niedziela, 7 maja 2023

Festiwal wina, street art , spacery po Szczecinie na osłodę życia ;)

        Po raz kolejny wybrałam się do Szczecina tym razem był to prawie miesięczny pobyt nie do końca planowany . Czasami tak bywa, że zapomina się o własnym zdrowiu bo inni bardziej potrzebują naszej pomocy. Przychodzi taki czas, że trzeba podreperować własne zdrowie a to wymaga czasu . 

Jednak mimo wszystko postanowiłam poszukać dobrych chwil i chyba mi się to udało. Kiedy przeczytałam o Festiwalu Win Pomorza Zachodniego postanowiłam, ze muszę tam być.






"Kiedy wiosna będzie rozkwitać w pełni, a dokładnie w dniach 21-23 kwietnia 2023 roku (piątek – niedziela), dziedziniec Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie zamieni się w wielki „winebar” na świeżym powietrzu. Wszystko to za sprawą trzeciej edycji Festiwalu Wina Pomorza Zachodniego.  "  

                        Wiadomo nie jest to tak duża impreza jak nasze zielonogórskie  Winobranie ale warto było spróbować i przyznaję wina bardzo mi smakowały a i sam festiwal wart polecenia.  





                           W wolnych chwilach jak zawsze gdy dane jest być w Szczecinie wybrałam się na spacer.












najstarsze kino na świecie istnieje od 1907 roku





 A po spacerze trudno nie skusić  się na drobną przekąskę na przykład pieczarki nadziewane serem z odrobinką boczku i pysznego sosu w greckim barze  na nabrzeżu przy Odry wiadomo gdzie marynarze tam smakołyki z całego świata .  :))                                       


   

Przed cały czas dzielnie w walce z przeciwnościami losu wspierali mnie najbliżsi i oczywiście koteczka Tosia. 😊











41 komentarzy:

  1. Щецин - очень красивый город! Фестиваль вин - это великолепно! Тося - замечательная пушистая подруга!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Szczecin to interesujące miasto, odkrywam je ciągle na nowo. Miłego dnia😊

      Usuń
  2. W Szczecinie studiowałem 5 lat, aż miło mi było zobaczyć miasto ponownie ;) Tosia jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  3. Nigdy nie byłam w Szczecinie. Fajowy street art ;) Ale przede wszystkim zdrowia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, dużo zdrowia, mam nadzieję, że problemy nie są poważne i szybko miną <3
    Bardzo fajna wyprawa, ciekawe miejsca, atrakcyjna impreza i pyszne jedzonko :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness z Klimaty Agness (niestety ostatnio jakieś szaleństwo z bloggerem, cały czas wylogowuje mnie i nie zawsze udaje się zalogować ponownie)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam w Szczecinie ale czas spedzilas uroczo.Zdrowia życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre życzenia. Polecam odwiedzić Szczecin jest naprawdę tego wart.😊

      Usuń
  6. Ostatnio myślałam co u Ciebie słychać, bo jakoś tak cichutko tutaj. Nawet zaczynałam się martwić i myśleć, że chyba mam pecha, bo ostatnio co przeczytam całego bloga od pierwszego do ostatniego wpisu (a tak było z Twoim), to jego autor gdzieś znika. I chyba Cię myślami tu ściągnęłam :). Widzę jednak, że spędziłaś ten czas ciekawie i intensywnie. Szczecin z Twojej perspektywy mnie zachwycił. Niby niepozorne miasto (miałam w nim kilka razy zawody sportowe), ale widać, że ma potencjał. Szkic kociaka genialny, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Pozdrawiam serdecznie, a w wolnej chwili nieśmiało zapraszam do mnie -> https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie na.pewno zajrzę do Ciebie. Szczecin ma wiele fajnych miejsc do "odkrycia ". Pozdtawiamy serd3cznie ja.i oczywiście Tosia😊

      Usuń
  7. Wspaniałe chwile uwieczniłaś na fotografiach i to w Szczecinie. Byłam tam kiedyś, bardzo dawno temu, więc z wielką przyjemnością obejrzałam go ponownie na Twoich zdjęciach. Tosia skradła moje serducho, bo ja kociara :) Pozdrawiam bardzo sedecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia to fajny kotek ilekroć na nie patrzę zastanawiam się jak ktoś mógł ja tak zwyczajnie zostawić na korytarzu. Dobrze, że ma teraz nas i jest szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Tosia ma sukienkę z tego samego sklepu, co nasza Titusia.
    Uwielbiam murale; sztuka która wyszła do ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊No tak i obie wyglądają super😼 Pozdrawiam serd4cznie i życzę dobrego tygodnia😊

      Usuń
  9. You had a fun trip, thanks for sharing the lovely photos, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje fotografie się spodobały. Życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  10. Me alegra que lo pasaras bien. Tu gata es muy bonita. Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Miłego tyhodnia😊

      Usuń
  11. Lucynko!
    Zastanawiałam się co się u Ciebie dzieje, że tak długo milczysz. Najważniejsze, że już Jesteś! Tosia jak zawsze przeurocza. Pieczarki wyglądają bardzo apetycznie i domyślam się, że są pyszne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem i bardzo mi miło znowu być z Wami. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Nice pictures! You can tell you're enjoying Spring time! I like your cat drawings.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała wycieczka po wszystkich zabytkach miasta i zawsze ciesz się swoimi dziełami sztuki. Cudowne zdjęcia jak zawsze! Udanego tygodnia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi dziękuję za odwiedziny . Dobrego tygodnia życze😊

      Usuń
  14. Wspaniały opis wydarzenia. Ciekawa impreza na pewno promująca zarówno wino jak i miasto. Mam nadzieję, że przeciwności losu odegnane w dal. Kotka urocza i Twój piękny rysunek również!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Wino było naprawdę dobre 😊 Życzę miłego weekendu😊

      Usuń
  15. Buenos recorridos, en el que nos has mostrado unos bellos murales. yo acabo de regresar de una salida y necesito ahora descansar.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe wydarzenie i świetna fotorelacja! Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna fotorelacja, a kotek przyciągnął moją uwagę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna fotorelacja, a kotek przyciągnął moją uwagę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że Szczecin jest tak urokliwy... Do tego ten festiwal wina, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne miasto warte zobaczenia. Miłego tygodnia😊

      Usuń
  20. Nigdy nie byłam w Szczecinie a widzę że to miasto artystów. Murale piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń