zeszyt do kolorowania" z dziełami Tamary Łempickiej (dostałam go w prezencie na urodziny) i zainspirował mnie szumnie rzecz nazywając obraz z 1928 roku „W środku lata”.



https://kufereklucyny.blogspot.com/2013/04/wyszperana-ksiazka.html

         Kto powiedział, że koty nie mogą nosić kapeluszy? Koty kochają kwiaty, kto ma kota ten wie:)







Namalowałam kota w kapeluszu a kwiaty to szydełkowe cuda podarowane mi przez moją znajoma Basię zwaną Sarenką. Te kwiaty to dzieło jej mamy.






Kokardka na kapeluszu to gotowy wyrób pasmanteryjny skąd ją mam nie pamiętam ważne, że pasuje do błękitnego kapelusz przynajmniej tak mi się wydaje;)



          Lato kocham je, bo daje nadzieję, bo jest kolorowe a przede wszystkim jest ciepło a ja jak koty kocham wygrzewać się na słoneczku oczywiście, gdy owe słoneczko nie grzeje jak piec hutniczy:)

 

46 komentarzy:

  1. Люцина, интересное сочетание - рисунок и вязаные цветы! А кошки в шляпах прекрасно выглядят!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Спасибо большое, кошечки красивые и во всём смотрятся хорошо ;) Хорошего дня :)

      Usuń
  2. Pięknie ozdobiłaś koszulkę, Lucynko.
    To właśnie bardzo lubię i cenię, gdy dzieła znanych artystów- w tym wypadku obraz Tamary Łempickiej- zainspirują nas do tego stopnia, że tworzymy własną, osobistą sztukę. Świetny jest kot w kapeluszu, z szydełkowymi kwiatkami i białą kokardką. A bluzeczka niepowtarzalna, jedyna w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tą malarkę a raczej jej obrazy . Milo mi niezmiernie,że podoba się Tobie moja praca. Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  3. Pięknie przyozdobiłaś koszulkę. Świetny pomysł na przyozdobienie kotka szydełkowymi elementami :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko!
    Przecudnie ozdobiłaś bluzeczkę. Kot wyszedł rewelacyjnie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siempre me ha gustado los motivos de un gato en tus camisetas. Siempre me ha gustado este animal de compañía.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jaka fajna przemiana 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Мне очень нравятся нарисованные котики. Футболка получилась оригинальной!

    OdpowiedzUsuń
  8. To taka kocia dama:) Tak to już jest, że nigdy nie wiadomo co nas zainspiruje. To pełna kociego uroku i niezwykle oryginalna koszulka. Uściski Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebanalne zestawienie. Wyszło pięknie! :))
    Moc uśmiechów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobała.sie moja wersja kota w kapeluszu z kwiatami w łapce😊😼 pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  10. Pięknie to wygląda. Smaczku dodały szydełkowe aplikacje. Koszulka oryginalna i niepowtarzalna. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobały mi się te kwiatuszki i inne szydełkowe cuda.gdy je dostałam i postanowiła, że będę je wykorzystywać do ozdabiania poduszek i koszulek. Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdraeiam😊

      Usuń
  11. Latem kapelusz u mnie obowiązkowo do ochrony przed słońcem. Mój kot jednak nie uznaje, a wyglądałby tak ślicznie, jak ten Twój na koszulce. Wspaniałe dzieło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to z kotami bywa uparciuchy z nich😼🐈Serdecznie dziękuję i życzę udanego lata😊

      Usuń
  12. Wow! Ależ Ty masz wyobraźnię :). Teraz wszyscy piszą o wystawie dzieł Tamary Łempickiej, a tu proszę, jaka niesamowita inspiracja obrazem właśnie tej artystki! Bardzo pomysłowo całość zaprojektowałaś, malunek jak zwykle bardzo udany, a te szydełkowe dodatki też świetnie pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .😊
      Bsrdzo lubię Łempicką szkoda, że wystawa tak daleko . Miło mi że moja praca się spodobała. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Boa noite minha querida amiga Lucyna. Seus desenhos são maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Como siempre tus gatitos se ven lindos. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ależ talent . Pięknie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDNIE wyszło!!! Kot w kapeluszu jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwykłą koszulkę zmieniłaś w coś niepowtarzalnego i oryginalnego. Połączenie malowidła i szydełkowych kwiatków to niezwykły pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Te szydełkowe kwiatki czekały na swój dzień i chyba taki nadszedł 😼😊 Miłego weekenfu😊🐈

      Usuń
  18. Lucynko coś pięknego wyszykowałaś, jestem zachwycona jak pięknie i z pomysłem zmieniłaś koszulkę w dzieło sztuki 😍
    Brawo Ty👏👏
    Pozdrawiam słonecznie 🙂🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tyle miłych słów. Miłego weekendu😊

      Usuń
  19. What a great version of the painting with the cat, it looks so cute, beautiful t-shirt!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje koszulki są nieprzewidywalne te ozdoby na tle malowideł wyglądają niesamowicie 😄

    OdpowiedzUsuń